فروشگاه فایل

فروشگاه فایل

فروشگاه فایل

فروشگاه فایل

آشنایی با نکاتی در مورد خرید لوازم جنسیس کوپه و مشخصات فنی و رفاهی آن

اگر شما دارای خودروی جنسیس هستید بدون شک به خرید لوازم جنسیس کوپه نیاز پیدا می کنید و به همین دلیل باید با آنها آشنایی داشته باشید. در واقع خودروی جنسیس از آن دسته خودروهایی می باشد که اسپرت و جوان پسند است و به همین دلیل بسیاری از افراد مشتاق خریداری آن هستند، از آنجایی که نسخه های کارکرده آن قیمت بهتری دارد بسیاری از افراد هم آنها را خریداری می کنند تا هزینه کمتری را پرداخت کنند. بازار خودروهایی که مدل کوپه می باشند چه در کشور ایران و چه در کشور های خارجی بسیار داغ است و افراد زیادی جذب این دسته از خودروها می شوند. لوازم استوک هیوندا کوپه یکی از بهترین انتخاب هایی می باشد که شما باید برای زیباتر شدت و عملکرد بهتر این خودور آن را خریداری کنید و مورد استفاده قرار دهید. برخی از مشخصاتی که مربوط لوازم جنسیس کوپه می باشد را در ادامه بیان می کنیم تا اطلاعات شما در این زمینه افزایش پیدا کند.

zib4_x2.jpg

لوازم جنسیس کوپه

مشخصات فنی لوازم جنسیس کوپه :

هیوندا یکی از برندهای بلند پروازی می باشد که با بسیاری از خودروهای لوکس به رقابت پرداخته است. تاکنون فروش این خودرو در بین افراد ایرانی بسیار رشد داشته و به همین دلیل آنها باید در برخی از مواقع اقدام به خرید لوازم جنسیس کوپه نمایند. در بخش فنی این خودرو دارای پیشرانه 3.8 لیتری بنزین می باشد و از 6 سیلندر بهره مند شده است، توان و قدرت آن 306 اسب بخار می باشد که 360 نیوتن توانایی دارد. گیربکس که در این خودرو تعبیه شده است دارای 8 سرعت است که به صورت اتوماتیک فعالیت می کند. توان این خودرو به وسیله همین 8 سرعت متنوع به محور عقب انتقال داده می شود. شما تا 240 کیلومتر می توانید به این خودرو سرعت ببخشید و از قدرت موتور آن استفاده کنید.

یکی از لوازم جنسیس کوپه که شما در برخی از مواقع شاید اقدام به خرید آن نمایید هندلینگ آن می باشد، چرا که این قسمت در برخی از مواقع احتمال دارد دچار قدرت کمی شود و همین مسئله موجب گردد آن را تعویض کنید. ترمز های این خودرو هم در برخی از مواقع شاید کمی ضعیف شود که شما به خوبی باید به این مورد دقت داشته باشید و در صورتی که چنین موردی را در ماشین مشاهده کردید آن را سریعا تعویض نمایید. در واقع باید بدانید اگر یکی از بخش ها و قطعات این خودرو دچار ایراد و اشکال شود باید آن را تعویض نمایید، چرا که احتمال دارد خودرو از نظر فنی مشکلاتی برایش به وجود آید.

لوازم جنسیس کوپه

کابین و امکانات رفاهی در لوازم جنسیس کوپه :

بدون شک همه شما به خوبی می دانید که خودروهای لوکس و خارجی کابین و امکانات رفاهی بی نظیری دارند و همین مورد موجب شده است که افراد اقدام به خرید آن نمایند. این خودرو از آن دسته خودروهای جمع و جور به شمار می رود که همین مورد موجب جذابیت آن شده است و بسیاری از افراد به خرید آن علاقه پیدا کرده اند. در برخی از مواقع که کابین خودرو دچار ایرادهایی می شود شما  باید اقدام به خرید لوازم جنسیس کوپه نمایید، البته دقت داشته باشید که این وازم بسیار جزئی می باشد. چرا که این خودرو به بهترین نحو ممکن طراحی می شود و بر همین اساس به لوازم رفاهی زیادی نیاز ندارد که شما آنها را خریداری کنید.

برخی از مهمترین لوازم جنسیس کوپه چراغ های زنون، روکش های صندلی چرمی، سیستم تهویه مطبوع خودکار، استارت بدون کلید، سانروف، سنسور عقب، صندلی ها و غربیلک فرمان، صندلی راننده، سیستم ورود و ... می باشد. در واقع باید بدانید امکانات رفاهی این خودرو از جمله مهمترین ویژگی هایی می باشد که افراد مشتاق خرید آن می شوند و شما باید به خوبی با این ویژگی ها آشنایی داشته باشید و در صورتی که مشکلی برای آنها به وجود آمد آنها را تعویض کنید.

نکاتی در مورد خرید لوازم جنسیس کوپه :

خرید لوازم جنسیس کوپه یکی از دغدغه های بسیاری از افراد می باشد، چرا که در برخی از مواقع این قطعات هزینه های زیادی دارند، بر همین  اساس اگر شما می خواهید آنها را خریداری کنید باید به موارد بسیار مهمی دقت داشته باشید که این نکات عبارت می باشد از :

لوازم جنسیس کوپه

1. شناسایی قطعات اصلی :

 یکی از مهمترین مواردی که شما باید به آن دقت بسیار زیادی داشته باشید این است که قطعات اصلی را به خوبی شناسایی کنید. شما بادی به خوبی بتوانید از کارکرد و شکل ظاهر آن قطعات سر در بیاورید، در این صورت اگر بخواهید آنها را تعویض نمایید هیچ مشکلی برایتان به وجود نمی آید.  

2. بر اساس مدل ماشین خرید کنید :

امروزه تا حدودی در مورد خرید لوازم جنسیس کوپه مشکلاتی وجود دارد و شادی تنها برخی از نمایندگی ها لوازم آن را بیاورند. بنابراین شما باید به خوبی آن نمایندگی ها را شناسایی کنید و سپس خرید خود را انجام دهید. اینکه شما لوازم استوک هیوندا کوپه را خریداری کنید بسیار اهمیت دارد و شما باید به خوبی در این مورد اطلاعات کافی داشته باشید.

3. به سال تولید خودرو دقت داشته باشید :

هرچند که بسیاری از لوازم یدکی خودروی هیوندا کوپه تا حدودی شبیه به یکدیگر است، اما شما باید به خوبی به سال تولید آن وسایل دقت کافی داشته باشید. برخی از لوازم جنسیس کوپه که به تازگی تولید می شود شاید با مدل ماشین شما هماهنگی زیادی نداشته باشد، بر همین اساس شما باید به خوبی دقت خود را در این مورد افزایش دهید تا بتوانید بهترین لوازم را خریداری نمایید.

لوازم جنسیس کوپه

4. توجه به محل خرید :

پیش از این شما مجبور بودید برای خرید هر نوع لوازم خودرو به نمایندگی ها مراجعه کنید تا بتوانید بهترین و با کیفیت ترین آنها را خریداری کنید، امروزه به دلیل دغدغه های کاری و مسافت های بسیار زیاد شاید نتوانید این کار را انجام دهید. بنابراین با گوشی و یا لب تاب خود می توانید سفارش هایتان را به صورت اینترنتی سفارش دهید تا در کمتری زمان به دستتان برسد. دقت داشته باشید که خرید خود را باید از نمایندگی های معتبر انجام دهید.

انواع فلاش تانک

 انواع فلاش تانک

i63z_image1.jpg 

فلاش تانک در واقع سیفون سرویس بهداشتی می باشد که به دو شیوه توکار و روکار نصب میگردد و انواع گوناگونی از قبیل دو زمانه، اتوماتیک و دکمه دار دارد.

فلاش تانک ها یکی از وسایل مورد استفاده در سرویس های بهداشتی فرنگی و سرویس های تخت یا نشسته می باشند. شاید در قدیم خیلی خبری از این وسیله در سرویس های بهداشتی نبود اما امروزه در همه خانه ها بسته به فضا و امکانات موجود یکی از انواع آن ها وجود دارد و به پاکیزه نگه داشتن سرویس بهداشتی و جلوگیری از پیچیدن بوی نامطبوع در آن کمک می کند. در این مقاله به معرفی کوتاه هر کدام از انواع مدل های این محصول و نوع عملکرد و کارایی  شان می پردازیم.

 

عملکرد فلاش تانک

عملکرد محصول بیان شده به این گونه می باشد که آبی که در مخزن فلزی یا پلاستیکی آن ذخیره می گردد هنگام استفاده با فشار تخلیه می شود و به این ترتیب باعث از بین بردن آلودگی ها می شود. در قدیم فلاش تانک ها تنوع زیادی نداشتند اما رفته رفته که میزان درخواست برای استفاده از این وسیله بیشتر شد انواع گوناگونی از آن هم در پاسخ به نیاز مشتریان به بازار ارائه  شد. فلاش تانک ها آب را در مخزن ذخیره می کنند از این رو استفاده از آن ها باعث صرفه جویی در مصرف آب نیز میشود. از سوی دیگر استفاده از این محصول باعث تمیز نگه داشتن مداوم سرویس های بهداشتی می گردد و همین موضوع خطر ابتلا به بیماری های ناشی از آلودگی سرویس بهداشتی را تا اندازه زیادی کاهش می دهد.

 

انواع مختلف فلاش تانک ها از لحاظ نصب در سرویس های بهداشتی

فلاش تانک ها از لحاظ نصب در سرویس های بهداشتی به دو دسته توکار و روکار تقسیم می گردند که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند.

 

فلاش تانک توکار

در این نوع مخزن مربوط به آب در دیوار قرار می گیرد و تنها دکمه مربوط به استفاده از آن مشخص می باشد. استفاده از این مدل نیاز به صرف هزینه بیشتری را داراست و باید زمانی تصمیم گرفت که هنوز کار دیوار های سرویس بهداشتی به اتمام نرسیده است و تاسیسات به طور کامل نصب نشده اند. در استفاده از این نوع فلاش تانک ها یک مزیت وجود دارد و آن قرار گرفتن وزن شان در داخل دیوار می باشد لذا می توان بدون نگرانی اندازه های بزرگ هم انتخاب نمود. مدل توکار برای فضا های کوچک که نمی خواهیم بخش زیادی را به این وسیله اختصاص دهیم بسیار مناسب می باشند. اما اگر مشکلی در عملکرد و کارای آن ها ایجاد شود تعمیر و تعویض شان کار سختی می باشد و هزینه زیادی را داراست.

فلاش تانک های روکار

مدل های روکار همان انواع قدیمی می باشند که روی دیوار نصب می گردند. در دسترس بودن فلاش تانک های رو کار این امکان را ایجاد می کند که اگر مشکلی پیدا کردند بتوان به راحتی آن ها را تعمیر و یا حتی عوض کرد. اما خب از لحاظ ظاهری نمای انواع توکار زیبا تر می باشد و در نوع روکار مشکلات دیگری نظیر سر و صدای بیشتر و اشغال کردن فضای بیشتر را هم داریم.

 

در وبسایت چلونگر می توانید انواع فلاش تانک روکار و توکار را مشاهده کنید و پس از مقایسه خرید خود را  از این وبسایت انجام دهید.

 

هیچ فروشگاهی نمی‌تواند جایگزین دقیق ترین فروشگاه آنلاین شود!

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به احتمال زیاد، شما هم خرید اینترنتی را نسبت به خرید سنتی و حضوری، بیشتر دوست دارید و آن را ترجیح می‌دهید. طبیعی است که فروشگاه‌هایی که می‌توانند واسطه‌ها را از زنجیره خرید کالا حذف کنند، شرایط بهتر و ایده آل تری را برای مشتریان خود رقم میزنند. خوشبختانه این ویژگی در فروشگاه‌ های اینترنتی دیده می‌شود. علاوه بر این، بهترین فروشگاه‌ های اینترنتی مزیت های دیگری هم دارند که پیش از اقدام به خرید، می‌بایست به این موارد توجه داشته باشید تا دست به انتخاب بهترین ها بزنید. در این مقاله همراه ما باشید تا ویژگی های برترین فروشگاه های اینترنتی ایران را بررسی نماییم و سه مورد از بهترین فروشگاه های اینترنتی در حال رشد را معرفی کنیم.

مزایا و معایب فروشگاه اینترنتی چیست؟ - وبلاگ آمازیران 

بهترین فروشگاه‌های اینترنتی در حال رشد

 

هیچ فروشگاهی نمی‌تواند جایگزین دقیق ترین فروشگاه آنلاین شود!

 

مسلم است که با ورود به اولین صفحه از فروشگاه انلاین نمی‌توانید تمامی کالاها را ببینید. در واقع باید یک دسته بندی برای محصولات موجود در فروشگاه صورت گرفته باشد تا بتوانید خیلی راحت تر، کالا یا محصولات مورد نظر خود را ببینید و پس از بررسی نهایی، به سبد خرید خودتان اضافه کنید. دقت کنید که حتی اگر به بهترین فروشگاه‌ های اینترنتی هم ورود کنید اما محتوای ساختار یافته ای وجود نداشته باشد، شما به راحتی دست از خرید می‌کشید و دیگر تمایلی به خرید آنلاین ندارید. پس یکی از مزیت‌های خرید از بهترین فروشگاه‌های اینترنتی، دسته بندی دقیق محصولات می‌باشد.

 

به راحتی می‌توانید جستجو کنید؟

 

درست است که در بهترین فروشگاه‌های انلاین  دسته بندی درستی از محصولات در سایت وجود دارد، اما نمی‌توانید برای پیدا کردن محصول یا برند خاص در دسته مورد نظرتان، ساعت‌ها به صفحه لپ تاپ خیره شوید. نوار جستجوی سایت در این‌جا نقش کلیدی دارد و شما می‌توانید با تایپ اسم کالا یا کلمه خاصی، نتایج قابل قبولی را ببینید و به سادگی به محصول مورد نظرتان دسترسی پیدا کنید و پس از اطمینان از درجه کیفیت محصول، آن را با چند کلیک ساده در کمترین زمان سفارش بدهید.

سخنانی که نباید در فضای کار اشتراکی بیان کنید

سخنانی که نباید در فضای کار اشتراکی بیان کنید

وبلاگ مقالات سخنانی که نباید در فضای کار اشتراکی بیان کنید

فضای کار اشتراکی

فضای کار اشتراکی

 

سخنانی که نباید در فضای کار اشتراکی بیان کنید عنوان مقاله ای از سایت است که می خواهد بهره روی استارتاپ از این محیط را افزایش دهد.

خداحافظی همکاران، راهروهای پرپیچ و خم خاکستری، نورپردازی تند و سالنی که در سکوت فرورفته است، این‌ها همه جزئی از محیط‌های مشترک کاری و فضای کار اشتراکی هستند.

منظور از فضای کار اشتراکی فضایی است که

در اختیار افراد مستقل قرار می‌گیرد تا بتوانند در آن فعالیت کنند.

در سال ???? ???? میلیون نفر در آمریکا به صورت مستقل کار می‌کردند

که ??????? نفر از آن‌ها در محیط‌های مشترک کاری با دکوراسیون شیک و دارای امکانات رفاهی کامل که مورد علاقه کارآفرینان است کار می‌کردند.

پیش‌بینی می‌شود تا سال ????، ?? درصد از شرکت‌ها محیط کاری خود را راه‌اندازی کنند.

رهبر بازار در این زمینه شرکت WeWork است

که در حال حاضر ??? میلیون فوت مساحت، تنها در شهر نیویورک به افراد اختصاص داده است.

توانایی اجتماعی شدن در چنین اکوسیستم‌هایی محیط کاری را ایجاد می‌کند

که هر فرد با هر رده اجتماعی، سنی و جنسیتی در آن احساس خوبی داشته باشد.

 

سخن نابغه روابط عمومی منهتن

یکی از نابغه‌های روابط عمومی که در مرکز شهر منهتن کار می‌کرد می‌گوید: «تنها قدم زدن به داخل سالن در من خلاقیت ایجاد می‌کند و دیدن افراد در حال کار به من ایده می‌دهد

فردی که در یک شرکت ? نفره کار می‌کند و در املاک WeWork فعالیت می‌کند

به زیبایی محیط مشترک کاری را در یک جمله توصیف می‌کند: «اینجا اصلا شبیه دفتر پدرم نیست

با توجه به این روند، احتمال دارد که کار گروهی بخشی از زندگی کاری شما نیز بشود

اما در نظر داشته باشید یک فضای جدید نیازمند یک نوع رابطه اخلاقی بین غریبه‌هایی است که با هم همکار می‌شوند.

در ادامه راهنمایی‌هایی را در خصوص چگونگی برقرار کردن رابطه در این محیط و تأثیرگذاری بر دیگران بیان می‌کنیم.

هرگز نگویید: «دوست داری زودتر از بقیه از اپلیکیشن من استفاده کنی؟»

با این تفکر که دیگر کارکنان، مشتری شما هستند وارد محیط نشوید.

شما باید کسب‌وکار خودتان را خودتان بچرخانید.

در عوض چه کنیم: بسیاری از محیط‌های مشترک کاری یک فضای داخلی دارند

که شما می‌توانید در آن محصولات و خدمات خود را معرفی کنید.

یک ویدیوی تبلیغاتی کوتاه بسازید و بگذارید کیفیت کارتان خودش را به دیگران معرفی کند.

سعی کنید افراد را بشناسید، ممکن است شما بتوانید نیاز آن‌ها را برطرف کنید.

همیشه به خاطر داشته باشید که یک رابطه مؤثر برقرار کنید

نه تنها به فکر فروش محصولات خود باشید.

هرگز نگویید: «ساعت ????? برای خوردن نوشیدنی می‌بینمت»

همکار خود را دوستتان ندانید.

باید بین دوست شخصی و یک آشنا در محیط کار فرق بگذارید.

در حالی که برخی از افراد می‌خواهند با برقراری ارتباط یک فضای اجتماعی در محل کار ایجاد کنند

برخی دیگر تنها به یک مکان آرام و مناسب برای انجام کارشان نیاز دارند.

در عوض چه کنیم: به همکاران پیشنهاد دهید نهار را در آشپزخانه با شما بخورند یا بعد از ساعت ? بعدازظهر دورهمی اجتماعی برگزار کنید.

با استفاده از امکانات مشترک که راحتی و نزدیکی به همراه می‌آورد ایجاد و حفظ مرز بین فردی کار مشکلی است.

شما که نمی‌خواهید فردی باشید که به خاطر صمیمیت زود و بیش از اندازه دیگران را از خود دور می‌کند؟

هرگز نگویید: «می‌توانم در بخش شما کمی وقت بگذرانم»

اغلب محیط‌های کاری این‌چنینی علاوه بر فضای معمول دفتر کار خصوصی نیز برای اجاره دارند

اما باید مبلغ قابل‌توجهی برای آن پرداخت کرد.

نشستن در اتاق‌هایی با دیواره‌های شیشه‌ای شفاف نیز تقریبا حریم خصوصی را حفظ نمی‌کند.

تنها درهای بسته هستند که نشان می‌دهند نباید وارد شوید.

در عوض چه کنیم: منتظر دعوت بمانید.

هرگز نگویید: «تنها به نظر می‌رسید، می‌خواهید کمی صحبت کنیم؟»

اجتماعی بودن بخشی از جذابیت کار کردن در محیط مشترک است

اما افراد مختلف ترجیح می‌دهند در محیط‌های مختلف کار کنند.

اگر شخصی کنار پنجره روی مبل نشسته است بدین معنی نیست که کار نمی‌کند،

ممکن است دارد به موضوعی فکر می‌کند.

در عوض چه کنیم: به فضا احترام بگذارید.

خودتان را خیلی مشتاق و محتاج نشان ندهید.

اگر کسی توجه شما را بخواهد با شما در میان می‌گذارد.

هرگز در مورد موضوعاتی مانند روابط جنسی، سیاست یا مذهب حرف نزنید

فکر نکنید دیگران نیز ارزش‌ها و باورهای شما را قبول دارند.

یک توافق‌نامه در خصوص همکاری در این محیط‌ها وجود دارد که توسط ???? نفر از افراد عضو این فضاها امضا شده است

و ارزش‌های همکاری مانند ارتباط، همدلی و فرصت‌یابی را تدوین کرده است

اما این بدین معنی نیست که همه افراد باید به دنیا به یک چشم نگاه کنند.

در عوض چه کنیم: در خصوص روند کسب‌وکار، ورزش، فیلم، مجلات و … صحبت کنیم.

اگر موضوعات دیگری به میان آمد از منظر دیگری به صحبت‌ها گوش دهید،

مراقب لحن صدایتان باشید

و اگر بحث بیشتر پیش رفت عذرخواهی کرده و محیط را ترک کنید.

هرگز نگویید: «به نظر تو پسر طبقه سومی آدم مزخرفی نیست؟»

در خصوص دیگر افراد بددهنی نکنید.

چرا که شما در یک فضای اشتراکی شناخت چندانی از افراد ندارید

و ممکن است قضاوتتان بر آینده کاریتان تأثیر بگذارد.

در عوض چه کنیم: فرصتی پیدا کنید تا دوباره با آدمی که احساس خوبی به آن نداشتید روبرو شوید.

اگر دوباره احساس بدی پیدا کردید سعی کنید با آن فرد ارتباط برقرار نکنید.

در هر حال شایعه‌پراکنی نکنید.

هرگز نگویید: «حوصله ندارم به سخنرانی بروم اما در واقع مجبورم»

خودتان را مجبور به شرکت در مراسمی که به آن علاقه‌مند نیستید نکنید.

ایجاد الزام برای شرکت در مراسم جمعی ممکن است موجب شود حرفی بزنید یا رفتاری انجام دهید که دوست ندارید.

بهتر است خیلی مؤدبانه دعوت دیگران را رد کنید.

در عوض چه کنیم: حقیقت را بگویید و برای شرکت نکردن در مراسم خودتان را قضاوت نکنید.

برای دیگران زمان لذت‌بخشی را آرزو کنید.

هرگز نگویید: «نوشیدنی‌ها افتضاح و تلویزیون‌ها کوچک هستند»

امکانات را بی‌ارزش نکنید.

این امکانات مستقل‌تر و آزاد ? تر از محیط‌های کاری دیگر هستند.

انتقاد کردن ممکن است شما را فردی ناسپاس جلوه دهد.

در عوض چه کنیم: از راحتی لذت ببرید، ممکن بود همه چیز بدتر هم باشد!

 

فضای کار اشتراکی جذاب پارادیس هاب در شبکه های اجتماعی:

شماره دفتر کار: ???????????

آدرس دفتر کار: شعبه مرکزی: تهران، بلوار ارتش غرب، بعد از بلوار اوشان، خیابان ابوالفضل صمیع، شعبه باغ بهشت

 

https://www.linkedin.com/company/paradisehub

https://t.me/paradisehub

https://www.instagram.com/paradisehub.ir

 

حفاظ پنجره و نرده حفاظ روی دیوار

حفاظ پنجره و نرده حفاظ روی دیوار

 

در ساختمان های امروزی، امنیت حرف اول را میزند. به همین دلیل نصب حفاظ پنجره دوجداره و نصب حفاظ روی درها و دیوارها، انجام میشود.

زمانی که ما برای اجاره کردن یا خریدن یک خانه و یا آپارتمان اقدام میکنیم، به درب و پنجرهها و امنیت ساختمانها توجه زیادی داریم.

وجود امنیت در محل زندگی موضوع بسیار مهم و ارزشمندی است. هر چه امنیت یک مکان برای زندگی بیشتر باشد، میزان آرامش ما نیز از زندگی در آن مکان بیشتر میشود.

 

نصب حفاظ پنجره

 

در حال حاضر برخی از افراد تصور میکنند که حفاظ درب و پنجره، تنها برای نمونههای قدیمیتر کاربرد داشت و درب و پنجرههای امروزی نیازی به نصب حفاظ ندارند. این تفکر برای کسانی که به تازگی درب و پنجره دوجداره نصب کردهاند نیز وجود دارد. اما بهتر است به شما یادآوری کنیم، هر چند درب و پنجرههای دوجداره دارای امنیت لازم و کافی هستند، اما اگر منزل یا ویلایی دارید که همیشه در آن سکونت نمیکنید و رفت و آمدتان به آنجا کم است، شاید بهتر باشد که حتی با وجود درب و پنجره دوجداره، حفاظ نیز نصب کنید.

 

گذاشتن حفاظ پنجره دوجداره چه فوایدی دارد؟

گذاشتن حفاظ برای پنجره دوجداره، علاوه بر اینکه به بالا رفتن میزان امنیت خانه و آپارتمانمان کمک میکند، باعث زیباتر شدن نمای ساختمان نیز میشود. البته زیباتر شدن نما به انتخاب مدل مناسب حفاظ وابسته است.

نصب حفاظ پنجره دوجداره UPVC از ورود سارقان به منزل جلوگیری میکند و از قاب و شیشه پنجره نیز محافظت میکند. اگر فکر میکنید که در منطقه زندگی شما، شرایط خاصی وجود دارد و احتمال میدهید که شیشههای پنجره ضربه بخورند یا آسیب ببینند، پیشنهاد میکنیم که برای جلوگیری از آسیبهای احتمالی و ایجاد هزینههای اضافی، از حفاظ پنجره استفاده کنید.

انواع حفاظ پنجره دوجداره برای افزایش امنیت

قبل از هر چیز، بهتر است درباره انواع حفاظ پنجره دوجداره اطلاعات لازم را داشته باشید. حفاظهای پنجره از جنسها و در مدلهای مختلفی تولید و روی پنجرههای محل زندگی شما نصب میشوند. انتخاب نوع حفاظ بستگی به محل نصب آن دارد و موضوع با اهمیتی است، زیرا حفاظها دارای میزان مقاومت متفاوتی هستند و میتوانند مانعی برای تابش نور به داخل محیط خانه یا آپارتمان شما بشوند. در ادامه این مقاله، انواع حفاظهای پنجره را با جزئیات کامل بررسی میکنیم.

 

حفاظ آهنی برای پنجره های بزرگ


حفاظ آهنی برای پنجره

حفاظهای آهنی، مقاومت بالایی دارند و قابل تولید در شکلها و اندازههای مختلف هستند. البته این حفاظها در شرایط آب و هوایی مختلف، ممکن است رنگ و ظاهر خود را از دست بدهند و زنگ بزنند. به همین دلیل نیازمند مراقبت و توجه همیشگی هستند. در ویلاهای خارج از شهر که پنجرههای بزرگی دارند، معمولا از این نوع حفاظ استفاده میکنند.

 

حفاظ شبه چوب و وینیل برای پنجره دوجداره


این نوع حفاظ بهترین و مقاومترین حفاظ در برابر رطوبت و آتش است. اگر در منطقهای زندگی میکنید که رطوبت زیادی دارد، بهتر است از حفاظهای شبه چوب استفاده کنید. حفاظ شبه چوب در برابر آسیبدیدگی و پوسیدگی بسیار مقاوم است، البته گرد و غبار را به خود جذب میکند و نیازمند نظافت مرتب است.

 

حفاظ پنجره دوجداره از جنس استیل


امروزه حفاظ پنجره از جنس استیل، بیش از انواع دیگر مورد استفاده قرار میگیرد. ویژگی برتر حفاظهای استیل، رنگ ثابت و غیرقابل تغییر آنها است. این حفاظها در مدت زمان طولانی، از رنگ و رو نمیروند و کیفیت خود را حفظ میکنند. حفاظ استیل همچنین مقاومت بالایی نسبت به تغییرات آب و هوایی دارد و به همین دلیل بهترین انتخاب برای مناطق مرطوب به حساب میآید.

 

حفاظ پنجره چه مدلهایی دارد؟

 

حفاظ کاربردی و شیک رول شونده
حفاظ پنجره رول شونده

حفاظهای رول شونده برای باز و بسته شدن، مانند یک فرش لوله شده رول میشوند. حفاظهای رول شونده، مانند همان حفاظهایی هستند، که در مقابل درب مغازهها و پارکینگها نیز نصب میشوند. ظاهر این حفاظها بسیار شیکتر و عملکرد آنها کاملا کاربردیتر از سایر مدلها میباشد.

 

حفاظ نردهای برای درب و پنجرهها


حفاظهای نردهای، در واقع نمونهای از حفاظها هستند که به صورت نرده در مقابل پنجره قرار میگیرند و امکان باز و بسته کردن آنها وجود ندارد. البته اگر از حفاظ نردهای برای نصب در مقابل دربهای منزل استفاده کنید، میتوانید آنها را در جهت در و به صورت لولایی باز و بسته کنید.

 

حفاظ ابرویی برای پنجره هایی با ارتفاع زیاد


حفاظهای ابرویی معمولا نسبت به سایر حفاظها کم تراکمتر است، تمام پنجره را نمیپوشاند و شبیه ابرو میباشد حفاظ ابرویی معمولا روی پنجرههایی نصب میشود که پهنای آنها نسبت به ارتفاعشان بیشتر است. این حفاظ نسبت به سایر حفاظها زیبایی بیشتری روی پنجرهها دارد و در عین حال، کاربرد آن با کاربرد سایر انواع حفاظها مشابه است.

 

چگونه برای نصب حفاظ پنجره اقدام کنیم؟


حفاظ پنجره دوجداره

برای نصب حفاظ پنجره، ابتدا باید پنجره مورد نظر را در جایگاه مناسب نصب کنیم. نصب درب و پنجره باید توسط متخصصان آموزشدیده در این زمینه انجام شود.

شرکت تولیدکننده پنجره دوجداره حفاظ سازه با داشتن متخصصین و مشاورین حرفهای در این خصوص میتواند راهنما و همراه شما برای نصب بهترین پنجره دوجداره باشد.

پس از نصب پنجره دوجداره UPVC، بهتر است، از کارشناسان و مشاوران این حوزه برای انتخاب نوع محافظ، با توجه به نوع پنجرهها، موقعیت و جایگاه قرارگیری آنها کمک بگیرید. سپس اندازهگیریهای لازم برای ساخت و نصب حفاظ پنجرهها توسط متخصصان انجام میشود.

بعد از انتخاب طرح، نوع، جنس و رنگ حفاظ، تولید آن صورت میگیرد و نصاب برای نصب به محل مورد نظر مراجعه میکند.

اکنون کار به پایان رسیده و حفاظ شما نصب شده است. حال اگر حفاظ شما از نوعی است که به قفل کتابی نیاز دارد، پس از تهیه قفل  و قرار دادن آن روی حفاظ، میتوانیدآن را به طور کامل ببندید و خیال خود را از بابت امنیت ساختمان آسوده کنید.

آشنایی با انواع درب پارکینگ وروردی درب حیاط و ویلا

امروزه از انواع مختلفی در ها استفاده می شود که شاید مهم ترین استفاده از آن ها در درب های ویلاها باشد. آیا شما هم با انواع درب ورودی ویلایی و درب حیاط و ویلا آشنایی دارید و می دانید که از چه جنس هایی ساخته می شوند؟ درب پارکینگ وروردی درب حیاط و ویلا هم میتواند از جنس آهن باشد و هم از جنس چارچوب های چدنی و یا فرفورژه. در این بخش با ما همراه شوید تا شما را با انواع درب پارکینگ وروردی درب حیاط و ویلا آشنا کنیم.
درب های حیاطی فرفورژه از چارچوب هایی ساخته شده اند که شکل ظاهری آن ها را برخلاف انواع درب های مدرن پیچیده تر می کند. البته این نوع درب ها معمولا برای ساختمان ها استفاده دارند و متفاوت از درب های ویلایی هستند.

انواع درب پارکینگ وروردی درب حیاط و ویلا

همانطور که میدانید، صنعت نرده سازی در ایران پیشرفت بسیار زیادی داشته است و به یک صنعت مجزا تبدیل شده است که به صنعت تولید گل نرده و همچنین درب های فرفورژه ویلایی معروف است. این صنعت در ایران پیشینه ای قدیمی دارد. در زمانی های قدیم با ریخته گری و همچنین شکل دادن به آهن انواع درب ها از جمله درب های ویلایی ساخته می شد اما امروزه این کار توسط کارگاه ها و کارخانه های بزرگ صنعتی انجام می شود. در زمان های گذشته برای اینکه بتوانند درب های حیاطی فرفورژه را بسازند ابتدا میله های آهنی را در کوره های بزرگی قرار می دادند تا آب شوند و گداخته شوند. این کار برای ساخت درب های ویلایی هم انجام می شود.

ساخت درب پارکینگ وروردی درب حیاط و ویلا

ساخت درب پارکینگ وروردی درب حیاط و ویلا هم مانند ساخت انواع درب های فرفورژه در زمان های قدیم به طرق مختلفی انجام می شده است. زمانی که فلزات را درون کوره هایی می ریختند تا آب شوند، با درآوردن آن ها و کوبیدن این نوع فلزات مقاومت و خشکی آن ها کمتر می شد و در نهایت امکان جلادهی در آن ها فراهم می شده است. در نهایت افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند قادر بودند تا نقش های پرپیچ و خمی روی آن ها پیاده کنند که از جمله آنها می توان به طراحی های اسلیمی اشاره کرد.
در نهایت، فلزاتی که گرام قیمت بودند به آسانی بازسازی و به هم متصل می شدند که با تغییر شکل آن ها در واقع درب پارکینگ وروردی درب حیاط و ویلا از آن ها ساخته می شد. شاید در گذشته مانند امروز در ساخت این نوع درب ها تنوع وجود نداشته است اما امروزه با تکنولوژی های پیشرفته ای که در این زمینه وجود دارد، انواع درب پارکینگ وروردی درب حیاط و ویلا فرفورژه در طرح ها و رنگ های مختلف ساخته می شود و به شما این امکان را میدهد که طراحی های مختلفی برای خود داشته باشید.

انواع درب پارکینگ وروردی درب حیاط و ویلا

البته انواع درب پارکینگ وروردی درب حیاط و ویلا یکی نیست و شما میتوانید انواع مختلفی از آن ها را مشاهده کنید که در واقع برای ویلاها مورد استفاده قرار می گیرند. باید بدانید که انواع مختلف درب پارکینگ وروردی درب حیاط و ویلا ویژگی های متفاوتی دارند و همین هم باعث می شود که استفاده از آن ها در مناطق مختلف متفاوت باشد.
 

انواع درب پارکینگ وروردی درب حیاط و ویلا

 

شما میتوانید هم از درب های چوبی و هم از درب های فلزی به عنوان درب پارکینگ وروردی درب حیاط و ویلا استفاده کنید البته دقت داشت هباشید که استفاده از برخی از آن ها در برخی از نقاط کشور مجاز نیست چرا که ممکن است امنیت خانه و ساختمان شما را با مشکل روبرو کنند.

زیبایی و تنوع درب پارکینگ وروردی درب حیاط و ویلا

معمولا درب پارکینگ وروردی درب حیاط و ویلا باید زیبایی و تنوع در ساخت داشته باشید. بیشتر افرادی که میخواهند درب پارکینگ وروردی درب حیاط و ویلا را خریداری کنند در کنار عملکرد، بیشتر به ویژگی های زیبایی نمای آن اهمیت می دهند. این درب ها در واقع تردد شما را به ویلا ممکن می سازند و به همین دلیل هم بهتر است که علاوه بر زیبایی به کیفیت آن نیز توجه کنید.
معمولا اینطور گفته می شود که خرید درب پارکینگ وروردی درب حیاط و ویلا نسبت به خرید درب های دیگر سخت تر است. شما بعضا میخواهید برای خانه خود این درب ها را خریداری کنید و شاید بخواهید ویلای خود را با دربی زیبا مزین کنید. در این حال باید دقت داشته باشید که خرید این نوع درب ها به شما اجازه می دهند که همزمان با زیبایی امنیت را نیز برای خانه خود ایجاد کنید پس بهترین راه این است که هر دو مورد را در نظر داشته باشید.
به طور کل اما تنوع درب پارکینگ وروردی درب حیاط و ویلا بسیار بیشتر از تنوع درب های معمولی است. این نوع درب ها با اینکه در جنس های مختلفی مانند چوبی و همچنین آهنی ساخته می شوند اما به شما اجازه خواهند داد که همچنان هم زیبایی و هم تنوع خانه خود را حفظ کنید.

حفاظ حفاظ نرده شاخ گوزنی  جلوی پنجره

 

جذابیت آن ساختمان را دوچندان میکند. میتوان با سرمایهگذاری روی حفاظهای آپارتمان آن را متفاوتتر از بقیه ساختمانها کرد.
بعضی افراد با شکل ظاهری حفاظها ارتباط برقرار نمیکنند و با این دید که آپارتمان را مانند یک مکان نظامی میکند، به آن مینگرند اما درعینحال برای امنیت آن را ضروری میدانند.

باید در نظر داشت که با ایدههای متنوع میتوان از این حفاظها برای زیبایی ساختمان استفاده کرد
علاوه بر اینکه باقابلیت رنگپذیری میتوان حفاظهایی همچون حفاظ شاخ گوزنی را با نمای ساختمان ست کرد میتوان با استفاده از گیاهان رونده و پوشش این حفاظها با این گیاهان علاوه بر پوشش حفاظها و خارج کردن نمای ساختمان از حالت نظامی، زیبایی طبیعی خاصی به آن بخشید.

حفاظ نرده شاخ گوزنی  به دلیل شاخههای تودرتو علاوه بر حفظ امنیت
بستر مناسبی برای رشد گیاهان رونده میباشد.
امنیت یکی از مواردی است که جایگاه ویژهای در کیفیت زندگی افراد داشته و همچنین میتواند آرامش را برای آنها به همراه داشته باشد.

امنیت از نیازهای ضروری انسان بوده و به معنی دفاع از خود، خانواده، دوستان و اموال از خطرات میباشد که نشاندهنده ضرورت بالای آن میباشد.
بهطورکلی همواره در طول تاریخ انسانها به دنبال پاسخ به این نیاز بودند و سعی در ساختن ابزاری برای دفاع از سکونتگاههای خود و همچنین ابزار دفاعی نظامی بودند.

تمامی این اقدامات برای حفظ امنیت فردی و اجتماعی فرد بوده است
از طرفی تغییرات فرهنگی و همچنین نحوه زندگی تأثیر به سزایی در تغییر شکل مسکن داشته است. آپارتمان جزء تغییرات شکل مسکن، در طول تاریخ بود.

 

 

نسل جدید حفاظ روی دیوار آهنی


از دیگر تولیدات گروه صنعتی حفاظ سازه نسل جدید حفاظ روی دیوار و انواع درب و حفاظ نرده شاخ گوزنی  میباشد که در ذیل به تعدادی از آنها اشاره میگردد:

نسل جدید حفاظ روی دیوار: انواع حفاظ روی دیوار
حفاظ نرده شاخ گوزنی 
حفاظ لیلیوم
حفاظ نیزار
حفاظ بوته ای
حفاظ آبشاری
حفاظ کلاسیک
حفاظ نخل مرداب
حفاظ نرده شاخ گوزنی  آهنی :
از زندگی دوران باستان تا زندگی مدرن امروزی، همیشه انسان نیازمند ترفندهایی برای افزایش امنیت محل زندگی خود بوده که راه حل آن نیز از ابتدا تاکنون نصب حفاظ ساختمان بوده است.

حفاظ نرده شاخ گوزنی  حفاظ دیوار لیلیوم

وقتی انسانهای اولیه در غارها زندگی میکردند
برای حفاظت خود از حملهی حیوانات وحشی، تلهها و حصار هایی از چوب درختان و شاخ های بزرگ حیوانات مثل شاخ گوزن در نزدیک محل زندگیشان کار میگذاشتهاند تا حیوانات و یا دشمن به دام افتاده و نتوانند وارد غار و محل زندگی آنها شوند.

 


حفاظ نرده شاخ گوزنی  حیاط

 

همان تلهها نقش حفاظ ساختمانهای امروزی را ایفا میکردهاند.
نسل جدید نرده حفاظ روی دیوار بدلیل اینکه از شاخ گوزن الگو برداری شده و شباهت زیادی نیز به شاخهای گوزن دارد به حفاظ آهنی معروف شده است .

امروزه از سیستمهایی مانند فنسهای الکتریکی، قفلهای الکترونیکی، دوربینهای مداربسته، انواع حفاظ ساختمان مانند شاخ گوزنی ، حفاظ لیلیوم، حفاظ بوتهای، حفاظ آبشاری، حفاظ نیزاری، حفاظ بوته خاری حفاظ شاخ گوزنی و … استفاده میشود.
توصیه میشود جهت افزایش امنیت ساختمان خود، نصب حفاظ ساختمان را در برنامههای خود داشته باشید.
اگر برای تامین بیشتر امنیت محل زندگی یا کار خود برنامه ی ویژه ای دارید و دوست دارید در مورد حفاظ نرده شاخ گوزنی  که یکی از بهترین ابزارها برای تامین امنیت ساختمان است بیشتر بدانید:

1. حفاظ بوته ای یا حفاظ شاخ گوزنی یا نرده حفاظ های طرح جدید برای دیوار چیست؟

 

???نوعی نرده حفاظ دزدگیر روی دیوار می باشد که ازکنارهم قرارگرفتن میلگردهایی باسایز 10 میلی متر تشکیل شده است وایده ساخت آن برگرفته از بوته های خار دار می باشد که بصورت نامنظم بطور ذاتی محافظت راانجام می دهند. درحفاظ بوته خاری یاحفاظ بوته ای نیز باقرارگیری میلگردهایی باابعاد مختلف، نقش محافظی دربرابر ورود سارقین وحیوانات به داخل منزل رادارند ودرصورت تلاش فردبرای عبور،سبب رسیدن آسیب به آن فرد می شود.


2. فرق بین حفاظ بوته ای و حفاظ شاخ گوزنی حفاظ سازه   درچه چیزی است؟

 

???حفاظ شاخ گوزنی دارای شاخه های مرتب وباالگوی تکرارشونده می باشد درحالیکه حفاظ بوته ای ازالگوی ثابتی پیروی نمیکند و دقیقا مانند بوته های خار،حالتی تو درتو دارند.


3. آیا نرده آهنی بوته ای یا نرده آهنی شاخ گوزنی امنیت رابطور کامل برقرارمی کند؟

 

???تمامی حفاظ های تولیدشده درصنایع فلزی حفاظ سازه   ،تضمین کننده امنیت می باشند.جوش هاتحت 2 طرف می باشد.نحوه نصب حفاظ هانیز بابهترین کیفیت ممکن انجام می شود.


4. قیمت های حفاظ نرده آهنی روی دیوار؟

 

.?? قیمت حفاظ های طرح بوته از متری 80 هزار تا 220 هزار تومان می باشد.


5. چه فاکتورهایی در تعیین قیمت حفاظ بوته ای نقش دارد؟

 

??? ازفاکتورهای م?ثر بر قیمت حفاظ بوته ای می توان به عوامل ارتفاع،تراکم،نوع رنگ و نوع جوش اشاره کرد


6. آیا تنوع رنگی برای رنگ آمیزی وجود دارد؟

 

???تمامی محصولات صنایع فلزی حفاظ سازه   ازجمله حفاظ های روی دیوار، قابل اجرادر رنگ های مختلف می باشد. پرفروش ترین رنگ هاعبارت اند از:مشکی، سفید، کرم و قهوه ای. مشتریان می توانند بنا بر سلیقه خود و همرنگ با نمای ساختمان یا دیوارهای خانه و درب ، رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنند.


7. چه ارتفاعی از حفاظ طرح بوته ای یا حفاظ شاخ گوزنی مناسب تراست؟

 

???ارتفاع حفاظ ها بسته به ارتفاع دیوارهای آپارتمان متفاوت است. حفاظ های 50 سانتی متری فقط برای دیوارهایی باارتفاع 3 متر و بالاتر مناسب است وبرای دیوارهای دیگر حفاظ 90 سانتی متر به بالا مناسب می باشد. برای آسودگی خیال می توانید ازارتفاع های بالاتراستفاده کنید البته توجه داشته که بهتراست تاکید روی ارتفاع و تراکم موازات هم انجام شود.


8. نحوه نصب نرده حفاظ چگونه است؟ آیا نصب آن نیاز به متخصص دارد؟

 

???اگرسطح کار جزو 87 درصد معمول باشد، نصب حفاظ روی دیوار با آموزش درست دیگر نیاز به یک نصاب ندارد. اما اگر جزو حالت های خاص باشد، بهتراست ازمتخصصین حفاظ حفاظ سازه   دراین زمینه بهره گرفته شود تا نتیجه ایده آل ترباشد.


9. شرایط بازدید رایگان چیست؟

 

??? درحال حاضربازدید رایگان درتهران ، کرج و اطراف آن می باشد. برای درخواست بازدید رایگان همواره می توانید ازساعت 9 صبح تا 8 بعدازظهر با شماره های شرکت صنایع فلزی حفاظ سازه   تماس حاصل فرمایید..مسئولین پس ازثبت وقت شما، بسته به تعداد افراد منتظر در لیست بازدید، برای پروژه شما یک ساعت مشخص در همان روز یا روز بعد آن تعیین میکنند و چند ساعت قبل برای انجام هماهنگی های لازم، باشما تماس خواهند گرفت.
اگردر شهرهای دیگر مانند رامسر ، انزلی ، گرگان ، بوشهر ، یزد ، اصفهان ، شیراز و ... هستید ، می توانید با ارسال عکس هایی از پروژه خود ، ازمشاورین ما اطلاعات دریافت کنید.


10. نحوه سفارش نرده حفاظ در صنایع فلزی حفاظ سازه   چگونه است؟

 

???برای سفارش تمامی محصولات پس ازمشاوره یا بازدید رایگان و تعیین متراژ دقیق پروژه، ارتفاع حفاظ، تراکم حفاظ ، جنس ونوع رنگ ونوع جوش، هزینه ها محاسبه می شود و بصورت یک فاکتور برای شما ارسال می شود. فاکتورها ازطریق شبکه های اجتماعی وفکس ارسال می شوند. پس ازتایید فاکتورتوسط کارفرما و واریز 30% از هزینه کل،ساخت حفاظ شروع می شود وبسته به متراژ پروژه درحد معمول تا 4 روز کاری آماده می شود.


11. اگردرشهرهایی بجز تهران باشیم چگونه خرید کنیم؟

 

???امکان بازدید رایگان وجود ندارد و کارفرما خود باید متراژ کار را اندازه بگیرد. اما همانطورکه گفته شد ،می توانید با ارسال تصاویراز پروژه، برای انتخاب بهتر ازمشاورین صنایع فلزی حفاظ سازه   کمک بگیرید.


12. نحوه حمل وبارگیری حفاظ به چه صورت می باشد؟

 

???بارگیری حفاظ هابسته به متراژ کارمتفاوت است. ازوانت بار یا کامیون متفاوت است.
تاحد ممکن سعی می شود که حفاظ هارا بصورت مرتب چید تا جای کمتری رابگیرند.


13. منظوراز تراکم حفاظ های روی دیوار از جمله حفاظ بوته ای یا حفاظ شاخ گوزنی چیست؟

 

???تراکم حفاظ های روی دیوارازجمله حفاظ بوته ای ، به معنی تعداد ردیف های اصلی و فرعی کارشده در یک هرشاخه از حفاظ می باشد. مقدارتراکم به دوصورت شمارش می شود.


1. برحسب شاخه های اصلی که با چهار تراکم 8 ، 10 ، 12 و 15 ردیف معرفی می شود
2. برحسب شاخه های فرعی که با چهار تراکم 16 ، 20 ، 24 و 28 ردیف معرفی می شود
معمولا تعداد شاخه های اصلی را مبنای تراکم در نظر می گیرند.


14. زمان تحویل از شروع سفارش چند روزه است؟

 

???.زمان تحویل حفاظ پس ازتایید پیش فاکتور برای متراژهای معمول 3 الی 4 روز کاری می باشد. درمتراژهای بالا ممکن است این زمان طولانی تر باشد


15. آیا این حفاظ ها خدمات پس ازفروش دارد؟

 

???.صنایع فلزی حفاظ سازه   براین باوراست که رضایت مشتری مهمترین عامل برای پیشرفت کسب وکاراست.ازاین رو تمامی محصولات خود را با حداکثرکیفیت ممکن ارائه می کند. ازاین رو مشتری می تواند قبل ازسفارش نمونه را از نزدیک مشاهده کند تا با خیال آسوده خریداری نماید.
این مجموعه ضامن کیفیت محصولات وخدمات خود می باشد.


16. حفاظ ها با چه کیفیتی ارائه می شود؟

 

???حفاظ تولید شده در صنایع فلزی حفاظ سازه   با میلگرد درجه یک سایز 10، جوش دورو، رنگ پودری الکترواستاتیک تیزکاری گیوتینی ارائه می شود.


17. مشاوره رایگان خرید نرده حفاظ به چه صورت است؟

 

???مشاوره به دوصورت انجام می شود:
1.
مشاوره حضوری : هنگام بازدید رایگان، کارشناسان تمامی مشاوره های لازم را ارائه می دهد.
2.
مشاوره تلفنی:با شماره 09123649705 تماس گرفته


18. چگونه می توان لیست قیمت حفاظ ها را دریافت کرد؟

 

برای دریافت لیست قیمت ها همواره می توانید باارسال پیام در واتس اپ به شماره 09123649705 اقدام نمایید.


19. عرض نرده حفاظ دیوار ساختمان چقدر است؟

 

عرض حفاظ ها با توجه به ارتفاع آن ها بین 35 سانتی متر تا 75 سانتی متر متغیر است.


20. هزینه نصب حفاظ چقدر است؟

 

هزینه نصب حفاظ به عوامل مختلفی بستگی دارد از جمله متراژ کار، ارتفاع دیوار، پستی و بلندی های آن، شیب دار بودن، دیوار لغاز و... با این تفاسیر قیمت بین 10 تا 30 هزارتومان متغیر می باشد


21. حفاظ درچه ارتفاع هایی تولید می شود؟

 

در ارتفاع های 50 ، 60 ، 70 ، 80 ، 90 ، 100 ، 110 ، 120 ، 130 ، 140 و 150 سانتی متر تولید می شوند . ارتفاع های دیگر نیز بنا به رخواست مشتری انجام خواهد شد.


22. نحوه پرداخت وجه برای خرید محصولات چگونه است؟

 

بعد از محاسبه قیمت نرده حفاظ وخدمات، فاکتوری برای شما ارسال می شود .30 درصد از مبلغ فاکتور را به عنوان پیش پرداخت به شماره حساب هایی که دراختیارتان گذاشته می شود واریز می کنید و 70 درصد مابقی نیز هنگام نصب تسویه می شود.

منبع : نرده محافظ پنجره