فروشگاه فایل

فروشگاه فایل

فروشگاه فایل

فروشگاه فایل

با خرید لوازم خانگی جدید خود چه انتظاری دارید؟


با خرید لوازم خانگی جدید خود چه انتظاری دارید؟

آیا فقط از فروشگاه لوازم خانگی   کالا پایا  مورد علاقه خود خرید محلی انجام داده اید؟ آیا نمی‌دانید از دستگاه جدید خود چه انتظاری دارید، خواه یخچال، ظرفشویی، ماشین ظرفشویی یا خشک‌کن جدید؟ ما به رفع معمای آنچه که باید انتظار داشته باشیم، از جمله آماده شدن برای تحویل و بکر نگه داشتن آخرین سرمایه گذاری لوازم خانگی شما کمک خواهیم کرد.

برای تحویل آماده شوید

 

دستگاه کاملاً جدید شما بالاخره در راه است! مطمئن شوید که با پاک کردن تمام راهروها و درهایی که به آشپزخانه یا اتاق لباس‌شویی منتهی می‌شوند (بسته به دستگاهتان) برای تحویل خود آماده شده و هرگونه خطر اصابت را جابه‌جا کنید. سپس بعد از اینکه فضای شما خالی شد، تمام راهروها و درها را با اندازه های دستگاه خود اندازه بگیرید تا مطمئن شوید که فضای لازم برای مانور دادن در گوشه های تنگ را دارید.

 

هنگامی که اندازه‌گیری‌ها را انجام دادید، فهرستی از همه چیزهایی که برای نصب نیاز دارید تهیه کنید، خواه یک پریز 3 شاخه، یک خط آب برای یخچال یا یک خط گاز برای یک دستگاه پخت و پز.

 

 

آیا به آماده شدن برای نصب دستگاه خود فکر می کنید یا در مورد ویژگی های کاملاً جدیدی که قبلاً هرگز امتحان نکرده اید فکر می کنید؟ هنگام نصب یک دستگاه توکار باید به چه نکاتی توجه کنید؟ اگر در حال نصب لوازم خانگی  کالا پایا https://kalapaya.com/  جدید خود هستید، چگونه می دانید که کدام قطعات به چه چیزی متصل می شوند؟ و پس از نصب، دقیقاً چگونه می‌توانید محدوده یا اجاق خود را به چیزی سرخ کنید؟

 

اینجاست که دفترچه راهنمای کاربر وارد می‌شود. هر دفترچه راهنما باید نحوه فعال کردن ایمن هر ویژگی را در دستگاه جدیدتان توضیح دهد و کار روزمره شما را کمی آسان‌تر کند. اما اگر به دلایلی کتابچه راهنمای شما گم شده است، یا آن را گم کرده اید (می دانیم که فقط یک ثانیه آن را کنار گذاشته اید!)، حتماً صفحه محصول ما را برای نسخه قابل دانلود بررسی کنید.

خرید یک دستگاه کاملاً جدید یک سرمایه گذاری است—بنابراین در اینجا چند نکته در مورد آنچه که برای بکر نگه داشتن یخچال، فر یا جفت لباسشویی خود نیاز دارید آورده شده است!

نکات فر

 

چه اجاق دیواری توکار داشته باشید و چه اجاق گاز کشویی، تعمیر و نگهداری اجاق گاز می تواند زمان بر باشد. اما با استفاده از آستر فر، می توانید میزان رسوب را مستقیماً روی دیواره های فر کاهش دهید. وقتی زمان تمیز کردن فر فرا رسید، می توانید آستر را بردارید، سپس اجاق را با پاک کننده انتخابی خود به پایین بمالید. ویولا! فر شما دوباره شیک و براق است!

 

نکته دیگر برای منطقه پخت و پز شما یک محافظ شکاف است: اگر محدوده شما کاملاً با میزهای کانتر شما همسطح نیست، یک گارد شکاف از ریزش غذا از میان شکاف ها جلوگیری می کند.

نکات یخچال

 

آیا می دانستید که می توانید از آستر در قفسه های یخچال خود نیز استفاده کنید؟ با یک قفسه قابل جابجایی تمیز کردن چکه ها و ریختن مواد غذایی خود را آسان تر کنید و ظاهر کاملاً جدید قفسه های خود را گسترش دهید.

 

یکی دیگر از نکات تنظیم یخچال، به خصوص اگر از اینکه همه نوشیدنی های خود را از جایی که قرار داده اید جابجا می کنند خسته شده اید، این است که یخچال خود را با یک جا نوشیدنی مرتب کنید تا همه نوشابه های شما در یک مکان خنک بمانند.

نکات شستشوی لباس

 

با وسایل خشکشویی، به راحتی می توان فکر کرد که نیازی به تعمیر و نگهداری ندارید. اما چند کار وجود دارد که می توانید انجام دهید تا ماشین لباسشویی و خشک کن جدید خود را در حالت نوک نگه دارید.

 

برای ماشین لباسشویی خود، می توانید با باز گذاشتن درب بعد از هر شستشو از بوی کپک جلوگیری کنید. مطمئن شوید که گربه کنجکاو یا کودک نوپا در حال کوهنوردی شما نمی تواند به بالای ماشین لباسشویی برسد!

 

تعمیر و نگهداری خشک کن بسیار ساده است: فقط به خاطر داشته باشید که پرزگیر خود را به طور مرتب تمیز کنید تا از هرگونه خطر آتش سوزی جلوگیری کنید و اطمینان حاصل کنید که لباس های شما در اولین بار خشک می شوند. فراموش نکنید که پرزهایی را که روی سطح ماشین لباسشویی یا خشک کن شما می افتد پاک کنید تا آلرژی زاهای خانه شما کاهش یابد.

فروشگاه کالاپایا بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی کشور در حوزه لوازم خانگی و آشپزخانه میباشد.، با گستره‌ای از کالا های متنوع برای تمام اقشار جامعه و هر رده‌ی سنی، برای کاربران خود «تجربه‌ی لذت‌بخش یک خرید اینترنتی» را تداعی می‌کند. «ارسال به موقع »، «تضمین بهترین قیمت» و «ضمانت اصل بودن کالا» سه اصل اولیه است که کالاپایا تلاش دارد تا به آن پایبند باشد و با رعایت این سه اصل، هرسال، حوزه‌های تازه‌ای را در فروش کالا و خدمات، به دایره‌ی فعالیت خود افزوده است

معرفی محصول ایوولی


معرفی محصول ایوولی

-12-03

فروشگاه سرمارسان

معرفی محصول کولر گازی ایوولی 

 

معرفی محصول ایوولی با نام انگلیسی (EVVOLI) یکی از تولید کننده های لوازم خانگی که یک شرکت مولتی وعظیم می باشد که بدون شک یکی از توان مند ترین برند ها با قیت مطلوب lی باشد است که اقدام به عرضه ی محصولات کولر گازی با گرید مصرف انرژی  A به صورت  سرمایشی و گرمایشی خود در بازار می کند.

برند کولر گازی ایوولی هم جزو تولید کنندگانی است که در کشور چین اقدام به تولید محصولات خود می کند. شرکت ایوولی در چین قرار دارد و تحت لیسانس ایتالیا می باشد . شاید کم تر اسم این برند به گوش خورده باشد  ولی با نظر سنجی های انجام شده بین مصرف کنندگان از محبوبیت بلای برخور دار است .

کیفیت در این محصول با توجه با قیمت های ارائه دهنده مثال زدنی نیست درتولید کولر گازی  با دو ۸ پنل وارد بازار جهانی شد که در قسمت اسیا دو پنل به نام ایوولی گلدن و ایوولی تاینان عرضه شد که با استقبال و تقضای قبال توجه ی رو به شد

در قسمت جنوبی کشور اکثرا برند گری استفاده میشد به دلیل کیفت ساخت بالا و کاکرد در رطوبت بالا که با عرضه ایوولی در بازار به خوبی جایگزین برند گری شد که با خنک ککندگی بی نظیر و قدرت بالای حذف رطوبت هوا توانست محبوبیت خود را کسب بکند

با یک مقایسه ساده در ظرفیت های مختلف  کولر گازی  متوجه اختلاف توان کولر گازی های ایوولی با دیگر برند ها خواهید شد .

کولر گازی های دیواری ایوولی در ظرفیت های مختلفی تولید می شود. برای مثال می توان به

کولر گازی ایوولی ۱۲۰۰۰  گلدن و تایتان ایوولی

کولر گازی ایوولی ۱۸۰۰۰  گلدن و تایتان ایوولی،

کولر گازی ایوولی ۲۴۰۰۰ گلدن و تایتان ایوولی

کولر گازی ایوولی ۳۰۰۰۰ گلدن

کولر گازی ۳۶۰۰۰ ایوولی گلدن

کولر گازی های داکت اسپیلت

کولر گازی داکت اینورتر T1 18000 و  حاره ای  T3 18000

کولر گازی داکت  اینورتر T1 24000 و  حاره ای  T3 24000

کولر گازی داکتاینورتر T1 30000 و  حاره ای  T3 30000

کولر گازی داکت اینورتر T1 48000 و  حاره ای  T3 48000

کولر گازی داکت اینورتر T1 60000 و  حاره ای  T3 60000

اشاره نمود .

محل ساخت کولر گازی ایوولی

محل ساخت محصولات ایوولی استان گوانگدونگ چین می باشد. نوع توان مورد استفاده در آن ها از نوع AC و همان ولتاژ برق شهر می باشد. می توان در کنار کاربرد های سرمایشی در گرمایش خانه و یا هر کاربرد تهویه ای دیگری هم از آن ها بسته به مدل محصول استفاده نمود. البته به دلیل این که محصولات جنرال مکس هم ساخت چین می باشند، عده ای به دنبال این هستند تا بدانند که آیا کیفیت مناسبی دارد یا خیر.

s2_ucvg.jpg

کولر گازی ایوولی دیواری دارای دو پنل که به گلدن و تایتان تقسیم میشود .

کولر گازی ایوولی یکی از تولید کنندگان مورد اعتماد در زمینه ساخت انواع کولرگازی وهمچینین تولید کننده انواع لوازم خانگی  است که در حقیقت یک شرکت مولتی هست مانند ال جی و یا سامسونگ کولر گازی ایوولی به دلیل کیفیت ساخت بالا و امکانتی همچون اکولایزر و فیلتر ویتامین ٍ و رطوبت و گرد و غبار گیر می باشد

کولر گازی ایوولی که هر امکاناتی که برای رفاه و لذت بردن از یک هوا و دما مطلوب دارید را برای شما به ارمغان می آورد .

کولر گازی ایوولی با دو پنل که برای شرایط اب و هوایی مختلف است وراد بازار جهانی شد . مدل ایوولی تایتان برای مناطق حاره ای طراحی شده و مدل ایوولی گلدن برای مناطق معتدل طراحی شده است .

چراغ نشانگر ریموت کنترل که به صورت مخفی روی پنل قرار گرفته است  و حالت خواب (SLEEP) و پرتاب باد چهار جهته که یکی پرکاربرد ترین گزینه های  کولر خوب می باشد  و چرخش جریان هوا گرفته تا تایمر و دکمه تنظیمات همگی بر اساس درخواست و نیاز کاربران می باشد

که با فعال کردن هر کدام از این گزینه ها، چراغ مخصوص آن روشن می شود. کولر گازی ایوولی مناسب برای آب و هوای گرم و شرجیو یا حاره می باشد  ،

با توجه به سرد و گرم بودن کولر گازی می توان از آن در زمستان و فصل های سرد سال به عنوان یک بخاری ایده آل و مقرون به صرفه مورد استفاده قرار داد به علاوه با حالت سرمایشی و پرتاب هوا در جهات مختلف، مناسب ترین گزینه برای گرمای تابستان است.

فروشگاه سرمارسان تضمین بهترین کیفیت با بهترین خدمات برای حال رفاه صرف کنندگان عزیز میکند .

فیلم معرفی و نمایش تکنولوژی کولر گازی های ایوولی

کولر گازی ایوولی  دارای عملکرد سرمایشی و گرمایشی است. این شرکت از گاز های R22 و R410 در کولر گازی های خود استفاده می کند.

گاز R410 مصرف انرژی پایین تری دارد که در ادمه به توضیح کامل آن می پردازیم  و البته کولر گازی هایی که از این گاز استفاده می کنند کمی گران قیمت تر هستند.

کولر گازی جنرال گلد که جزو رده ی کم مصرف انرژی محسوب میشود در گرید A قرار میگرد ،

اسپلیت جنرال گلد با توانمندی بالا و کیفیت سخت مطلوب جز بهترنی دسته های کولر گازی از قبیل مصرف انرژی پایین ، توان بالا ، کیفیت ساخت مطلوب که باعث ارائه خدمات بهتری به مصرف کنندگان می شود .

فروشگاه سرمارسان کیفیت و بهترین قیمت ها را برای مشتریان عزیز در نظر گرفته است .

بیشتر بخوانید https://evvoli.com/

گارانتی کولر گازی ایوولی

کولرهای گازی ایوولی گلدن و تایتان وداکت اسپیلت ها  دارای ۵ سال ضمانت تعویض کمپرسور بی قید و شرط  و ۱۸ ماه ضمانت سایر قطعات توسط شرکت پیشگام سرویس  می باشند.

نصب رایگان بوده و گارانتی کولرهای گازی ایوولی گلدن و تایتان وداکت اسپیلت ها   فقط توسط خدمات مجاز پیشگام سرویس  انجام می پذیرد. بدیهی است تعیین دقیق زمان نصب بر اساس نوبت و صرفا˝ توسط سرویس کاران مجاز  پیشگام سرویس  تعیین می گردد.

شرکت پیشگام ستاره آردین   با نام تجاری (پیشگام سرویس )  که  معتبرترین شرکت های گارانتی در لوازم خانگی و کولر گازی می باشد .

شماره ثبت ۴۸۴۶۸۱

پس از تحویل کولر گازی خریداری شده، به هیچ عنوان به بسته بندی آکبند دستگاه دست نزنید. در واقع اولین اقدام شما باید تماس با مرکز خدمات مجاز نصب شرکت ، توسط شماره تلفن های درج شده روی کارت گارانتی یا کارتن کولر، برای هماهنگی ارسال نصاب جهت انجام عملیات نصب، بهره برداری و گارانتی دستگاه باشد .

برای پاسخگویی هرچه بهتر به شما همراهان گرامی فروشگاه آنلاین سرمارسان با شماره تماس درج شده کارشناس مربوطه بر روی سایت، تماس حاصل فرمایید.

بیشتر بخوانید 

https://www.mixcloud.com/RuthBall2/
https://www.sbnation.com/users/RuthBall2
https://www.reverbnation.com/artist/female859
https://loop.frontiersin.org/people/1574498/bio
https://unsplash.com/@ruthball2/stats
https://www.evernote.com/shard/s585/sh/3daf020a-a8c6-da8b-0910-ac6598b76f08/45dfb5554c1dd4c70b2979cdabfd065f
https://www.liveinternet.ru/stat/sarmaresan.com/
https://coub.com/ruthball2

 

راهنمای خرید ماشین لباسشویی بوش


 

 

راهنمای خرید ماشین لباسشویی بوش

اگر به دنبال خرید یک از بهترین ماشین لباسشویی‌های موجود در بازار هستید حتما تا به حال نام برند بوش را شنیده‌اید. این برند آلمانی به کیفیت بالای دستگاه‌های خود مشهور است و محصولات خود را در سرتاسر دنیا به فروش می‌رساند. اگر در انتخاب بهترین مدل بر اساس شرایط و معیارهای خود مردد هستید، این راهنمای خرید ماشین لباسشویی بوش را تا انتها مطالعه کنید.

z5_nea0.jpg

راهنمای خرید لباسشویی بوش

لباسشویی دستگاهی است که با چرخاندن دیگ خود، تمامی پارچه و لباس‌ها را از هرگونه چرک و لکه تمیز می‌کند. در بررسی کیفیت لباسشویی بوش مشخص شده که این برند با استفاده از جدیدترین و به روزترین تکنولوژی روز دنیا قادر است سخت‌‎ترین لکه‌های روی لباس را بدون آسیب رساندن به بافت پارچه از بین ببرد و آن را مثل روز اول نو و تمیز کند. عمر بالای قطعات داخلی لباسشویی و عملکرد عالی دستگاه در شستشوی لباس‌ها برند بوش را به یکی از بهترین تولیدکنندگان لوازم خانگی برقی مبدل ساخته است.

در هنگام خرید ماشین لباسشویی بوش بهتر است ابتدا معیارهای خود درباره بهترین ماشین لباسشویی بر اساس خواسته‌ها و شرایطتان را مشخص کنید:

  1. ظرفیت دیگ

در راهنمای خرید ماشین لباسشویی بوش، مهم‌ترین معیار انتخاب ماشین لباسشویی، تعداد اعضای خانواده و میزان لباس‌های کثیف در هر روز است چرا که بر اساس آن ظرفیت دیگ را انتخاب می‌کنند. با توجه به اینکه ظرفیت دیگ ماشین لباسشویی بوش بین 6 تا 9 کیلوگرم است، اگر خانواده 1 تا 2 نفر ه دارید، خانواده‌ای کم جمعیت محسوب می‌شوید و نیاز به لباسشویی با ظرفیت دیگ 6 یا 7 کیلوگرم دارید. خانواده‌ای 3 تا 4 نفره خانواده‌های متوسط و خانواده 5 نفر به بالا جزو خانواده‌ها پر جمعیت قرار می‌گیرند و بسته به میزان لباس‌های کثیف در هر روز باید دستگاهی با ظرفیت بالاتر بخرند.

  1. سری لباسشویی

بر اساس راهنمای خرید ماشین لباسشویی بوش، تمامی ماشین لباسشویی‌های این برند در 3 سری اصلی قرار می‌گیرد:

  • سری home professtional: این سری جدیدترین و پیشرفته‌ترین مدل‌های لباسشویی بوش در بازار را دارد و به دلیل داشتن برنامه‌های شستشو بیشتر و برنامه‌ها مخصوص لکه بری جزو یکی از محبوب‌ترین‌ها در میان خریداران است و مانیتور رنگی بسیار زیبایی دارد. بررسی کیفیت لباسشویی بوش نشان می‌دهد که این سری قادر به تمیز کردن انواع لکه‌ها با کمتری انرژی و زمان است و هیچگونه آسیبی به بافت پارچه نخواهد رساند.
  • سری 8 : این سری از ماشین لباسشویی‌های بوش تفاوت چندانی با سری home professtional ندارد و تنها تفاوتش در تعداد برنامه‌های لکه بری و داشتن مانیتور ساده LCD است. درب این سری تک جداره است اما کیفیت قابل قبولی دارد. این سری مانند سری home professtional دارای قابلیت Home Connect  است و به شما امکان روشن کردن دستگاه از راه دور را می‌دهد.
  •  سری 4 و 6

این دو سری قطعات آلمانی بوش را دارند اما در کشورهای ترکیه و اسپانیا مونتاژ می‌شوند. به همین دلیل قیمت تمام شده آنها کمتر است و افراد زیادی تمایل به خرید این سری از ماشین لباسشویی‌های بوش نشان می‌دهند.

 

  1. نوع موتور

نکته دیگری که در راهنمای خرید ماشین لباسشویی بوش به اشاره شده، نوع موتور دستگاه است. چرا که تاثیر زیادی در عمر مفید دستگاه، سرعت شستشو و سر و صدای آن در هنگام روشن بودن دارد. در حال حاضر تمامی موتورهای لباسشویی بوش از نوع BLDC هستند که قدرت بالایی در شستشو و خشک کردن دارند و سیستم Eco Silence Drive بر روی آن باعث شده که صدای دستگاه در حین کار کردن به کمترین حالت خود برسد.

 

  1. قدرت موتور

در بررسی کیفیت لباسشویی بوش مشخص شده که قدرت موتور در مدل‌های این برند شامل 1000، 1200، 1400 و 1600 دور در دقیقه می‌رسد و تمام آنها برای یک شستشو با کیفیت کافی هستند. هرچه قدرت موتور بالاتر باشد، خشک کن دستگاه سریع‌تر عمل می‌کند و زمان شستشو کمتر خواهد شد.

  1. سیستم‌های مکمل شستشو

در هر مدل، سیستم‌های خاصی لحاظ شده تا علاوه بر اینکه کیفیت شستشو بالاتر می‌رود، عمر دستگاه نیز بیشتر گردد. از جمله سیستم‌های مکمل موجود که در راهنمای خرید لباسشویی بوش به آن اشاره شده می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • Vario Drum: برنامه‌ای جهت محافظت از پارگی و خرابی لباس‌های نازک و حساس
  • Anti tangle: این سیستم از پیچ خوردن لباس‌ها در داخل یکدیگر جلوگیری می‌کند و باعث بهتر تمیز شدن پارچه و سالم ماندن بافت لباس می‌شود. در این حالت آب در سیکل آبکشی توسطسوراخ‌هایی بر روی دیگ خارج می‌شود و همین موضوع از پیچیده شدن لباس‌ها به یکدیگر و چروک شدنشان جلوگیری خواهد کرد.
  • Allergy Plus: این قابلیت تا 99.9 درصد منابع آلرژی زا را از روی لباس‌ها برطرف می‌کند و بهترین گزینه برای شستشوی لباس‌های کودکان محسوب می‌شود.
  1. سیستم‌های ایمنی لباسشویی

راهنمای خرید ماشین لباسشویی بوش ادعا دارد این سیستم‌ها از خراب شدن زود هنگام قطعات جلوگیری می‌کند و باعث بالاتر رفتن عمر قطعات داخلی و بهبود کیفیت عملکرد آنها می‌شود. از مهم‌ترین و موثرترین سیستم‌های ایمنی که در راهنمای خرید ماشین لباسشویی بوش به آن اشاره شده، می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • SelfCleaning Condenser: این سیستم در هر بار شستشو، 3 بار کندانسور دستگاه را تمیز می‌کند و همین مساله در عملکرد دستگاه و عمر قطعات تاثیر مثبتی دارد.
  • Anti Vibration  : با اضافه شدن این قابلیت به لباسشویی بوش اگرچه وزن دستگاه تا حد زیادی افزایش پیدا می‌کند، اما عمر موتور بیشتر می‌شود و تکان خوردن‌های زیاد دستگاه در هنگام خشک کردن لباس‌ها به حداقل خواهد رسید.
  • Active Water Plus: بر اساس راهنمای خرید ماشین لباسشویی بوش، این سیستم از 3 سنسور کنترل، انتقال آب و حسگر بار دیگ تشکیل شده که می‌تواند میزان مصرف آب را کنترل کند تا آب بیشتر از نیاز وارد دیگ نگردد و مصرف آب توسط دستگاه به حداقل برسد.
  • سیستم نشتی آب یا Aqua Stop: یکی از مشکلاتی که ممکن است برای هر ماشین لباسشویی پیش آید، نشت ناخواسته آب از دستگاه به بیرون است.در راهنمای خرید ماشین لباسشویی بوش نوشته شده که این برند، جهت جلوگیری از بروز این مشکل سیستم نشتی آب خاصی را طراحی کرده که در صورت هرگونه نشتی، جریان آب به سرعت قطع می‌شود تا از خسارات ناشی از این مشکل جلوگیری گردد.
  • سنسور اندازه گیری وزن: در گذشته اگر وزن لباس‌های داخل دستگاه به حداقل ظرفیت دیگ نمی‌رسید، باعث چرخش بیش از حد دیگ می‌شد که تاثیرات منفی زیادی بر روی آن به همراه داشت. اما سیستم اندازه‌گیری وزن دیگ در ماشین لباسشویی‌های بوش باعث شده که با هر تعداد لباسی بتوانید دستگاه خود را روشن کنید و نگران خرابی دستگاه نباشید.

 

نکته: ریختن لباس بیشتر از حد ظرفیت دیگ، خشک نکردن لاستیک دور درب دستگاه، نوسانات شدید برق ساختمان و انتخاب برنامه شستشوی اشتباه می‌تواند باعث خرابی دستگاه شما شود. در صورتی که موارد مهم در زمینه نگهداری ماشین لباسشویی را رعایت کنید، در زمان کمتری با خراب شدن قطعات داخلی دستگاه خود مواجه خواهید شد. لذا سعی کنید با استفاده صحیح و نگهداری اصولی از دستگاه خود، برای چندین سال از تعمیر لباسشویی بوش خود بی نیاز شوید.

  1. جنس دیگ

در راهنمای خرید ماشین لباسشویی بوش قید شده که دیگ استفاده شده در تمامی مدل‌های ماشین لباسشویی بوش از نوع Vario drum است که یکی از بهترین‌ها در دنیاست. این دیگ از نخ کش کردن و خراب شدن بافت لباس‌های حساس جلوگیری می‌کند و با حرکات آهسته و ملایم خود، کمترین میزان آسیب را به تار و پود لباس دارد. بررسی کیفیت لباسشویی بوش نشان می‌دهد که دیگ Vario drum تا حد زیادی از گره خوردگی لباس‌ها جلوگیری می‌کند و چروک شدن آنها را به حداقل می‌رساند لذا اتوکشی لباس‌ها نیز بسیار راحت‌تر می‌شود.

 

  1. برنامه‌های شستشوی ماشین لباسشویی بوش

بر اساس راهنمای خرید ماشین لباسشویی بوش برای هر مدل برنامه‌های شستشوی متنوعی لحاظ شده تا کاربر بر اساس جنس پارچه، میزان کثیفی و راهنمای شستشو لباس خود، بهترین برنامه شستشو را انتخاب کند. لازم به ذکر است که در کنار تمامی برنامه‌های از پیش تعیین شده توسط طراحان ماشین لباسشویی بوش، کاربر می‌تواند دمای آب و تعداد دور خشک کن در دقیقه را تنظیم نماید و برنامه شستشو را بر اساس سلیقه و نیاز خود، اندکی تغییر دهد.

به طور کلی برنامه‌های شستشو برای انواع لباس‌های حساس، نازک، سنگین وزن، پشمی، لباس‌های نخی، لباس‌های پلاستیکی و.. تعبیه شده‌اند. برند بوش یکی از کامل‌ترین برنامه‌های شستشو را دارد که ویژگی و مشخصات هریک از آنها در راهنمای خرید ماشین لباسشویی بوش به تفصیل گفته شده تا کاربر بر اساس لباس‌های داخل دیگ مناسب‌ترین برنامه را انتخاب نماید.

بهترین برنامه برای هر لباس بر اساس نوع حرکت دیگ، سرعت دور خشک کن در هر دقیقه، دمای آب و مدت زمان شستشو تعیین می‌شود و رایج‌ترین برنامه‌های شستشو در لباسشویی بوش عبارتند از:

  • برنامه Automatic: این برنامه به صورت خودکار بهترین برنامه شستشو را برای لباس‌های داخل دیگ انتخاب می‌کند.
  • برنامه Sport Swear: برنامه مخصوص شستشوی لباس‌های ورزشی
  • برنامه Allergy Plus: برنامه شستشو برای از بردن اکثر منابع آلرژی زا
  • برنامه Super 15/30: شستشوی لباس‌ها در کمترین زمان ممکن
  • برنامه Cottons: مخصوص شستشوی الیاف کتان، پنبه‌ای و نخی
  • برنامه Quick/Mix: برنامه‌ای کوتاه مدت برای لباس‌های با جنس مختلف
  • برنامه Delicate/Silk: برنامه شستشوی مخصوص لباس‌های ابریشمی و ظریف
  • برنامه Easy Care: برنامه شستشو مختص لباس‌هایی با بافت حساس
  • برنامه Duvet Program: شستشوی پارچه‌های بزرگ مانند ملحفه
  • برنامه Drum Clean: برنامه شستشوی دیگ و قطعات داخلی ( بدون لباس)
  • برنامه Night wash: شستشو در بهینه‌ترین حالت مصرف انرژی با دور موتور پایین و صدای کمتر
  • برنامه Dark Wash: مخصوص شستشوی لباس‌های تیره رنگ
  • برنامه Wool: مخصوص شستشوی لباس‌های پشمی

 

  1. برنامه‌های کمک شستشو

برنامه‌های کمک شستشو برنمامه‌هایی هستند که در کنار برنامه‌های شستشو اصلی می‌توان آنها را اضافه کرد تا کارکرد دستگاه بهینه شود و عملکرد بهترین در شستشو از خود نشان دهد.

  • برنامه‌های کاهش دهنده مصرف انرژی

با توجه به اینکه شرکت بوش اهمیت زیادی به حفظ منایع انرژی و محیط زیست دنیا می‌دهد، تمامی مدل‌های ساخته شده توسط این برند به گونه‌ای هستند که با کمترین میزان انرژی بهترین عملکرد ممکن را داشته باشند. بدین ترتیب در کنار کسب رضایت مشتری، کمک کوچکی به حفظ هرچه بیشتر انرژی برق و منایع آب در دنیا خواهد شد.  در راهنمای خرید ماشین لباسشویی بوش قید شده که برنامه Eco perfect و Speed perfect دو برنامه مختص کاهش مصرف انرژی هستند که می‌توانند میزان مصرفی برق و آب را به حداقل ممکن در برنامه شستشوی انتخابی شما برسانند.

  • برنامه Easy Ironing یا اتوکشی آسان

این برنامه دارای جدیدترین تکنولوژی ضد چروک در دنیاست که با حرکات اصولی دیگ و نحوه ورود خروج آب، از گره خوردگی و چروک شدن لباس‌ها تا حد زیادی جلوگیری می‌کند. بدین ترتیب اتوکشی لباس‌ها بسیار ساده‌تر خواهد شد و در مدت زمان کمتری می‌توانید آن را انجام دهید.

  • برنامه I-DOS یا استفاده بهینه از مواد شوینده

در بسیار از موارد کاربران بیشتر از حد نیا لباس‌هاریال ار شوینده استفاده می‌کنند که باعث تولید بیش از حد کف در داخل دیگ و تمام شدن زودهنگام شونده خود خواهند شد. با استفاده از برنامه I-DOS ،شما می‌توانید مخزن شوینده و نرم کننده دستگاه خود را پر کنید و برای 20 سیکل شستشو از همان میزان شوینده استفاده نمایید. در این برنامه شما می‌توانید میزان استفاده دستگاه از شوینده را بر اساس درجه کثیفی لباس‌ها تنظیم نمایید تا بهترین شستشو با کمترین موادشوینده را داشته باشید.

  • برنامه Active Oxygen

در این برنامه مولکول‌ها اوزون توسط ماشین لباسشویی تولید می‌شوند و به لباس‌های داخل دیگ اضافه می‌گردند. به این ترتیب لباس‌ها بدون نیاز به مواد شوینده کاملا تمیز خواهند شد. در بررسی کیفیت لباسشویی بوش مشخص شده که با توجه به اینکه این مولکول‌هابه تار و پود لباس نفوذ می‌کند، تمامی باکتری‌ها و بوی عرق از بین خواهد رفت و هیچ جرم و میکروبی بر روی الیاف باقی نخواهد ماند. این برنامه برای افرادی که به شوینده‌های شیمیایی حساس هستند بسیار مناسب است و بهترین گزینه برای شستشوی لباس کودکان به شمار می‌رود.

  1. شرکت گارانتی کننده ماشین لباسشویی بوش

اگرچه لباسشویی بوش از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است اما بهتر است جهت تعمیر راحت و بی دردسر دستگاه خود برای مشکلات احتمالی، دستگاه خود را از مراکزی خرید کنید که گارانتی معتبری برای محصولات خود دارند. راهنمای خرید ماشین لباسشویی بوش توصیه می‌کند که گارانتی لباسشویی بوش شما یکی از 3 شرکن کارا سرویس، بوش سرویس و یا سیهاوی باشد.

منبع: خوندنی

 

 

 

 

4 عامل مهم در روشن نشدن باتری از گزارش تلیسان


4 عامل مهم در روشن نشدن باتری از گزارش تلیسان

 

1- بیرون به شدت گرم یا سرد است.

 

هوای یخبندان زمستانی و روزهای گرم تابستان ممکن است برای باتری وسیله نقلیه شما مشکل ایجاد کند. باتری های جدیدتر مقاومت بیشتری در برابر دمای شدید فصلی دارند. اما اگر باتری شما قدیمی تر است، سرما یا گرمای شدید می تواند عملکرد آن را ضعیف کند یا حتی باعث از بین رفتن کامل آن شود! اگر متوجه شدید که باتری شما برای مقابله با عناصر مشکل دارد، برای بررسی رایگان باتری به سایت تلیسان بیایید تکنسین‌های خودروی ما به تشخیص و عیب‌یابی مشکل کمک می‌کنند

 

2- باتری در حین رانندگی شارژ نمی شود

از دلایل دیگری که تلیسان به آن اشاره دارد این است که وقتی موتور را روشن می کنید، ماشین شما به باتری شما متکی است. اما وقتی وسیله نقلیه شما کار می کند، باتری شما به دینام متکی است تا به شارژدهی آن کمک کند. اگر دینام شما به درستی کار نمی کند، نمی تواند باتری شما را به طور موثر شارژ کند، که می تواند روشن کردن ماشین شما را سخت کند، حتی اگر فقط در حال رانندگی باشید!

 

اگر ماشین شما بعد از رانندگی روشن نمی شود، این احتمال وجود دارد که دینام شما باشد. ماشین خود را برای بررسی عیب‌یابی به یک مراقبت کامل خودکار متخصصان شرکت تلیسان بسپارید تا متوجه شوید مشکل از چه چیزی می‌تواند باشد.

 

3- شما درایوهای کوتاه بیش از حد زیادی انجام می دهید.

 

چرخاندن موتور مقدار زیادی انرژی از باتری شما می گیرد، اما همانطور که قبلا ذکر شد، دینام باتری شما را در حین کارکرد موتور شارژ می کند. با این حال، اگر اغلب درایوهای کوتاه می‌روید، دینام ممکن است زمان کافی برای شارژ مجدد باتری شما بین ایستگاه‌های پیت را نداشته باشد - به خصوص اگر باتری قدیمی‌تری دارید. به گفته تلیسان در دراز مدت، سفرهای کوتاه مکرر می تواند طول عمر باتری ماشین شما را کاهش دهد

.

4 باتری ماشین شما قدیمی است.

 

هیچ چیز برای همیشه ماندگار نیست، از جمله باتری ماشین شما البته به غیر از همکاری با شرکت تلیسان. در برخی موارد، باتری وسیله نقلیه شما می تواند تا پنج سال دوام بیاورد، اما این بستگی به محل زندگی و نحوه رانندگی شما دارد. دمای زیاد، سفرهای کوتاه مکرر و استفاده عمومی روزمره می تواند عمر باتری شما را به دو تا سه سال کاهش دهد. اگر باتری ماشین شما به سرعت از بین می رود، حتی پس از شروع سریع، ممکن است زمان آن رسیده باشد که یک باتری جدید داشته باشید.

باتری خود را بررسی و توسط تلیسان تعویض کنید

 

آیا از بیرون آوردن کابل های اتصال هر بار که باید ماشین خود را روشن کنید خسته شده اید؟

باتری خود را به صورت رایگان توسط تلیسان تعویض و آزمایش کنید .

کارشناسان تلیسان ما به شما خواهیم گفت که باتری شما چقدر سالم است و چقدر عمر در آن باقی مانده است. علاوه بر این، بررسی کامل باتری و سیستم الکتریکی ما می‌تواند به یافتن مشکل کمک کند اگر چیزی باتری شما را خالی می‌کند. و اگر زمان باتری نو فرا رسیده باشد

، ما یک باتری جایگزین قابل اعتماد نصب خواهیم کرد

جهت خرید باتری ماشین از وب سایت تلیسان میتوانید به لینک روبرو رجوع کنید.

 

میوه خوری کنار سالنی برنزی


میوه خوری کنار سالنی برنزی

ظروف پذیرایی یکی از مهمترین و بهترین ظروف در دکوراسیون منزل است که همه ی افراد به داشتن حداقل یک مجموعه ظروف پذیرایی نیاز دارند. برای اینکه بتوانید به خوبی از آنها در زمان مهمانی و پذیرایی استفاده کنید ، باید وسایل پذیرایی شیک و زیبایی داشته باشید. این یکی از اقلام ضروری و مهم برای پذیرایی میوه است و اکثر مردم برای پذیرایی از مهمانان از میوه استفاده می کنند. برای اینکه بتوانید میوه را در مقابل مهمان قرار دهید ، باید یک ظرف میوه خوری داشته باشید. در عید و مراسم معمولاً از ظروف برای تزئین سفره و سرو میوه استفاده می شود. میوه خوری یکی از وسایلی است که بیش از سایر ظروف مورد استفاده قرار می گیرد. ظروف میوه خوری در طرح ها و اندازه های مختلف طراحی و ساخته می شوند. شما می توانید با توجه به سلیقه و دکوراسیون منزل خود بهترین ظروف پذیرایی و میوه خوری را انتخاب و تهیه نمایید.

 

c3_vy9r.jpg

 

اکثر مردم از یک ظرف میوه خوری کریستال ، سرامیکی و به خصوص از ظروف برنزی برای پذیرایی لوکس از مهمانان خود استفاده می کنند زیرا ظروف برنزی با ارزش هستند و ظاهر زیبایی دارند. و میوه ها و اجسام دیگر داخل آن زیبا و شیک به نظر می رسند و توجه را به خود جلب می کنند ، به همین جهت طرفداران زیادی دارند. این ظروف نیز قیمت بالایی دارند. اکثر مردم از ظرف های شیشه ای میوه نیز استفاده می کنند زیرا این ظروف ظاهر زیبایی دارند و قیمت مناسبی دارند. برای پذیرایی از مراسمات بزرگ و یک مقدار شلوغ، ظروف میوه خوری کوچک جوابگوی تعداد بالای مهمان ها نیست. برای این منظور عده ای ترجیه می دهند که از ظروف یک بار مصرف برای پذیرایی استفاده نمایند. استفاده از ظروف یک بار مصرف وجهه پذیرایی را از بین می برد.

پیشنهاد برنز نوین برای مهمانی های بزرگ و پر جمعیت، استفاده از میوه خوری کنار سالنی برنزی می باشد. میوه خوری های کنار سالنی برنزی عرضه شده توسط برنز نوین دارای اندازه های بزرگی هستند و وزن سنگینی نیز دارند. در مهمانی ها به راحتی می توان انواع و اقسام میوه ها را بر روی این میوه خوری زیبا چید و آن را در گوشه ای از سالن پذیرایی قرار داد. مهمان ها نیز می توانند به صورت سلف سرویس با انواع میوه ها از خود پذیرایی نمایند. انتخاب و تهیه یک ظرف میوه خوری بزرگ به سلیقه شما بستگی دارد. این میوه خوری های کنار سالنی برنزی در مدل های مختلف طراحی و تولید می شوند. همچنین این مدل ها ست های مختلفی از جمله آجیل خوری و میز خاطره را نیز دارند. به همین منظور برای افرادی که به دنبال تهیه لوازم ست برای منزل خود هستند نیز این میوه خوری کنار سالنی پیشنهاد می شود.

خیلی ها نگران خرید محصولات برنزی تقلبی هستند. به همین منظور سعی می کنند از سایت های معتبر مانند دیجی کالا و فروشگاه برنز نوین محصولات برنزی خود را تهیه نمایند. دیجی کالا یک سایت واسط بین تولید کنندگان و خریداران محترم می باشد که انواع محصولات در آن عرضه می شود. اما فروشگاه برنز نوین به صورت تخصصی در زمینه عرضه محصولات برنزی و برنجی فعالیت می نماید. فروشگاه برنز نوین با داشتن نماد اعتماد الکترونکی و مزیت های مختلف توانسته نظر مثبت طرفداران این نوع محصولات را به خود جلب نماید. ضمانت اصالت کالا، ارسال رایگان به سراسر کشور، ضمانت سلامت ارسال، کیفیت بالا و قیمت مناسب از جمله ویژگی های فروشگاه برنز نوین می باشد. فروشگاه برنز نوین با سایت دیجی کالا نیز در زمینه ارائه محصولات برنزی و برنجی همکاری می نماید. شما برای برقراری ارتباط با فروشگاه برنز نوین می توانید در ساعات روز با شماره تلفن 09026210810 تماس حاصل فرمایید. همچنین برای دیدن کلیه محصولات فروشگاه برنز نوین می توانید به نشانی اینترنتی به آدرس https://bronzenovin.com مراجعه فرمایید.