فروشگاه فایل

فروشگاه فایل

فروشگاه فایل

فروشگاه فایل

خرید دی کلرومتان اکسیر اتریش

خطرات دی اتیل اتر

دی اتیل اتر به شدت اشتعال پذیر است و به دلیل اینکه به شدت فرَار بوده و وزن گاز اتر از هوا کمتر است ، بخار اتر در ارتفاع پایین از سطح زمین حرکت می کند و آتش به وجود آمده می تواند تا مسافت زیاد را حرکت نماید . این حتی در صورتی که تنها در این ماده باز باشد، ممکن است گاز خروجی از آن خود را به منبع اشتعال رسانده و منجر به آتش گرفتن کل بطری آن بشود. منبع اشتعال آن لزوما حتما نباید شعله باشد و الکتریسیته ساکن، پلیت داغ یا هیتر می توانند موجب آتش گرفتن آن شوند.

دمای خود آتش گیری این ماده ??? درجه سانتی گراد است. این بدان معناست که با رسیدن به این دما، ماده به صورت خود به خودی آتش می گیرد.

uzm_d1.png

خرید دی اتیل اتر

شرکت آوا تجهیز آزما نمایندگی شرکت اکسیر اتریش در ایران در زمینه تولید و فروش مواد شیمیایی در اصفهان فعالیت داشته و واردات مستقیم مواد شیمیایی و تجهیزات آزمایشگاهی از برندهای معتبر جهانی را انجام می نماید.  برای خرید دی اتیل اتر اکسیر اتریش با کارشناسان ما تماس بگیرید

 

سولفوریک اسید

سولفوریک اسید در گذشته جوهر گوگرد یا هیدروژن سولفات خوانده می‌شد و همچنین به عنوان روغن ویتریول هم شناخته می شود، یک اسید معدنی است که از عناصر گوگرد، اکسیژن و هیدروژن تشکیل شده و دارای فرمول مولکولی H?SO? است. یک مایع بی رنگ، بی بو و چسبناک است که در آب محلول است و در واکنش هایی که بسیار گرمازا است، ساخته می شود.

 

mkpt_d2.jpg

کاربرد

سولفوریک اسید یکی از مواد اصلی در صنایع شیمیایی است و در واقع تولید اسید سولفوریک یک کشور شاخص مهمی برای قدرت صنعتی آن است. این ماده بیشتر برای تولید کود مورد استفاده قرار می گیرد، اما در فرآوری مواد معدنی، پالایش روغن، فرآوری فاضلاب و در صنایع شیمیایی برای تولید مواد شوینده ( کاربرد اسید سولفوریک در شوینده ) ، رزین های مصنوعی، مواد رنگ کننده، داروسازی، کاتالیزورهای نفتی، حشره کش ها و ضد یخ ها نیز بسیار مهم است.

 

برای دریافت مشاوره رایگان و خرید سولفوریک اسید اکسیر اتریش  با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

دی کلرو متان

Dichloromethane, CH2Cl2 (DCM)
دی کلرومتان یک حلال آلی است که به طور گسترده در تحقیقات شیمیایی استفاده می شود. یک مایع بی رنگ و فرار است، اما در هوا قابل اشتعال و قابل انفجار نیست.

فرمول شیمیایی: CH2Cl2

 

 

تولید دی کلرومتان

دی کلرومتان معمولاً با حرارت دادن متان با گاز کلر تولید می شود. محصولات این فرایند ترکیبی از کلرومتان (متیل کلرید)، دی کلرومتان (متیلن کلرید)، تری کلرومتان (کلروفرم) و تتراکلرومتان (تتراکلرید کربن) است که به وسیله تقطیر از هم جدا می شوند.

 

خرید دی کلرومتان

برای خرید دی کلرومتان اکسیر اتریش  تماس بگیرید.

 

سیکلوهگزان

سیکلوهگزان یک سیکلو آلکان با فرمول مولکولی C?H?? که حلقه ای با شش اتم کربن استسیکلوهگزان مایع بی رنگ، فرار و قابل اشتعال است و دارای بویی مانند نفت استسیکلو_هگزان می تواند باعث افسردگی شود همچنین می تواند باعث سردرد، سرگیجه، خشکی گلو و سوزش چشم شود.

تولید

برخلاف بنزن ، سیکلوهگزان در منابع طبیعی مانند زغال سنگ یافت نمی شود. به همین دلیل ، محققان نمونه های اولیه سیکلو هگزان را سنتز کردند.

 کاربرد

  • این ماده عمدتاً برای تولید صنعتی اسید چرب و کاپرولاکتام که از پیشروهای نایلون هستند مصرف می شود که بازار غالب آن الیاف است. این الیاف در لباس هایی از قبیل جوراب های زنانه، لباس خواب و لباس زیر، فرش و مبلمان خانگی استفاده می شود.
  • سیکلو هگزان گاهی اوقات به عنوان یک حلال آلی غیر قطبی مورد استفاده قرار می گیرد، اگرچه ان-هگزان برای این منظور کاربرد بیشتری دارد.
  • همچنین برای کالیبراسیون ابزارهای سنجش کالریمتری اسکن دیفرانسیل (DSC) استفاده می شود.

 

برای خرید سیکلوهگزان اکسیر اتریش با ما تماس بگیرید

برای دریافت مشاوره رایگان و خرید محصول با کارشناسان ما تماس بگیرید.

03132402900 
09135080594 

 

تاثیر طراحی وب سایت در کسب و کار ها...

طراحی وب سایت

طراحی سایت آمیزه ای از دانش، هنر و خلاقیت استفاده از عناصر دیداری، و توان مهندسی در چیدن آن ها کنار یکدیگر است. هنگامی که یک سایت بر مبنای اصول و هارمونی اجزا طراحی شود علاوه بر جذب نگاه دائمی مخاطب، میتواند فارغ از محدودیت های زمان، به اثری جاودانه تبدیل شود.

امروزه سفارش طراحی وبسایت در لیست اولویت های هر شرکت یا کسب و کاری قرار گرفته است. صاحبان مشاغل میدانند که روز به روز به تعداد کاربران اینترنت افزوده میشود و برخورداری از پایگاهی خوب در دنیای مجازی نیاز به توجه ویژه ای دارد. افزایش تاثیرگذاری یک سایت در جلب نظر مخاطب و همچنین تخصصی شدن حرفه طراحی وبسایت، میطلبد که نگاهی حرفه ای به این مقوله داشته باشیم.

f8vz_b1.jpg

تاثیر طراحی وب سایت در کسب و کار ها...

روزانه هزاران وبسایت در جهان، صدها وبسایت در ایران و احتمالا ده ها وبسایت که مستقیم یا غیرمستقیم رقیب شما محسوب میشوند راه اندازی میگردند. یافتن جایگاهی مناسب و محکم در این میان موفقیتی است که به سادگی محقق نمیشود و قواعد انجام آن در تخصص طراحان حرفه ای سایت است. شرکت نرم افزاری اسپاد با شناخت جامعی که از فضای مجازی دارد، کسب و کارتان را بررسی کرده و وبسایت شما را مطابق با نیازهایتان و سلیقه مخاطبان شما طراحی میکند. بدین ترتیب میتوانید کسب و کارتان را در دنیای مجازی نیز به درستی معرفی کرده و با طراحی سایت حرفه ای، خدمات و محصولات خود را به خوبی به مخاطبانتان ارائه کنید.

اگر در حال حاضر یک وبسایت دارید اما زمان زیادی از فعالیت آن میگذرد، پیشنهاد میکنیم که آن را به دست طراحان و تحلیلگران با تجربه اسپاد بسپارید تا سایت شما را بررسی کرده و در صورت نیاز تغییرات و بهینه سازی هایی را روی آن اعمال کنند؛ در این صورت می توانید مطابق با تکنولوژی روز طراحی وبسایت حرکت کنید. اگر هم هنوز سایتی ندارید، تیم مجرب اسپاد آماده است تا با طراحی وبسایت خلاقانه و بروز و بهینه سازی و سئوی سایت مسیر روشنی را در کسب و کار آنلاین برایتان فراهم سازد.

چرا به طراحی سایت نیاز داریم؟ سایت یا شبکه های اجتماعی؟

فرض کنید صاحب یک وبسایت فروشگاهی هستید، اینکه صرفا با مخاطبانتان در ارتباط باشید یا عکس محصولات را به آنها نشان دهید کافی نیست، بلکه باید با یک وبسایت فروشگاهی جامع و مناسب، شرایطی فراهم کنید که کاربران به شکلی آسان و سریع اقدام به خرید کنند. همچنین میتوانید به طور دقیق آمار بازدید کاربران، میزان فروش و تمامی فعالیت ها را مدیریت کنید.

البته با انجام بازاریابی شبکه های اجتماعی میتوانید فعالیت خود را در این فضا مدیریت کرده و بهترین نتیجه را از آن بدست آورید.

شرکت اسپاد با سابقه طراحی وب سایت فروشگاهی ، نیازها و خواسته های شما را برآورد میکند و با بودجه متناسب شما وب سایت در خور شما را طراحی خواهد کرد.

 

تخصص های دخیل در طراحی وب سایت

افرد و تخصص های مختلفی در روند طراحی سایت نقش دارند. شرکت اسپاد طی سالها فعالیت حرفه ای در این زمینه، متبحرترین و متخصص ترین ها در حوزه طراحی وبسایت را در قالب یک تیم منسجم در کنار هم قرار داده تا بهترین خروجی ممکن حاصل شود. سفارش طراحی سایت شما از اولین گام یعنی مشاوره تا آخرین گام یعنی راه اندازی، بدست بهترین افراد سپرده خواهد شد. همانطور که در ساختن یک برج بلند قامت اشخاص مختلف با تخصص های متفاوت در کنار یکدیگر فعالیت میکنند، در اسپاد نیز پروژه طراحی سایت توسط تحلیلگران، طراحان، برنامه نویسان، پشتیبانان و مدیران پروژه به شکلی هماهنگ و ساختار یافته انجام میشود. پس از پیاده سازی کامل سایت، متخصصین بازاریابی دیجیتال و بازاریابی محتوایی اسپاد، پیشنهادات حرفه ای خود را جهت ورودی شکوهمندانه و حضوری موفق در محیط مجازی، به مشتریان محترم ارائه میکنند.

فاکتورها و مفاهیم طراحی سایت

همواره طراحی وب سایت در چهارچوب و قالب مشخصی انجام میشود. رعایت استانداردها و اصول طراحی وبسایت و همچنین توجه به تکنولوژی های روز طراحی وبسایت در این امر مؤثر است.
اگر نیازبه طراحی سایت حرفه ای دارید ، شرکت اسپاد با تجربه چندین ساله در طراحی وب سایت های حرفه ای با گستردگی مشتریان در سطح کشور آماده همکاری با شما برای طراحی ، پیاده سازی و پشتیبانی حرفه ای وب سایت شماست.

 

چرا باید آزمون آزمایشی شرکت کنیم؟

چرا باید آزمون آزمایشی شرکت کنیم؟

56aa_b2.png

آزمون آزمایشی

به جرأت می توان گفت سوال مطرح شده، سوال عده کثیری از داوطلبان کنکور می باشد که ابتدا به پاسخ قسمت اول سوال می پردازیم. سپس به طور کامل به 4 آزمون آزمایشی مطرح در کشور را از جهات مختلف با هم مقایسه می کنیم تا شما داوطلب عزیز با اطمینان خاطر بیشتری بتوانید به تصمیم نهایی برای شرکت در آزمون آزمایشی برسید.

چرا باید آزمون آزمایشی شرکت کنیم؟

شرکت در آزمون آزمایشی چندین مزیت برای شما می تواند داشته باشد:

1. برنامه راهبردی آزمون ها، نقشه راه را برای شما مشخص می کند و بر مبنای آن شما به راحتی می توانید برنامه های کوتاه مدت خود را بچینید که این کار موجب می شود روند مطالعاتی بهتر و منسجم تری در طول کار داشته باشید.

2. با شرکت در آزمون آزمایشی می توانید نقاط ضعف و قوت خود را به بهترین شکل ممکن در دروس و مباحث مختلف شناسایی کنید که این کار پیشرفت شما در هر آزمون نسبت به آزمون قبل را رقم می زند و شما پیشرفت خود در برنامه های مطالعه را می توانید احساس کنید که این خود مولد انگیزه در شما .............................. باشد.

3. شرکت در آزمون آزمایشی امکان رقابت با عده زیادی از داوطلبات در سراسر کشور را برای شما فراهم می کند که این به شما کمک می کند تا به بهترین نوع ممکن خود را مورد سنجش و ارزیابی قرار دهید.

پکیج 20 آزمون و 10 آزمون حرف آخر که تطابق بالای 80 درصد با کنکور داره و می تونید طبق برنامه ای که همراهش داده میشه، استفادهه بکنید.

پاسخ به قسمت دوم سوال: بهترین آزمون آزمایشی کدام است؟

برای پاسخگویی به این سوال، کاری که انجام داده ایم این است که 4 آزمون آزمایشی مطرح در کشور شامل قلمچی، گزینه دو، سنجش و گاج را از بعدهای مختلف باهم مقایسه کرده ایم تا داوطلب با مطالعه و بررسی تمامی بعدها در پایان این مقاله بتواند قادر باشد با اطمینان خاطر، جامعترین آزمون آزمایشی را انتخاب کند. آزمونی که میتواند اساسی ترین نقش را در نوع خود، جهت آماده سازی داوطلب برای آزمون سراسری یا همان فینال داشته باشد.

ابعاد مختلفی که جهت مقایسه آزمون های آزمایشی مورد بررسی قرار می گیرد، شامل:

1. بررسی سطح سوالات

2. جامعه آماری

3. برنامه هر آزمون

4. بررسی کارنامه هر آزمون

5. نکات مثبت و منفی هر آزمون

 

بررسی سطح سوالات آزمون آزمایشی:

قلمچی: قطعا یک داوطلب کنکوری برای موفقیت در کنکور باید تمامی تمرکز خود را صرف اصل مطلب کند و حتی الامکان از حاشیه ها دوری کند. بنابراین هم سو بودن یا نبودن سوالات آزمون آزمایشی با کنکور می تواند برای داوطلب بسیار اهمیت داشته باشد. سوالات آزمون های آزمایشی قلمچی هرساله به سمت و سویی می رود که بیشتر دارای ایده های جدید باشد که بتواند داوطلب را از تمامی جهات مورد سنجش قرار دهد. به همین دلیل سوالات با کیفیتی از این موسسه داریم. اما همچنان سوالات این آزمون، آن طور که باید در سطح کنکورهای سراسری مطرح نمی شود و سوالات سخت تری نسبت به کنکور در این آزمون می بینیم. این موضوع را این چنین می توان توجیه کرد که با بررسی سوالات سختتر، راحت تر می توان با سوالات کنکور روبرو شد که این موضوع می تواند در بعضی داوطلبان نتیجه عکس داشته باشد.

پس می توان به این نتیجه رسید با شرکت در این آزمون نباید انتظار سوالات راحتی داشته باشید. و از طرفی در هر آزمون چندین درس دشوارتر از سایرین هستند که این برای داوطلبی که می خواهد نقاط ضعف خود را شناسایی کند، یک امتیاز محسوب می شود. اما بالعکس برای داوطلبانی که سختی سوالات آن ها را بی انگیزه و بی اعتماد به نفس می کند، می تواند یک عیب محسوب شود.

گزینه دو: این آزمون با این شعار تطابق سوالات آزمون ها با سوالات کنکور های سراسری فعالیت خود را شروع کرد و با همین شعار وارد رقابت با سایر موسسات شد و انصافا تا حد بسیار زیادی توانسته به شعار خود پایبند بماند و هر ساله با طرح کنکورهایی با رویکرد جدید این شباهت نیز ادامه پیدا کرده است. بنابراین هم در دروس عمومی هم در دروس اختصاصی همیشه سعی بر این بوده تا طرح سوالات همسوی بسیار نزدیکی با کنکور داشته باشد.

بنابراین اینطور می توان نتیجه گرفت با شرکت در این آزمون می توانید شاهد سوالات با کیفیت و استانداردی باشید.

 

سنجش: با شنیدن نام آزمون های آزمایشی سنجش، اولین چیزی که به ذهن می رسد این است که سوالات این آزمون به وسیله طراحان کنکور سراسری طرح می شود. اما این چنین نیست. و سیستم آزمون آزمایشی سنجش، تابع تعاونی سازمان سنجش می باشد. پس این ذهنیت که با بررسی آزمون های آزمایشی سنجش به راحتی می توانیم از پس کنکور برآییم، کاملا اشتباه است. در این آزمون شاهد سوالاتی با سطح متوسط هستیم و سطح سوالات به گونه ای نیست که ارزش ریسک داشته باشد و در طول سال شرکت کنید.

 

گاج: در مورد آزمون های آزمایشی گاج، تصور بر این است که به علت نوپابودن سوالات این آزمون نمی تواند کیفیت چندانی داشته باشد اما باید گفت این تصور کاملا اشتباه است و در آزمون های آزمایشی گاج، بهترین سوالات ممکن را شاهد هستید از لحاظ کیفیت و استاندارد بودن. بنابراین می توان نتیجه گرفت ایده آل بودن سوالات این آزمون موجب شده سطح آن بسیار نزدیک به سطح سوالات کنکور سراسری باشد که این خود می تواند نقطه مثبت قوی برای انتخاب این آزمون باشد.

مهمترین کار بعد آزمون بررسی سوالات هست که تو پکیج های 20 آزمون و 10 آزمون حرف آخر، اساتید تک تک سوالات رو به صورت ویدیو تحلیل کردن و پاسخ سوال رو توضیح دادند خدمتتون.

جامعه آماری هر آزمون آزمایشی:

قلمچی: به دلیل قدمت این موسسه، این آزمون از بین آزمون های آزمایشی مختلف بیشترین جامعه آماری را دارد که به شما امکان می دهد خود را در میان رقبای بیشتری بسنجید. چه ضعیف و چه قوی. اما دقت داشته باشید جامعه آماری بالا به تنهایی نمی تواند دلیل شما برای انتخاب یک آزمون آزمایشی خوب باشد.

 

گزینه 2: هرچند ویژگی های بارز آزمون های این موسسه موجب شد تا جامعه آماری آن رو به افزایش باشد. اما همچنان جامعه آماری آزمون های این موسسه در مقابل قلمچی کمتر است و قلمچی کماکان بیشتر جامعه آماری را از آن خود کرده است. اما برای رفع این مشکل، گزینه دو مقایسه درصدهای خام هر داوطلب در جامعه آماری کنکور سال قبل را به آزمون های خود اضافه کرده است و رتبه و دانشگاه هایی که سایر افراد سال قبل با درصدهای این داوطلب کسب کرده اند را می توان مشاهده کرد.

 

سنجش: آزمون های آزمایشی سنجش در 11 مرحله برگزار می شود که مجموع 7 آزمون مرحله ای و 4 آزمون جامع در انتهای سال است. جامعه آماری آزمون های مرحله ای چندان جالب و چشمگیر نیست ولی آزمون های جامع سنجش با بیشترین تعداد شرکت کننده هر ساله برگزار می شود. چون حتی بچه هایی که در طول سال در سایر آزمون های آزمایشی شرکت کرده اند، اما آزمون های جامع سنجش هم به دلیل جامعه آماری بالا و عالی از دست نمی دهند. کسب رتبه در آزمون های جامع سنجش با اختلاف بسیار کم می تواند به کسب رتبه در آزمون سراسری نزدیک باشد. بنابراین شرکت در آزمون های جامع سنجش حتما توسط مشاورین توصیه می شود.

 

گاج: موسسه گاج به دلیل نوپا بودن در زمینه آزمون های آزمایشی، جامعه آماری خوبی ندارد و می توان گفت جزو پایین ترین موسسات از نظر داشتن مخاطب برای آزمون های آزمایشی است و همین مسئله موجب شده داوطلبانی که تمایل دارند در یک جامعه آماری خوب و چشمگیر خود را مورد سنجش و ارزیابی قرار دهند، تمایل چندانی برای شرکت در این آزمون نشان ندهند.

 

برنامه هر آزمون:

قلمچی: آزمون های قلمچی در فاصله دو هفته ای در روزهای جمعه به صورت هماهنگ در کشور برگزار می شود. این فاصله جنبه آموزشی و یادگیری در روند مطالعاتی داوطلب را افزایش می دهد که از ویژگی های مثبت برنامه این آزمون است. معیار بسیاری از داوطلبان برای شرکت در این آزمون برنامه راهبردی آن است. این آزمون به دلیل فاصله دو هفته ای بیشتر مورد توجه داوطلبان قرار گرفته است و حتی داوطلبان شرکت کننده در سایر آزمون های آزمایشی به مثبت بودن این قضیه تاکید دارند.

از دیگر ویژگی های برنامه این آزمون می توان به وجود برنامه، در برنامه های راهبردی اشاره کرد که امکان بیشترین مرور را به داوطلب می دهد و همچنین وجود ایستگاه های جبرانی، فرصت جبران را برای داوطلبانی که به هر دلیل از برنامه عقب افتاده اند فراهم می کند. هرچند هر برنامه ای می تواند نقص هایی داشته باشد اما برنامه قلمچی از بین برنامه آزمون های مختلف کمترین نقص را شامل می شود. قلمچی علاوه بر آزمون های مرحله ای دو هفته یکبار، آزمون جامع هماهنگ و مطابق با بودجه بندی کنکور را برگزار می کند.

 

گزینه دو: برنامه آزمون های گزینه دو همانند سایر موسسات به گونه ای طراحی شده است که به داوطلبان این امکان را می دهد که کل دروس را در کنکور مطالعه و مرور کند و این جزو واجبات برای هر برنامه است و به عنوان نقطه مثبت تلقی نمی شود. طبق برنامه گزینه دو، داوطلب دروس را 4 تا 6 بار مطالعه می کند به طور کلی در برنامه آزمون های گزینه دو دروس پایه آنطور که باید نسبت به دروس پیش مورد توجه قرار نگرفته اند. دلیلش این است که هرساله درس های پایه را در تابستان با آزمون های خود پیش می برد و به همین دلیل در طول سال تمرکز خود را به دروس سال چهارم معطوف می کند. فاصله زمانی بین آزمون ها در گزینه دو، سه هفته یکبار است.

 

سنجش: این آزمون بر خلاف آزمون های آزمایشی سایر موسسات در فواصل زمانی منظم برگزار نمی شود. به همین دلیل داوطلبانی که در طول سال تحصیلی می خواهند با برنامه منظم مطالعه داشته باشند، بهتر است این آزمون را انتخاب نکنند. برنامه این آزمون برای داوطلبان فارغ التحصیلی که قدرت برنامه ریزی شخصی بالایی دارند به نسبت می تواند بهتر باشد.

 

گاج: وجه شباهت آزمون های قلمچی و گاج فواصل دو هفته ای برنامه های آنهاست. آزمون های گاج مانند قلمچی نیز روز جمعه برگزار می شود. از نظر میزان دوره مباحث مختلف و داشتن انعطاف پذیری برای داوطلبانی که بنا به هر دلیلی از بودجه بندی یکی دو آزمون عقب می افتند، برنامه آزمون ها نمی تواند مفید باشد. چون موارد گفته شده نقص برنامه محسوب می شود. به بیانی دیگر استراتژی درستی بر برنامه آزمون های گاج حاکم نیست.

بررسی کارنامه های آزمون های آزمایشی مختلف:

قلمچی: کارنامه آزمون های قلمچی بعد از ظهر همان آزمون روی سایت موسسه قرار می گیرد. نمودار پیشرفت تحصیلی، تعادل مطالعاتی، تراز، درصد خام برای هریک از دروس را در کارنامه قلمچی بر روی سایت می توان مشاهده نمود. تراز های موجود در کارنامه های قلمچی به دلیل بالا بودن جامعه آماری این آزمون ها قابل اعتمادتر است. این ویژگی این امکان را به داوطلب می دهد تا با بررسی کارنامه و پاسخ تشریحی هر درس نقاط ضعف و قوت خود را به درستی شناسایی کند.

 

گزینه دو: بعد از اتمام آزمون در همان روز، مجموعه ای از کارنامه های متفاوت در اختیار داوطلبان شرکت کننده در این آزمون قرار می گیرد. این کارنامه ها به داوطلب در ارزیابی هرچه بیشتر روند پیشرفت مطالعاتی کمک می کند. کارنامه گزینه دو که در اختیار داوطلب قرار می گیرد به شرح زیر است:

1. کارنامه اصلی: در این کارنامه وضعیت درصدهای خام داوطلب در درس های مختلف مشاهده می شود. و داوطلب می تواند تراز و درصدهای خام را نسبت به میانگین کل و همچنین داوطلبان برتر مقایسه کند.

2. کارنامه زیر درس: در این کارنامه داوطلب نسبت به سطح علمی خود در بخش های مختلف فصل از یک درس اطلاعات کامل به دست می آورد. به عنوان مثال در درس ادبیات تست های قرابت را بهتر از تست های آرایه پاسخ داده است.

3. کارنامه تخمین رتبه: به بیان ساده تر، در این کارنامه به داوطلب گفته می شود این درصدها در کنکور سال قبل چه نتیجه ای کسب کرده است.

4. کارنامه تعیین سطح تحصیلی

5. کارنامه تحلیل آزمون

6. کارنامه روند تحصیلی

7. کارنامه مشاورهای آموزشی

8. کارنامه رشته های قبولی

 

سنجش: شاید بتوان گفت تنها موسسه ای که در روز برگزاری آزمون، کارنامه ای برای داوطلبانش صادر نمی کند، آزمون های سنجش می باشد. خدمات پس از آزمون این مجموعه بسیار ضعیف است.

 

گاج: بی شک یکی از مهم ترین بخش های برگزاری یک آزمون آزمایشی تحلیلی است که بعد از آزمون داوطلب باید از وضعیت درسی خود داشته باشد. این موسسه مقدمات لازم برای ارزیابی اصولی داوطلب را با ارائه کارنامه های مختلف فراهم کرده است:

1. کارنامه شخصی: این کارنامه مخصوص داوطلب است و شامل نمره خام درس، نمره میانگین کل داوطلبان، نمره میانگین نفرات برتر، نمره تراز هر درس، در مدرسه و شهر و سهمیه و استان و کشور، تعداد شرکت کنندگان در شهر، نمودار وضعیت داوطلب نسبت به وضعیت مطلوب در هر درس، رتبه داوطلب نمره کل، نمره و رتبه در زیرگروه ها.

2. کارنامه جمع بندی: این کارنامه هر نیم سال یکبار در اختیار داوطلب قرار می گیرد و شامل اطلاعات نمودار پیشرفت، میانگین نمره تراز هر درس، نمایش فاصله داوطلب برای رسیدن به رشد دلخواه، نمودار پیشرفت کلی دروس اختصاصی داوطلب، نمایش اشکالات در مباحث، نمایش تاخیرها.

5. نکات مثبت و منفی آزمون های آزمایشی مختلف:

قلمچی:

نکات مثبت:

1. برگزاری آزمون های قلمچی به صورت دو هفته یکبار به داوطلب کمک می کند تا تمرین مستمر داشته باشد و از شرایط آزمون دور نشود.

2. برنامه بلند مدت منسجم و منظم خوبی دارد که در طول سال کنکور داوطلب را از هر برنامه دیگری بی نیاز می کند.

3. جامعه آماری بالای این آزمون موجب شده تعداد زیادی از داوطلبان به سمت کانون کشیده شوند. چون امکان ارزیابی بهتر و دقیق تر نسبت به سایر دانش آموزان را فراهم می کند.

4. هر ساله تعداد کثیری از رتبه های تک رقمی و نفرات برتر کسانی بوده اند که در آزمون های قلمچی شرکت کرده اند. این نکته مثبت بسیار اهمیت دارد.

5. فاصله دو هفته ای آزمون ها موجب می شود داوطلب از جو رقابتی کنکور و درس خواندن خارج نشود.

نکات منفی:

1. تحمیل هزینه های مازاد به دانش آموزان برای خرید مواردی مثل کتاب و دی وی دی های که کیفیت بالایی ندارند.

2. هزینه آزمون های کانون رقم بالایی است که موجب نارضایتی بسیاری از داوطلبان است.

3. ضریب منحنی آزمون های کانون بالاست و این نشانه ناامیدی ..... داوطلبان است.

 

گزینه دو:

نکات مثبت:

1. همسو بودن سوالات با کنکور سراسری و دارای ایده های نوین در راستای طراحی کنکورهای سراسری اخیر، از ویژگی های بارز آزمون های آزمایشی گزینه دو می باشد که موجب شده بیشترین تطابق را با کنکور سراسری داشته باشد.

2. ارائه 8 کارنامه مختلف که موجب می شود که داوطلب دید وسیعی در همه زمینه های دروس نسبت به خود داشته باشد و با تصمیم گیری درست جهت کسب موفقیت بیشتر حرکت کند.

3. تحمیل نکردن هزینه های مازاد برای خدمات بلااستفاده از مزیت های مهم این آزمون به حساب می آید.

نکات منفی:

1. عدم توجه به دروس پایه در سال تحصیلی به علت اینکه در تابستان توجه ویژه ای به دروس سال دوم و سوم می شود. بنابراین با شروع سال تحصیلی تمرکز خود را بر سال چهارم معطوف می کند که این جزو نکات منفی است.

2. عدم انعطاف پذیری برنامه های این آزمون طوری که داوطلبی از یکی دو برنامه عقب بیفتد به سختی می تواند فرصت جبران پیدا کند.

3. جامعه آماری چندان زیادی نسبت به قلمچی که علت آن می تواند به قدمت موسسه نیز برگردد اما همین مورد نیز موجب کمتر شدن طرفداران این آزمون شود. هرچند ملاک های مهم تری نسبت به جامعه آماری برای انتخاب یک آزمون می تواند وجود داشته باشد.

 

سنجش:

نکات مثبت:

1. بالا بودن جامعه آماری این آزمون در 4 آزمون جامع پایانی است طوری که تقریبا هم سطح کنکور سراسری است.

2. هزینه های این آزمون مقرون به صرفه می باشد و در مقایسه با هزینه آزمون های آزمایشی سایر موسسات هزینه پایینی است.

نکات منفی:

1. نداشتن برنامه ریزی درست و اصولی. چون برنامه های آزمون های سنجش اصولا کاربردی نیست و با برنامه مدارس هماهنگی ندارد.

2. نداشتن نظم در زمان برگزاری آزمون ها (آزمون ها نامنظم در فواصل 2 تا 5 هفته برگزار می شود.)

3. عدم ارائه خدمات پس از آزمون برای ارزیابی هرچه بهتر داوطلب برای ادامه مسیر مطالعاتی خود.

 

گاج:

نکات مثبت:

1. طرح سوالاتی با ایده های نوین و هم سطح و هم سو با کنکور سراسری

2. هزینه های مناسب برای شرکت در آزمون که برای اغلب خانواده ها مقرون به صرفه می باشد.

نکات منفی:

3. نداشتن یک برنامه ریزی با استراتژی قوی و اصولی نسبت به سایر موسسات از جمله نکات منفی این آزمون است که از طرفداران این آزمون کم کرده است.

 

برای بهره مندی از پروژه ???? حرف آخر و ??? روز سرنوشت ساز تا کنکور، کلیک کنید.

ریمپ خودرو در مرکز تخصصی چیپ تیونینگ کاراک

ریمپ خودرو در مرکز تخصصی چیپ تیونینگ کاراک

fqye_e1.jpg

از جمله روش هایی که برای دستیابی به حداکثر انرژی و توان موتور خودروها می توان به کار گرفت، ریمپ کردن (Remap) اتومبیل است. طی این فرآیند با صرف هزینه اندکT عملکرد و کارایی موتور خودرو ارتقا پیدا کرده و می توان طول عمر آن را افزایش و مصرف سوخت را کاهش داد.

ریمپ خودرو چیست و چگونه انجام می شود؟

اکثر وسایل نقلیه مدرن دارای یک ECU (واحد کنترل موتور) هستند که در حقیقت یک کامپیوتر کوچک بوده و نحوه عملکرد موتور را کنترل می کند. به عبارت دیگر واحد کنترل موتور با دریافت اطلاعات از تمام سنسورهای اتومبیل و ورودی ها، پارامترهای عملیاتی موتور را تعریف می کند. ای سی یو ورودی هایی مانند اکسیژن موجود در گازهای اگزوز، دریچه های ورودی گاز، دمای محیط و موتور، الزامات سوخت رسانی و موارد دیگر را ارزیابی و تحلیل کرده و طالاعات را مجددا به خودرو باز می گرداند و بدین ترتیب خروجی های بهینه را ارائه می دهد. کارخانه های تولید کننده خودرو با تنظیم نرم افزاری بر روی ای سی یو (قبل از ارسال وسیله نقلیه و عرضه آن به بازار) به طور پیش فرض موتور را تنظیم می کنند. این امر به این دلیل انجام می شود که برخی از تولید کننده ها باید خودروهای خود را در سراسر جهان به فروش برسانند. بنابراین برای پیکربندی و اعمال تنظیمات نرم افزار در ای سی یو باید شرایط آب و هوایی، قوانین و محدودیت ها و کیفیت متفاوت سوخت در کشورها و مناطق مختلف را در نظر بگیرند.

در واقع می توان گفت که ریمپ کردن همان اصلاح و جایگزین کردن نرم افزار پیش فرض اتومبیل تولید شده در ای سی یو وسایل نقلیه است. تنظیمات سفارشی و اختصاصی که به منظور کسب حداکثر بهره از موتور در واحد کنترل اعمال می شود، اغلب از طریق اتصال یک لپ تاپ به درگاه OBD خودرو نصب می گردد. بنابراین می توان نتیجه گرفت که ریمپ کردن ای سی یو خودرو بسیار سریع قابل انجام است. برای ریمپ خودروهای قدیمی تر تراشه کامپیوتر موتور خودرو را برداشته و با یک تراشه جدید که نرم افزار جدید در آن موجود است، جایگزین می کنند. از این رو در گذشته به این فرآیند چیپ تیونینگ می گفتند.

در ریمپ کردن وسایل نقلیه، یک نرم افزار بهینه و جدید جایگزین نرم افزار پیش فرض در ای سی یو (ECU) خودرو می شود. طی این پروسه می توان نرم افزار واحد کنترل موتور خودروها با نرم افزار جدید که قابلیت های بهتری را چه در زمینه اقتصادی و چه عملکردی برای اتومبیل به ارمغان می آورد بازنویسی و جایگزین کرد. ریمپ ای سی یو در اصل برنامه ای است که عملکرد موتور را کنترل می کند.

fqye_e1.jpg

مزایای ریمپ خودرو

برداشتن ECU می تواند روشی بسیار مقرون به صرفه برای بهبود چشمگیر عملکرد خودرو شما باشد. با ریمپ خودرو قدرت موتور تا 35 درصد افزایش یافته و تا 15 درصد در مصرف سوخت صرفه جویی می شود. در ادامه به برخی از مزیت های ریمپ ای سی یو اشاره می کنیم:

افزایش قدرت و گشتاور

ریمپ خودرو این امکان را دارد که محدودیت های تعیین شده بر روی وسیله نقلیه شما توسط سازنده را حذف کند. با انجام این کار می توانید بسته به منطقه ای که در آن زندگی می کنید، ارتفاع و کیفیت سوخت موجود در آن، پارامترهای مختلف وسیله نقلیه خود را دقیق تر کنید. تنظیم دقیق همه این جنبه ها باعث افزایش قدرت و گشتاور اتومبیل می شود.

صرفه جویی در سوخت و بهبود اوضاع اقتصادی

تغییر نرم افزار خودرو شما می تواند در افزایش mpg (مسافت طی شده با یک باک بنزین) تاثیر داشته و در مصرف سوخت صرفه جویی کند؛ این کار به مدیریت هزینه های شما نیز کمک می کند.

بهبود عملکرد و قابلیت رانندگی

بهبود عملکرد و کارایی اتومبیل باعث می شود که رانندگی کردن با وسیله نقلیه شما آسان تر و بهتر شده و قابلیت رانندگی خودروتان تا 40 درصد ارتقا یابد.

بهبود عملکرد دریچه گاز

ریمپ ای سی یو می تواند به به میزان قابل توجهی بهبود قابلیت پاسخ موتور و پاسخ گاز دریچه گاز کمک کند. این اتفاق برای افرادی که نگران کارایی وسیله نقلیه خود هستند بسیار مهم و حائز اهمیت است.

دارای قابلیت تنظیم

نکته مهم در مورد تغییر نرم افزار موتور خودروها این است که آن ها کاملا مطابق با نیازهای شما قابل تنظیم هستند. شما حتی می توانید بیش از یک بار ریمپ کرده و تنظیمات گوناگونی بر روی خودروتان اعمال کنید و بسته به نیازتان هنگام رانندگی از قابلیت های آن ها استفاده کنید.

آیا ریمپ کردن برای موتور خطرناک یا مضر است؟

ریمپ کردن عبارت است از تغییر تنظیماتی که بر واحد کنترل موتور خودرو تاثیر می گذارد. این کار می تواند آثار زیان باری نیز به همراه داشته باشد. اما این مسئله به فردی که این نرم افزار را نوشته است، بستگی دارد. همچنین مهم است که فردی که مسئولیت تنظیم تغییرات وسایل نقلیه را بر عهده گرفته است، چگونه این تنظیمات را بر روی خودرو اعمال می کند. از این رو هرگز نباید خودتان به طور شخصی اقدام به این کار کرده یا برای تغییر نرم افزار به سراغ افراد یا مراکز تایید نشده بروید. شرکت هایی وجود دارند که نرم افزارهای ECU را می نویسند. این شرکت ها اغلب این نرم افزارها را آزمایش می کنند و پیش از آن که به مرحله عرضه عمومی برسند، آن را برای مدت یک سال یا بیشتر در اختیار بسیاری از وسایل نقلیه قرار می دهند. مرکز ریمپ کاراک کلیه خدمات مربوط به ریمپ انواع خودروها را با قیمت مناسب و کیفیت بالا ارائه می دهد.

تغییر نرم افزار واحد کنترل به غیر از ارتقا عملکرد خودرو چه مزیت های دیگری دارد؟

حالت والت (valet mode) و ایموبلایزر (immobiliser mode) از دیگر امکاناتی هستند که متناسب با نرم افزاری که بر روی ای سی یو خودرو خود نصب کرده اید می توانید از آن ها بهره ببرید. این حالات از طریق سوئیچ اصلی فعال می شوند. ایموبلایزر به سیستم امنیت الکترونیکی گفته می شود که در صورت فعال بودن از روشن شدن خودرو با هر چیزی به جز سوئیچ اصلی آن جلوگیری می کند. این سیستم در حقیقت مانع از به سرقت رفتن خودرو شما و روشن شدن آن با روش هایی چون اتصال سیم های سوئیچ می شود.

حالت والت که به آن حالت اعزام به تعمیرگاه نیز گفته می شود یکی دیگر از امکانات و قابلیت های امنیتی است که ریمپ کردن ارائه می دهد. وقتی حالت والت را فعال می کنید در حقیقت اجازه استفاده طولانی مدت از خودروتان را به دیگران نمی دهید. این حالت برای موقعیت هایی چون زمانی که پیشخدمت قصد انتقال خودرو شما به پارکینگ اختصاصی رستوران را دارد بسیار کاربردی است. حالت والت سرعت و عملکرد خودرو را محدود می کند. (به عنوان مثال حداکثر سرعت اتومبیل شما ممکن است به 16 یا 32 کیلومتر در ساعت برسد.)

ریمپ خودرو 206 و مزیت های آن

خودرو 206 از محبوب ترین و پر فروش ترین خودروهای ساخت داخل است که موتور آن از سری TU و از خانواده موتورهای چهار سیلندر بوده و برای نخستین بار حدود 35 سال قبل (در سال 1986) با خودرو Citroën AX معرفی و به بازار عرضه شد. ریمپ کردن هر کدام از خودروهای 206 تیپ 1 تا 6 شامل تغییرات متفاوتی است که در بهبود عملکرد خودرو تاثیرگذار است.

همان طور که پیش تر نیز به آن اشاره شد، ریمپ کردن و تغییر نرم افزار کامپیوتر خودرو موجب افزایش و بهبود کارایی آن می شود. در ریمپ خودرو 206 از طریق اصلاح جرقه زنی شمع ها، اصلاح پاشش سوخت سوزن های انژکتور و اصلاح هوا دهی دریچه گاز مصرف سوخت کاهش پیدا می کند. همچنین اصلاح جرقه زنی شمع ها کمک می کند که احتراق به خوبی صورت گیرد و طول عمر موتور افزایش یابد. ریمپ کردن سبب می شود که سوخت به صورت افشانه ای پاشیده و اکسیژن و سوخت به خوبی با یکدیگر ترکیب شوند. به این ترتیب بازده موتور خودروتان افزایش می یابد. اگر سوخت و اکسیژن با نسبت درستی با یکدیگر ترکیب نشوند، موتور خودرو آسیب دیده و خودرو راندمان لازم را ندارد. در صورت زیاد بودن سوخت، احتراق به خوبی رخ نمی دهد و اگر هوا بیشتر از اندازه استاندارد باشد، مخلوط اکسیژن و سوخت خاموش می شود.

ریمپ 206 در مرکز چیپ تیونینگ کاراک

مرکز ریمپ و چیپ تیونینگ کاراک با بهره مندی از کارشناسانی مجرب و متخصص و با داشتن سال ها تجربه در زمینه ریمپ موتور انواع خودروها، کلیه خدمات مربوط به ریمپ خودرو 206 شما را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت ارائه می دهد. از جمله خدماتی که در این مرکز برای ریمپ خودرو 206 ارائه می شود می توان به افزایش قدرت خودرو، کاهش مصرف سوخت، افزایش سرعت و شتاب، رفع کپ اولیه، حذف لرزش های خودرو، کاهش دمای کارکرد فن، رفع کپ حین حرکت، حذف محدودیت های دور موتور و .... اشاره کرد. به مجموعه این خدمات فول ریمپ 206 گفته می شود. از دیگر خدماتی که در مرکز کاراک ارائه می شود می توان تیوتینگ خودرو و صداگیری خودرو را نام برد.

منبع: ماشین3

بهترین سایتهای مدیا

مجموعه سایتهلیی مه شما میتوانید  خدمات مربوط به مدیا را دریافت کنید

http://postca.loxblog.com/post/144

http://postbf.parsiblog.com/Posts/231

http://postcr.blog.ir/post/125

http://postbd.parsiblog.com/Posts/232

http://postac.blog.ir/post/187

http://posstac.loxblog.com/post/286

http://postcs.blog.ir/post/136

http://postar.parsiblog.com/Posts/244

http://postej.blog.ir/post/176

http://postbv.loxblog.com/post/219

http://postap.parsiblog.com/Posts/149

http://postao.parsiblog.com/Posts/140

http://postcj.loxblog.com/post/153

http://postec.blog.ir/post/211

http://postah.loxblog.com/post/281

http://postcp.blog.ir/post/127

http://postak.parsiblog.com/Posts/136

http://posteg.blog.ir/post/185

http://postaj.loxblog.com/post/156

http://postct.blog.ir/post/125

http://postan.blog.ir/post/156

http://postby.loxblog.com/post/140

http://posteq.blog.ir/post/179

http://postaf.parsiblog.com/Posts/160

http://postco.blog.ir/post/126

http://postaj.blog.ir/post/169

http://postey.blog.ir/post/143

http://postep.blog.ir/post/158

http://postbx.loxblog.com/post/154

http://posten.blog.ir/post/273

http://posteu.blog.ir/post/146

http://postba.parsiblog.com/Posts/170

http://postcl.blog.ir/post/126

http://postbs.loxblog.com/post/275

http://postbu.loxblog.com/post/247

http://postch.blog.ir/post/126

http://postei.blog.ir/post/136

http://postbe.parsiblog.com/Posts/334

http://postcf.loxblog.com/post/150

http://postcn.blog.ir/post/125

http://postcb.loxblog.com/post/148

http://postch.loxblog.com/post/140

http://postem.blog.ir/post/267

http://postaf.loxblog.com/post/295

http://postbk.parsiblog.com/Posts/147

http://postad.blog.ir/post/229

http://posstaq.blog.ir/post/157

http://postcb.blog.ir/post/158

http://postcg.loxblog.com/post/146

http://postag.parsiblog.com/Posts/140

http://postcm.loxblog.com/post/148

http://postck.blog.ir/post/124

http://postef.blog.ir/post/197

http://postah.blog.ir/post/150

http://postce.blog.ir/post/156

http://postaq.parsiblog.com/Posts/136

http://postci.loxblog.com/post/138

http://postcv.blog.ir/post/143

http://postcn.loxblog.com/post/139

http://postao.loxblog.com/post/299

http://postea.blog.ir/post/220

http://posstap.blog.ir/post/161

http://postev.blog.ir/post/144

http://postbt.loxblog.com/post/148

http://postah.parsiblog.com/Posts/159

http://postcm.blog.ir/post/135

http://postex.blog.ir/post/141

http://postcq.blog.ir/post/126

http://postcj.blog.ir/post/126

http://postcd.loxblog.com/post/140

http://postez.blog.ir/post/143

http://posteo.blog.ir/post/142

http://postaj.parsiblog.com/Posts/237

http://postaf.blog.ir/post/192

http://postat.parsiblog.com/Posts/146

http://postbc.parsiblog.com/Posts/144

http://postag.loxblog.com/post/163

http://postci.blog.ir/post/125

http://postet.blog.ir/post/146

http://postak.loxblog.com/post/385

http://postbz.loxblog.com/post/140

http://posteb.blog.ir/post/207

http://postek.blog.ir/post/185

http://postcb.parsiblog.com/Posts/263

http://postav.parsiblog.com/Posts/133

http://postck.loxblog.com/post/142

http://postax.parsiblog.com/Posts/132

http://postad123.loxblog.com/post/491

http://postcl.loxblog.com/post/140

http://postas.parsiblog.com/Posts/299

http://postan.loxblog.com/post/217

http://postcu.blog.ir/post/136

http://postao.blog.ir/post/163

http://postew.blog.ir/post/142

http://postbw.loxblog.com/post/161

http://posteh.blog.ir/post/150

http://postan.parsiblog.com/Posts/158

http://postau.parsiblog.com/Posts/135

http://postel.blog.ir/post/254

http://postag.blog.ir/post/155