- مبانی نظری و پیشینه پژوهش بازاریابی رابطه مند
دسته: مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت
بازدید: 13 بار
فرمت فایل: docx
حجم فایل: 176 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 56مبانی نظری و پیشینه پژوهش بازاریابی رابطه مند در 56 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc
بخشی از متن
یکی از ویژگیهای اغلب بازارهای امروز، رقابتی شدن فزاینده آنها است. این رقابتی شدن به معنی نیاز به داشتن مزیت رقابتی قابل توجه است که سبب بقای شرکت در بازار میشود و دستیابی به چنین مزیت رقابتی نیز بدون وجود دانش مناسب و پیاده سازی استراتژیها و به کارگیری روشهای بازایابی مؤثر و کارا ممکن نیست به طور طبیعی در چنین شرایطی روشهای بازاریابی سنتی برای دستیابی به مزیتهای رقابتی و حفظ آنها کافی نیستند و روشهای نوین بازاریابی مورد نیاز هستند. با استفاده از رویکرد بازاریابی رابطه مند ضمن ایجاد رابطه بلند مدت با مشتری، میتوان فعالیتهایی را که از دید مشتری مهم و ارزشزا میباشند را شناسایی، تقویت و بهبود بخشید و مشتریان بیشتری را جذب و به سازمان وفادار ساخت. بدین ترتیب سازمانها ضمن بهره برداری از مزایای وفاداری مشتری میتوانند موقعیت خود را در این بازار رقابتی بهبود بخشند (جلالی گرگان و مهرانی، 58:1392).
بخشی از پیشینه تحقیق
حقگو(1394)، دانشجوی کارشناسی ارشد درپژوهشی به بررسی تاثیر بازاریابی رابطه مند در تبلیغات دهان به دهان ازطریق کیفیت ارتباط در میان مشتریان بانک مسکن پرداخته است. هدف اصلی پژوهش حاضر، بررسی تاثیر مشتری گرائی، رابطه گرائی، تعامل و ویژگی های کارکنان بر کیفیت ارتباط و در نتیجه تبلیغات دهان به دهان می باشد. ابزار جمع آوری داده ها نیز پرسشنامه ای شامل 27 گویه میباشد. به منظور بررسی روابط ساختاری از الگوی مدل یابی معادلات ساختاری با تاکید بر روش بیشینه درست نمائی بهره گرفته شده است. نتایج نشان داد که مشتری گرایی، رابطه گرایی، تعامل و ویژگی های کارکنان تاثیر مثبتی بر کیفیت رابطه دارند. همچنین مشخص شد کیفیت رابطه تاثیر مثبتی بر تبلیغات دهان به دهان دارد.
فهرست مطالب
2-1 مقدمه
2-2-1تعریف مشتری
2-2-2اهمیت مشتری
2-2-3 تعاریف و مفاهیم بازاریابی رابطه مند
2-2-4 اهمیت بازاریابی رابطه مند
2-2-5 مدلهای بازاریابی رابطه مند
2-2-6 ابعاد بازاریابی رابطه مند
2-2-7 بازاریابی رابطه مند در سطح جهانی
2-2-8 تعاریف و مفاهیم ارتباطات دهان به دهان
2-2-9 انواع ارتباطات
2-2-10 اهمیت ارتباطات دهان به دهان
2-2-11 انواع و سطوح ارتباطات دهان به دهان
2-2-12 روشهای بهبود ارتباطات دهان به دهان
2-2-13 عوامل موثر بر ارتباطات دهان به دهان و آثار آن
2-2-14 کیفیت رابطه با مشتری
2-2-15 اعتماد مشتری
2-2-16 تعهد مشتریان
2-2-17 رضایت مشتریان
2-2-18 اهمیت رضایت مشتری
2-2-19 تعاریف رضایت مشتری
2-2-20 مزایای رضایت مشتری
2-2-21 وفاداری مشتریان
2-2-22 مشتری وفادار
2-2-23 مزایای وفاداری مشتری
2-3 پیشینه تحقیق
2-3-1 پیشینه داخلی
2-3-2 پیشینه خارجی
قیمت : 19,000 تومان
بلافاصله پس از پرداخت ، لینک دانلود به شما نمایش داده می شود و همچنین یک نسخه نیز برای شما ایمیل می شود .
کلمات کلیدی : مبانی نظری و پیشینه پژوهش بازاریابی رابطه مند , تعریف مشتری , مفهوم ارتباطات , مبانی نظری ارتباط با مشتری , مبانی نظری بازاریابی رابطه مند , مفهوم بازاریابی رابطه مند , مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری , دانلود مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری , مبانی نظری رضایت مشتری , مبانی نظری وفاداری مشتری , مبانی نظری کیفیت رابطه با مشتری , مبانی نظری اعتماد مشتری , ارتباطات دهان به دهان