فروشگاه فایل

فروشگاه فایل

فروشگاه فایل

فروشگاه فایل

راهنمای خرید تلویزیون؛ همه آنچه قبل از انتخاب تلویزیون باید بدانید


راهنمای خرید تلویزیون؛ همه آنچه قبل از انتخاب تلویزیون باید بدانید

 

 

خرید یک تلویزیون  روزمره کار پیچیده ای است. این روزها ، انواع جدیدی از فناوری ، قالب های مختلف و مفاهیم جدید دائماً در حال معرفی هستند که خریداران تلویزیون باید از آنها آگاه باشند. علاوه بر این ، چندین شرکت در حال فروش تلویزیون های ارزان قیمت با پتانسیل بازار بسیار بالا برای رقابت با افرادی مانند LG و Samsung هستند.

 

در هر صورت ، اگر به فکر خرید تلویزیون هستید ، مختصر و مفید مهمترین نکاتی را که باید به آنها توجه کنید بیان کنید.

 

صفحه LCD ، OLD ، QLED و موارد دیگر را انتخاب کنید

در حال حاضر ، دو فناوری نمایش غالب در بازار تلویزیون وجود دارد: LED-LCD (شامل QLED) و OLED (OLED). تفاوت در این است که این فناوری به شما کمک می کند تا تصمیم درستی بگیرید.

 

اکثر تلویزیون های موجود در بازار از پنل های LCD با نور پس زمینه LED استفاده می کنند. به دلیل استفاده از این فناوری ، برخی از تلویزیون های گران قیمت با پنل های QLED از تلویزیون های ارزان قیمت استفاده می کنند. البته این به معنای کیفیت یکسان آنها نیست. پنل های QLED از محدودیت رنگ پشتیبانی می کنند و همه رنگ ها را به وضوح نمایش می دهند. از بین تمام پنل های LCD ، پنل های QLED بهترین کیفیت ممکن را ارائه می دهند.

 

انواع تلویزیون های قابل سفارش در فروشگاه آنلاین شو:

تلویزیون سامسونگ

تلویزیون سونی

تلویزیون ال جی

 

همانطور که گفتیم ، این نوع نمایشگرها از نور پس زمینه LED استفاده می کنند ، بنابراین برای نمایش یک تصویر ، LED باید از چندین لایه صفحه نمایش استفاده کند. این امر معمولاً به دلیل کم رنگ بودن رنگ سیاه و حتی گاهی نشت نور در لبه های صفحه نمایش است.

 

جدیدترین و بهترین تلویزیون های مبتنی بر این فناوری موضوع فناوری نوردهی هستند که می توانند رنگ سیاه صفحه را بهبود بخشند. در این فناوری ، پنل نور پس زمینه LED به قسمت های مختلف تقسیم شده است به طوری که اگر یک قسمت از فیلم تاریک باشد ، بخشی از صفحه LED نیز خاموش است. اگر این حد خیلی زیاد باشد ، نتیجه ای که می گیرید عالی است.

 

تلویزیون بخرید

 

Old یک فناوری کاملاً متفاوت با QLED است. در صفحات با این فناوری ، هر پیکسل را متناسب با نور خود تولید کنید. به همین دلیل ، دیگر با لایه LCD و صفحه پس زمینه LED سر و کار نداریم. در نتیجه ، پنل های زیبایی قدیمی بسیار نازک بودند.

 

بخاطر داشته باشید که Old TV به شما امکان می دهد با جذابیت و عمق کافی در رنگ سیاه بازی کنید زیرا توانایی خاموش کردن پیکسل ها را دارد ، که همه چیز برای کنتراست تصویر است. اگر به یک تلویزیون قدیمی نیاز دارید ، چند مورد با کیفیت وجود دارد ، برخی از ویژگی های موجود در سایه از بین می روند.

 

پنل های قدیمی این ویژگی ها از پنل های LCD گران ترند ، به همین دلیل تلویزیون ها از تلویزیون های LCD گران ترند. برای تلویزیون های QLED این اختلاف قیمت چندان زیاد نیست.

 

تلویزیون بخرید

 

در این بین باید به فناوری دیگری به نام mini-LED اشاره کنیم. در این فناوری ، از LCD دوباره استفاده می شود ، اما برای نور پس زمینه ، از LED های کوچک استفاده می شود ، به این معنی که صفحه نمایش برای موارد روشنایی در قسمت بسیار قدرتمند اینترنت مورد نیاز است. در نتیجه ، این نوع نمایشگرها عملکرد کافی مشابه صفحه های قدیمی را برای نمایش سیاه دارند و به طور کلی نمایشگر LCD را ضعیف می کنند.

 

اگر تلویزیون مینی LED قدرت بسیار خوب و محرمانه ای بین کیفیت تصویر و کیفیت تصویر به شما می دهد ، اما اگر این نوع تلویزیون ها آن را پیدا کنند ، در چنین شرایطی هنوز بازار گسترده ای وجود دارد. به همین دلیل است که اگر فکر می کنید می توانید یک تلویزیون مینی LED خریداری کنید ، احتمالاً باید مدتی صبر کنید.

 

نمایشگر مینی LED چیست؟

روشنایی و زاویه دید

سازگاری فن آوری تلویزیون با محیط و عادات مشاهده بسیار زیاد است. از آنجا که نمایشگرهای LCD (از جمله QLED) از نور پس زمینه LED استفاده می کنند ، نوردهی بسیار بهتری نسبت به مدل های اصلی دارند. این امر به دلیل وجود مواد آلی در ترکیب نمایشگرهای قدیمی است که به دلیل تولید گرما ، از نظر روشنایی محدود هستند.

 

تلویزیون بخرید

 

تلویزیون QLED دو برابر نمایشگر قدیمی است و آن را برای استفاده در فضاهای روشن ایده آل می کند. از طرف دیگر ، اگر از دیدن فیلم در تاریکی یا بیشتر شب لذت می برید ، تلویزیون های قدیمی با ارائه رنگ سیاه جذابیت تصویر را نشان می دهند.

 

مانیتورهای قدیمی از نظر زاویه عملکرد فوق العاده خوبی دارند و بنابراین گزینه های ایده آل برای مشاهده گروهی هستند. اگر در بعضی از زاویه ها ممکن است به دلیل تغییر رنگ به خصوص تار شود ، اما در انواع مختلف ممکن است زاویه نور قابل توجه نباشد ، نمی تواند. تلویزیون های LCD مختلف از تکنولوژی های مختلفی برای غلبه بر این مشکل استفاده می کنند. به عنوان مثال ، تلویزیون های نانوسل ال جی از پنل های IPS استفاده می کنند که زاویه دید عالی دارند اما کنتراست نسبتاً کمی دارند.

 

تلویزیون بخرید

 

از طرف دیگر ، پنل های VA مورد استفاده در تلویزیون های QLED سامسونگ از نظر زاویه دید حرف های زیادی برای گفتن دارند اما در نتیجه ، در مقایسه با آزمایش عالی ، استفاده از یک ماده رنگی مناسب و دقیق زیاد است.

 

اگر خانواده پرجمعیتی دارید یا مثلاً با دوستان خود به طور مرتب فیلم یا بازی های ورزشی تماشا می کنید ، قبل از خرید تلویزیون به زاویه دید و نور محیط توجه کنید.

 

HDR

HDR یا محدودیت دینامیکی یکی دیگر از ویژگی های مهم مانیتورها است

اپلیکیشن چیست و چه کاربردی دارد


اپلیکیشن چیست و چه کاربردی دارد

 

امروزه در همه خانه و در دست همه افراد چه بزرگ ،چه نوجوان و چه کوچک می توانید موبایل های هوشمند را مشاهده می کنید ولی چند سال پیش موبایل های امروزی وجود نداشتند و اثری از آن ها نبود ولی با ورود موبایل های نسل جدید و امروزی در کنار این موبایل ها کلماتی همچون اَپ یا اَپلیکیشن زیاد شنیده می شود که در ادامه به طور کامل می خواهیم در مورد اپلیکیشن صحبت می کنیم.

اَپ یا اپلیکیشن (Application) به چه معناست

کلمه Application که مخفف آن کلمه App می باشد در زبان فارسی به معنای ابزارکاربردی می باشد و اگر بخواهیم ترجمه فارسی اپلیکیشن را به کار ببریم باید در زبان فارسی از کلمه ابزارکاربردی استفاده کنیم.

اَپلیکیشن (Application) یا اَپ چیست

اگر بخواهیم تعریف خیلی ساده‌ از اپلیکیشن ها داشته باشیم می توانیم به تعریف زیر اشاره کنیم :

به تمامی نرم افزارهایی که امکان نصب آن ها روی سیستم عامل های مختلفی مانند ویندوز،اندروید،آی او اس و.. وجود دارد اَپلیکیشن گفته می شود که به صورت مخفف اَپ نیز نامیده می شوند.

البته باید به این نکته نیز توجه داشت که وقتی اسم اَپلیکیشن به میان می آید منظور اکثر افراد از این کلمه، اپلیکیشن های تحت موبایل هستند یعنی اپلیکیشن هایی که امکان نصب آن ها روی سیستم عامل های Android یا Ios وجود دارد است و اگر جایی اسم اَپلیکیشن را شنیده‌اید منظور اکثر افراد اپلیکیشن های تحت موبایل می باشد به دلیل اینکه واژه اپلیکیشن بیشتر برای نرم افزارهای تحت موبایل به کار می رود و این واژه بیشتر برای نرم افزارهای تحت سیستم عامل های موبایل شناخته شده است.

دراین مقاله منظور ما از اپلیکیشن ها ، اپلیکیشن های تحت سیستم عامل اندروید می باشد و تمرکز ما دراین مقاله برروی اپلیکیشن های اندروید می باشد.

 

اَپلیکیشن (Application) یا اَپ اندروید چیست

به نرم افزارهایی که امکان نصب آن ها روی سیستم عامل اندروید وجود دارد اپلیکیشن های اندروید می گویند و تمرکز اصلی ما دراین مقاله بروی اپلیکیشن های اندروید می باشد که در ادامه قصد داریم به بررسی این گونه از اپلیکیشن ها بپردازیم.

اپلیکیشن های اندروید چه کاربردی دارند

اپلیکیشن های اندروید برای مصارف گوناگون و مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند و ما می توانیم برای کارهای زیادی مانند آموزش ،آب و هوا،محاسبات و.. از آن ها استفاده نکنیم و با استفاده از آن ها کار خود را ساده تر نماییم به طور مثال ما برای اجرای یک فیلم در موبایل خود نیازمند استفاده از اپلیکیشن های پلیر مانند Mx Player می باشیم و برای اجرای فیلم ها می توانیم این نرم افزار را نصب کرده و از آن استفاده نماییم.

البته ناگفته نماند اپلیکیشن های اندروید با توجه به کاربردشان دارای دسته بندی های مختلفی می باشند که در ادامه به معرفی و بررسی برخی از این دسته بندی ها می پردازیم.

بنابراین اپلیکیشن اندروید (Application) یعنی نرم افزاری که شما بر روی تلفن همراه هوشمند اندروید خود نصب کرده اید تا از امکانات آن استفاده کنید به این گونه از نرم افزارها اپلیکیشن اندروید گفته می شود.

شهرنت شبکه اجتماعی خرید و فروش کالا و خدمات. شهرنت فروشگاهی به وسعت شهر شماست. شهرنت در اپلیکیشن شهرنت شما می توانید با تولید محتوا و به ازای لایک و کامنت های دریافتی خود درآمد مستقیم ریالی داشته باشید.

 

انواع اپلیکیشن ها

 

همانطور که قبلا هم گفته ایم اپلیکیشن های اندروید با توجه به کار کرد و امکاناتی که در اختیار کاربران قرار می دهند در دسته های مختلفی قرار می گیرند که هر کاربر با توجه به امکاناتی که نیاز دارد می تواند اپلیکیشن موردنظر و اپلیکیشنی که بتواند در موبایل خود نصب نماید را انتخاب کند و در موبایل خود نصب کرده و از امکانات آن استفاده می کند. در ادامه می خواهیم به بررسی دسته بندی های مختلف اپلیکیشن ها بپردازیم.

آموزش

 

آموزش یکی از مسائل بسیار مهم انسان ها به شمار می رود که با وجود اپلیکیشن ها بسیار راحت تر شده است. اگر خواسته باشیم به مزیت ها و فایده های اپلیکیشن های آموزشی بپردازیم فواید بسیار زیادی دارد، که فعلا به دو مورد از مهم ترین مزیت های آموزش با استفاده از اپلیکیشن ها می پردازیم:

مورد اول : اولین مورد این است که اپلیکیشن ها در موبایل های ما نصب می شود و موبایل ها همیشه همراه ما هستند یعنی ما با استفاده از این روش می توانیم در هرجایی که هستیم مثل مترو ، اتوبوس ، پارک و… آموزش ببینیم.

مورد دوم : دومین مزیت بسیار مهم اپلیکیشن ها این است که با استفاده از اپلیکیشن ها می توان از روش های خلاقانه برای آموزش استفاده کرد که باعث می شود کیفیت یادگیری بسیار افزایش یابد.

در زمان حال اپلیکیشن های آموزشی در زمینه های مختلف آموزشی مثل کنکور ، دروس دانشگاهی ، زبان انگلیسی ، قانون ، احکام دین ، برنامه نویسی و… وجود دارد که ما می توانیم از هرکدام بسته به نیازمان استفاده نماییم.

آب و هوا

 

آب و هوا یکی دیگر از مسائل مهم انسان ها می باشد که اپلیکیشن های بسیار زیادی در این زمینه طراحی شده است. یکی از دلایلی که آب و هوا برای انسان ها مهم است این است که  همواره به آن نیاز دارد به عنوان مثال یک خانواده می خواهند به مسافرت بروند باید از وضعیت آب و هوای راهی که می خواهند به سفر بروند و حتی آب و هوای مکانی که قصد سفر به آن جا را دارند مطلع باشند و این مورد برایشان بسیار مهم است. پس اپلیکیشن های مربوط به این دسته بسیار پرکاربرد و ضروری هستند و شما می توانید با نصب آن ها روی تلفن همراه خودتان از امکانات مربوط به آن استفاده نمایید.

ارتباطی

 

گوشی های هوشمند در اصل یک وسیله ارتباطی هستند و می توان از هر روشی با دیگران در ارتباط بود روش هایی مثل پیام ها ، تماس صوتی ، تماس تصویری و.. پس اپلیکیشن هایی که در این زمینه کار می کنند بسیار اهمیت دارند به دلیل اینکه راه های ارتباطی را آسان تر می کنند. همچنین شبکه های اجتماعی که قابلیت ارتباط صوتی و تصویری را دارند جدیدا بسیار مورد اهمیت کاربران قرار گرفته شده اند.

ابزار ها

 

می توان گفت پر کاربرد ترین و محبوب ترین اپلیکیشن های اندروید در این دسته قرار دارند. اپلیکیشن هایی که در این دسته قرار دارند امکانات جدیدی به موبایل ما اضافه می کنند که هر کس نسبت به امکاناتی که نیاز دارد اپلیکیشن مورد نظر خود را نصب می کند. اگر خواسته باشیم چند مثال بزنیم می توانیم به اپلیکیشن های مثل اپلیکیشن های بارکد خوان ، تقویم ، ماشین حساب ، ضبط صدا و… اشاره کنیم.

 

آشپزی و رستوران

 

اگر خواسته باشیم به توضیح این دسته از اپلیکیشن ها بپردازیم می توان این گونه از اپلیکیشن ها را به سه قسمت تقسیم بندی کرد:

  • اولین دسته این است که در گذشته برای آموزش دیدن آشپزی بیشتر از کتاب های آموزش آشپزی استفاده می شد ولی امروزه اپلیکیشن های زیادی در زمینه آشپزی وجود دارد که دارای کاربران بسیار زیادی نیز می باشند.
  • دومین دسته از اپلیکیشن هایی که در این دسته قرار می گیرند اپلیکیشن هایی هستند که در شهر یا استان موردنظر شما به معرفی رستوران ها و مراکز سفارش غذا می پردازند و تمامی مشخصات آن ها از قبیل شماره تماس ،آدرس و.. را در اختیارتان قرار خواهند داد.
  • سومین دسته که به نظر ما پر کاربردتر از همه دسته ها است این است که ما در دوره ای هستیم که بیشتر خدمات به صورت آنلاین است و شما نیاز نیست که برای خوردن غذای مورد علاقه تان در رستوران مورد علاقه تان به آن رستوران بروید و برگردید می توانید با استفاده از اپلیکیشن هایی که در این زمینه فعالیت دارند به صورت آنلاین غذای خود را سفارش بدهید و درب منزل غذای مورد نظرتان را تحویل بگیرید.

دسته های بسیار زیاد دیگری نیز در زمینه اپلیکیشن های اندروید وجود دارد که ما در این مقاله به مهم ترین آن ها پرداختیم که دارای کاربرد های بسیار زیادی است.

 

درج آگهی ویژه در آگهی کالا


درج آگهی رایگان در رسانه پرمخاطب معرفی کالا

درج آگهی رایگان در رسانه پرمخاطب معرفی کالادر گذشته های دور و دورتر از آن زمانی که انسان ها فهمیدند برای ادامه زندگی نیاز دارند که داشته هایشان را با هم به اشتراک بگذارند به نوعی بحث خرید و فروش به وجود آمد.

 

فروشنده ها برای معرفی کالایشان و اینکه مشتری را ترغیب به خرید آن کنند مزیت های محصول شان و قیمتش را در بازار ها فریاد میکشیدند.

 

تا مشتری بشنود و بیاید و کالا را بخرد. امروز با هوشمند شدن تمام بخش های زندگی تبلیغ و گوشزد مزیت های کالا و قیمتشان هم به کمک انواع رسانه ها صورت میگیرد.

 

این درست همان کاری است که آگهی کالا ، به خوبی از پس آن بر آمده است. سایت آگهی کالا با امکان درج آگهی رایگان محصول، خدمات و برند شما، ویترینی چشم گیر برای دیده شدن کار شما است.

 شما میتوانید مطمئن باشید با درج آگهی رایگان و یا ویژه در سایت آگهی کالا، محصول یا نام تجاری تان به خوبی توسط قشر زیادی از کسانی که به دنبال آن هستند مشاهده می شود. کل این فرایند بدون هزینه و یا در مورد درج آگهی ویژه با کمترین هزینه ی ممکن صورت میگیرد. مزیت درج آگهی در آگهی کالا ،  پایگاه درج آگهی رایگان این است که به شما امکان خرید و فروش بی واسطه را میدهد.

 

درج آگهی رایگان اینترنتی سایتهایی که در اینترنت اقدام به تبلیغ رایگان کالا یا هرگونه خدماتی میکنند بسیار زیاد میباشند.

درج آگهی رایگان در رسانه پرمخاطب معرفی کالا این سایتها فرصت بسیار مناسبی برای ارائه و دیده شدن بیشتر خدمات ما میشوند . یکی از مهمترین مزایای درج آگهی رایگان این است که ما با مخاطبان محصول یا خدمات روبرو میشویم .

در اینگونه سایتها ما میتوانیم به راحتی خدمات خود را معرفی کرده و انتظار داشته باشیم تا در سریعترین زمان ممکن به هدف خود برسیم.

 در اینترنت و ثبت درج آگهی رایگان برای معرفی کالا و خدمات در طی چند سال گذشته افزایش چشمگیری داشته و با رشد قابل توجه ای همراه بوده است . بطوریکه امروزه از تبلیغات به عنوان یکی از روش های پربازده برای گسترش کسب و کارها نام برده میشود.

کاربران محصول یا خدمتی دارند میتوانند با انتشار آگهی بصورت رایگان و تبلیغات در اینترنت به مشتریان جدید دست پیدا کرده و باعث افزایش سود در کسب و کار خود شوند.

با درج آگهی خود بصورت رایگان در آگهی-کالا نیازمندی میتوان بدون پرداخت هزینه ، تبلیغ خود را در موتورهای جستجو به نمایش بگذاریم .

آگهی رایگان با توجه به اینکه تمامی روشهای بهینه سازی سایت را بدرستی رعایت کرده اند رتبه بسیار خوبی در موتورهای جستجو دارند. آنها به همین دلیل ترافیک بسیار بالایی را از موتورهای جستجوگر دریافت میکنند . برای نمونه در سایتهای ایرانی میتوان به سایت آگهی-کالا اشاره کرد.

درج آگهی رایگان در رسانه پرمخاطب معرفی کالا یکی از مهمترین مزایای تبلیغات در اینترنت این است که با هزینه کمتر نسبت به دیگر رسانه ها از قبیل رادیو ، تلویزیون یا تبلیغات محیطی که تبلیغات آنها بصورت تبلیغ سنتی میباشد میتوان تبلیغ خود را در دید مخاطبان هدف خود به نمایش بگذاریم .

درج آگهی رایگان در آگهی کالا

درج آگهی رایگان در رسانه پرمخاطب معرفی کالا بله  درج آگهی رایگان شما می توانید بدون پرداخت هیچ هزینه ای کالا، محصول، خدمات و برندتان را در ویترین پرمخاطب آگهی کالا به نمایش بگذارید. خیالتان راحت. مخاطبان زیادی آگهی شما را میبینند و اقبال فروشتان بسیار بالا می رود. باورتان میشود؟ با درج یک آگهی رایگان

درج آگهی ویژه در آگهی کالا

درج آگهی رایگان در رسانه پرمخاطب معرفی کالا زمانی وجود دارد که شما مایلید خیلی برجسته تر و یا طولانی تر آگهی کالا ی خود را در سایت آگهی کالا قرار دهید. در این صورت مثلا با پرداخت هزینه ای جزیی از خدمت نردبان (بالا آوردن آگهی) استفاده میکنید. در این حالت آگهی شما به روزرسانی خواهد شد.

 

همچنین در صورتی که مایل باشید از شرایط درج آگهی ویژه و برجسته استفاده کنید در این صورت هم با هزینه ای بسیار کم آگهی شما به صورت ویژه و برجسته نشر میشود.

 

 

تبلیغات اینترنت بر خلاف تبلیغاتی که بصورت سنتی انجام میشود دارای خاطبین هدفمند بیشتری میباشد . تبلیغات باعث میشود با کمترین هزینه کسانی را که به دنبال خدمات شما هستند و

از نظر هزینه ، میزان دسترسی ، بازاریابی ، گستردگی و حتی فروش و تجارت ، اینترنت و درج آگهی اینترنتی بسیار بهینه تر و مناسب تر می باشند.

در تبلیغات اینترنتی ، درج آگهی بصورت هدفمند و صورت میگیرد. کاربران و مخاطبینی که تبلیغات را مشاهده میکنند و یا دنبال کالایی هستند ، میدانند که به کدام سایت ها مراجعه کنند یا در سایت های درج آگهی به کدام دسته بروند.

یکی از بهترین راه های معرفی و درج آگهی رایگان اینترنتی میباشد با این عمل که زمان زیادی را نخواهد گرفت ولی برای همیشه در گوگل حضور خواهید داشت و جذب مشتری خواهید نمود لازم به ذکر است که اگهی های ویژه نقش بسیار مهمی در بازدید از اگهی شما را ایفا خواهند نمود

درج آگهی رایگان در رسانه پرمخاطب معرفی کالا برای اینکه در کسب و کاری که ایجاد کرده ایم موفق شویم و با موفقیت قدم برداریم نیاز است تا برای مشتری معرفی کنیم برای اینکه مشتری ما را بشناسد و با ما آشنا شود راه های زیادی وجود دارد از جمله این راه‌ها تبلیغات است زیرا تبلیغات به شیوه‌های مختلفی انجام میگیرد و منظور از تبلیغات این است که محصولات و خودمان را به مشتری معرفی کنیم.

 

چرا آگهی ویژه و آگهی برجسته؟

درج آگهی رایگان در رسانه پرمخاطب معرفی کالا خودتان را به جای مخاطبان و مشتریان تان قرار دهید. حس تان وقتی یک آگهی که زیر آن ویژه و یا برجسته نوشته شده چیست؟ اولین حسی که دارید این است که فروشنده چقدر به کالا و یا خدمات خودش ایمان دارد.

 

چه راحت برای آن هزینه می کند. حتما به سود و بازدهی آن ایمان دارد. پس محصول خوبی است.

 

در واقع شما با استفاده از خدمات درج آگهی ویژه و برجسته حس اعتماد و کشش بیشتری در مشتری ایجاد می کنید. آن هم به نسبت درج آگهی رایگان که صاحب همه ی محصولات و برند ها که تشخیص خوب و بدشان خیلی کار آسانی نیست آن را انجام میدهند.

 

با مشاهده تعرفه ای که برای درج آگهی های ویژه ، برجسته ، و نردبان و تمدید آگهی در نظر گرفته شده و می توانید آن را مطالعه نمایید، خواهید دید در ازای پرداختی بسیار کوچک ، اعتمادی چشمگیر نصیب آگهی شما میشود. موضوع آگهی تان پرفروش باد. آگهی کالا

 

یک تعامل دو طرف با مشتری برقرار کنیم از خدمات و محصولات که داریم مشتری را آگاه کنید و بیشتر به سمت خود بکشاند هرچه که تبلیغات حرفه‌ای‌تر باشد مشتری های زیادی را به سمت خود جذب خواهد کرد.

برای اینکه در این امر موفق شویم نیاز است تا به صورت حرفه‌ای این شغل را ادامه دهیم بنابراین نیاز است تبلیغات اینترنتی انجام دهند زیرا امروزه همه افراد موفق از تبلیغات اینترنتی استفاده میکنند.

درج آگهی رایگان در رسانه پرمخاطب معرفی کالا درج آگهی رایگان اینترنتی بازخورد زیادی دارد زیرا کاربران  در فضای مجازی و در شبکه‌های اینترنتی فعالیت میکنند و بیشتر مطالب را خواهند دید تا از رسانه‌های دیگر بنابراین برای اینکه ما حرفه ای شویم و مردم بیشتر با ما آشنا شوند از طریق تبلیغات اینترنتی میتوانیم خودمان را در معرض دید کاربران قرار دهیم برای هر کسب و کاری میتوان از تبلیغات در آگهی-کالا استفاده کرد.

 

https://agahi-kala.ir/

افزایش میزان فروش هایک ویژن در سال 2020


افزایش میزان فروش هایک ویژن در سال 2020

آمار و گزارشات سالانه شرکت هایک ویژن در سال 2020 حاکی از آن است که درآمد این تولید کننده چینی از فروش محصولات دوربین مدار بسته از ?? میلیارد یوان در سال ???? به 82 میلیارد یوان در سال 2020 رسیده است. طبق این گزارش هایک ویژن از این میزان فروش ??% سود کرده  است. همچنین میزان فروش محصولات هایک ویژن در سال 2020 نسبت به سال قبل ( ???? )?? درصد افزایش یافته است.

بر اساس اظهارات شرکت هایک ویژن عوامل متعددی باعث شده تا این شرکت به موفقیت گفته شده دست پیدا کند که از مهمترین آنها می توان به افزایش مراکز تحقیق و توسعه ( R & D ) ، ارائه راهکار های مدار بسته برای حوزه های مختلف و سفارشی سازی راهکار های امنیتی با توجه به نیاز مشتریان اشاره نمود. همچنین بهبود زمان تحویل و کیفیت بسته بندی محصولات و همچنین خدمات پس از فروش از دیگر عوامل تاثیر گذار بر افزایش میزان فروش هایک ویژن اعلام شده است.

فروش محصولات هایک ویژن

کین یو رئیس بخش تجارت بین الملل هایک ویژن : بخش اعظمی از سرمایه گذاری های هایک ویژن در زمینه اینترنت اشیاء ( IOT ) و سیستم نظارت تصویری انجام شده است این موضوع باعث شده تا هایک ویژن راهکارهای نوآورانه را طبق نیاز مشتریان ارائه نماید.

شرکت هایک ویژن علاوه بر سرمایه گذاری عمده در قسمت تحقیق و توسعه ( R & D ) محصولات و راهکار های امنیتی ، سیستم خدمات در سه سطح مختلف شامل خدمت به مشتریان جهانی ، خدمت به مشتریان منطقه ای در دفاتر هایک ویژن و همچنین خدماتی که در ایستگاههای خدمات به مشتریان محصولات هایک ویژن ارائه می شود. وی همچنین اضافه کرد سبد کالای کامل محصولات شرکت هایک ویژن باعث شده تا بتوانیم در پروژه های مختلف تمامی تجهیزات را از برند هایک ویژن ارائه نماییم، تجهیزاتی مانند   دوربین مداربسته  ، NVR  ، سوئیچ شبکه ، کابل شبکه ، لنز ، کاور و پایه دوربین و … همگی می توانند از برند هایک ویژن پیشنهاد شوند.

رقیب اصلی برند هایک ویژن در حال حاضر یک شرکت دیگر چینی با نام تجاری تی وی تی است. در ایران نیز این برند فعالیت دارد و شما می توانید  دوربین مداربسته tvt  را از شرکت مهر تجارت خریداری کنید. همچنین در صورتی که نیاز به خدمات  ریست پسورد هایک ویژن  به صفحه ای با همین نام در سایت مهر تجارت مراجعه کنید.

تاریخچه زعفران در ایران


تاریخچه زعفران در ایران

کلمه "زعفران" قدمتی بیش از ?0?? سال دارد. نام علمی این گیاه (Crocus Sativus) است. زعفران از کلمه زرپران (زر+پر+ان - گلی که پرهایش همچون زر است) در زبان دری آمده و به این معناست که گلبرگ های این گیاه همچون زر گرانبها و قیمتی می‌باشد.

کلمه "زعفران" قدمتی بیش از ?0?? سال دارد. نام علمی این گیاه (Crocus Sativus) است. زعفران از کلمه زرپران (زر+پر+ان - گلی که پرهایش همچون زر است) در زبان دری آمده و به این معناست که گلبرگ های این گیاه همچون زر گرانبها و قیمتی می‌باشد. این کلمه در زبان‌های مختلف به شکل‌های گوناگون تلفظ می‌شود. در پشتو و عربی "زعفران" ، در زبان‌های فارسی و ترکی "Zefrun" ،  در زبان انگلیسی "saffron"، در زبان اسپانیایی " azafr?n"، در زبان ایتالیایی "zaferano"، در زبان هندی "zuffron" و در زبان فرانسه "safrane" تلفظ می­شود. در زبان سریانی کُرکُم یا کَرکُم ، ابوریحان بیرونی ضمن وصف زعفران و نام‌های آن در زبان‌های مختلف می‌گوید زعفران را به رومی اینخوس و قرقو، جالینوس قوروقوس گفته است.

زعفران در اعصار گذشته

 کارشناسان معتقدند که زعفران اولین بار در کشورهای یونان، ایران، ترکیه و افغانستان رشد کرده است. به روایتی دیگر، پیدایش نخستین مزارع زعفران در جهان در نواحی همدان و کرمانشاه، تفرش و برخی از مناطق مازندران بوده است. پس از اسلام زعفران مناطق بروجرد، اصفهان، نهاوند و ری نیز شهرت زیادی پیدا نمود اما با حمله مغولان کشت آن رو به انقراض رفت. پس از آن کشت زعفران در بیرجند و قائنات شروع شد که تا امروز هم ادامه دارد و بسیار شهرت یافته است.

 

 
   



در عصر هخامنشیان تولید زعفران در ایران قابل توجه بوده به طوری که روزانه در دربار دومینه (حدود یک کیلوگرم) زعفران استفاده می‌شد. کاربرد زعفران در آن زمان به عنوان رنگ و رایحه انواع خوراکی‌ها مانند تزئین کلوچه، شیرینی و نان و همچنین در ساخت روغن‌های آرایشی بوده است. این روغن‌ها همانند کرم‌ها یا ماسک‌ها امروزه نیز جهت زیبایی و لطافت پوست استفاده می‌شوند. مستندات و شواهد تاریخی حاکی از این است که از زعفران برای عطر و بخور جهت خوشبو کردن فضای کاخ‌ها، مجالس جشن و سرور نیز استفاده می‌کردند. در سنگ نگاره‌های تخت جمشید نیز جلوی داریوش دو بخوردان برای استفاده از عطر و بخور در کاخ‌های پرسپولیس کنده‌کاری شده است.

 

برای اطمینان در خریدی بدون واسطه و با قیمت مناسب به صفحه خرید زعفران بهرامن مراجعه کنید. قیمت زعفران بهرامن در مقایسه با کیفیت این محصول عامل رقابتی در فروش این ادویه گرانبهاست.

در عصر ساسانیان عرب ها با زعفران آشنا شدند و آن را از شهرهای کرمانشاه و همدان وارد کشور خود نمودند و مورد استفاده‌های خوراکی و غیرخوراکی قرار می‌گرفت.  محلول زعفران گاهی به عنوان استامپ برای درج علامت بازرگانی بر روی محموله‌های تجاری و یا زدن نقش علامت کشتارگاه بر روی گوشت گوسفندان و یا به عنوان خوشبو کردن پیکر مردگان پس از غسل میت، تحریر خوشنویسی بر روی پوست آهو، آراستن نسخه‌های خطی و نوشتن عناوین یا تحریر حاشیه‌ها، رنگ کردن پارچه‌ها، قالی‌ها و ... کاربرد داشت.

در عصر قاجاریه هم همچون عصر هخامنشیان علاوه بر مصارف غیرخوراکی از زعفران استفاده‌های خوراکی هم می‌کردند و در آماده کردن شربت زعفران و انواع آش‌ها، مسقطی، یخ در بهشت، شله زرد، حلوا و بستنی کاربرد داشت؛ زعفران در گذشته جهت مصارف دارویی نیز استفاده می‌شده است.

دانشمندانی همچون بخارایی، ابوعلی سینا، بغدادی، خراسانی و بسیاری از پزشکان ایرانی- اسلامی از آن در تولید روغن‌ها، مواد آرایشی و ماسک‌های زیبایی استفاده می‌کردند.

شاعرانی همچون فردوسی و نظامی گنجوی در اشعار خود به خوشبو کردن فضا توسط زعفران اشاره دارند. برای مثال نظامی در اشعار خسرو و شیرین، اینگونه بیان می‌کند: "زخار و خاره خالی کن میانش      معطر کن به مشک و زعفرانش"

زعفران از همان زمان‌های گذشته به عنوان ماده‌ای خنده‌آور، مفرح و شادی‌آور، تقویت‌کننده عروق، تقویت هوش و حافظه در منابع طب و داروشناسی کهن ایرانی و اسلامی شناخته شده است. پزشکان قدیمی همچنین جهت درمان بیماری‌هایی همچون مالیخولیا و جنون‌، مغز و دماغ، سردرد، زخم، ورم‌ و درد مفاصل و به عنوان مسکن و خواب‌آور، تسکین دردهای قاعدگی و تنظیم عادات ماهانه زنان، ضدعفونی‌کننده، تسهیل در زایمان، و جهت درمان بیماری‌های دستگاه گوارش، دستگاه تنفسی، چشم وگوش و ... از زعفران بهره می‌گرفتند و در نسخه هایی تجویزی، زعفران ترکیب اصلی دارو بود. در آن زمان برای شستشوی چشم، از محلول جوشانده نیمه گرم (ولرم) زعفران استفاده می‌کردند چون خاصیت ضد عفونی کنندگی داشت.

 

منابع

-          Abdul Samad Katawazy; “A COMPREHENSIVE STUDY OF AFGHAN SAFFRON”; Research, Planning and Policy Directorate, April, 2013.

-          Salwee Yasmin and F. A. Nehvi; “Saffron as a valuable spice: A comprehensive review”; African Journal of Agricultural Research Vol. 8(3), pp. 234-242, 24 January, 2013.

-          محمد حسن ابریشمی؛ "زعفران از دیروز تا امروز"؛ انتشارات امیرکبیر؛ سال 1389.

-          وبسایت رسمی فروشگاه اینترنتی بهرامن        

منبع : ساعت24