فروشگاه فایل

فروشگاه فایل

فروشگاه فایل

فروشگاه فایل

کاهش هزینه مراسم عروسی

کاهش هزینه مراسم عروسی

 

یکی از دغدغه زوج های جوان چگونگی برگزاری یک مراسم عروسی خوب و آبرومندانه است.همانطور که میدانید با توجه به نوسانات قیمت و گرانی های اخیرهزینه های برگزاری مراسم نیز افزایش یافته است. بسیاری از زوج های جوان بخاطر تامین هزینه های مراسم تا چندین سال بعد از مراسم عروسی گرفتار قرض و وام های آن می شوند.

ما در این مطلب قصد داریم نکاتی را مطرح کنیم که تا حد زیادی از هزینه های برگزاری یک مراسم عروسی کاسته شود و در عین حال امکان برگزاری یک مراسم خوب فراهم باشد.

nx95_4.jpg

انتخاب باغ یا تالار عروسی

بخش اعظمی از هزینه های یک مراسم عروسی مربوط به تالار عروسی یا باغ تالار برگزاری مراسم است که چیزی در حدود 50 تا 70 درصد هزینه های یک مراسم را شامل میشود.

به طور معمول تالارها و باغ تالارهای عروسی در فصول مانند پاییز و زمستان قیمت های پایین تری را ارائه میکنند، در صورتی که قصد صرفه جویی در هزینه های خود را دارید  با انتخاب تاریخ مراسم خود در یکی از این فصول میتوانید بخش اعظمی از هزینه های خود را کاهش دهید. لیست بهترین باغ تالارهای تهران را مشاهده نمایید.

همچنین توصیه میکنیم از 3 تا 6 ماه قبل از مراسم به دنبال انتخاب محل برگزاری مراسم خود باشید چون هم فرصت کافی برای انتخاب تالار عروسی مناسب را داشته باشید و علاوه بر این برخی از تالارها در مناسبت های خاصی و یا به دلایلی مثل پر نشدن بعضی از روزها  تخفیفات بالایی را برای آن روزها ارائه می کنند و این تخفیفات باعث کاهش زیاد هزینه های مراسم شما خواهد شد،

نکته دیگر اینکه تالارها و باغ تالارها معمولا منوهای متنوعی را ارائه میکنند که اختلاف بین قیمت منو ها معمولا زیاد است. شما می توانید با انتخاب یک منوی خوب ولی با قیمت مناسب بازهم از هزینه های خود بکاهید. در این راستا میتوانید لیست بهترین تالارهای تهران را مشاهده نمایید.

 

 

انتخاب آتلیه عروسی

یکی از دیگر مواردی که هزینه بر است انتخاب آتلیه عروسی می باشد. آتلیه های عروس نیز در فصول پاییز و زمستان تخفیفات خوبی برای مشتریان در نظر میگیرند.

آتلیه های عروسی پکیج هایی را ارائه می دهند که نسبت به تعداد و نوع آلبوم های عکس و همچنین نوع فیلمبرداری و کلیپ ها متفاوت و متنوع است . برای کاهش هزینه ها باید انتخاب معقولانه ای داشت.

آتلیه ها خدمات متفاوتی ارائه میدهند، بعضی از آتلیه های صرفا خدمات عروسی انجام میدهد و بعضی از آنها آتلیه کودک نیز می باشند، بهتر است برای خدمات عروسی سراغ آتلیه های بروید که صرفا خدمات عروسی انجام میدهند.

لیست بهترین آتلیه های عروس تهران را مشاهده نمایید.

انتخاب سالن زیبایی

برای انتخاب سالن زیبایی و آرایشگاه بهتر است به با مراجعه حضوری به بررسی آنها بپردازید و از کیفیت کار آنها با خبر شوید زیرا آرایشگاه ها نمی توانند نمونه کارهای خود را در وب سایت ها و شبکه های اجتماعی منتشر کنند .سالنهای زیبایی نیز مانند سایر خدمات دهندگان تخفیف هایی را در نظر میگیرند. معمولا عروس خانم ها به دنبال بهترین سالن زیبایی هستند ، نکته ای که بهتر است مدنظر داشته باشید این است که فقط به دلیل مجلل بودن مکان یک آرایشگاه و یا معروف بودن آن دلیل نمی شود که آن آرایشگاه از بقیه بهتر باشد و یا اینکه کیفیت کار سایر سالنهای زیبایی پایین تر می باشد. بهتر است در این زمینه خوب تحقیق کنید و سالن زیبایی را بیابید که علاوه بر قیمت مناسب کیفیت کار بسیار خوبی داشته باشد.

لیست بهترین سالن های زیبایی تهران را مشاهده نمایید.

انتخاب لباس عروس

هنگامی که به یک مزون عروس برای خرید لباس عروس مراجعه میکنید بهتر است از قبل در مورد لباس عروسی که میخواهید تهیه کنید تصمیم گرفته باشید.ابتدا این را در نظر داشته باشید که شما چند انتخاب دارید، اول اینکه لباس مخصوص خود را سفارش دهید تا برای شما بدوزند که طبیعتا قیمت بالاتری از سایر موارد خواهد داشت، یا اینکه لباسی که از قبل دوخته شده است را تهیه کنید، و در نهایت اینکه  میتوانید لباس عروس خود را اجاره کنید.در صورتی که میخواهید صرفه جویی داشته باشید می توانید یک لباس عروس زیبا را برای شب عروسی خود اجاره کنید.

 

نکته آخر اینکه شما میتوانید با مراجعه به وب سایت هایی  که به معرفی خدمات عروسی می پردازند ضمن بررسی و مقایسه کلیه خدمات دهندگان مانند تالارها ، آتلیه ها و سالن های زیبایی  و... از تخفیفات آنها نیز بهره مند شوید.

منبع : بیاتوعروسی

 

 

 

همه چیز در مورد حفاظ شاخ گوزنی

همه چیز در مورد حفاظ شاخ گوزنی

همه چیز در مورد حفاظ شاخ گوزنی

همیشه هزینه برای امنیت یکی از مهم ترین و عقلانی ترین کار هایی است که هر شخصی باید انجام دهد. البته هزینه اضافه وقتی راه های بهتری برای تضمین این امنیت وجود دارد نیز به صرفه نیست.

شاخ گوزنی که بر روی دیوار ها قرار داده می شود، جدا از اینکه زیبایی را برای منزل به ارمغان می آورد به امنیت ملک شما نیز کمک به سزایی می کند و باعث حفظ جان، مال و مدارک شخصی می شود و ورود افراد ناشناس و سارقان را تا حد الامکان کاهش می دهد.

شاخ گوزنی ها در چند سال اخیر محبوبیت بسیار زیادی بین مردم پیدا کرده اند زیرا با جلوه های زیبایی که به ساختمان می دهند جایگاه خود را بین مشتریان تثبیت کرده و اگر با نگاهی جزئی این موضوع را بررسی کنید شما هم بین این شی زیبا و سیم خاردار شاخ گوزنی را انتخاب میکنید.

شاخ گوزنی ها در ابعاد مختلف در طرح های مختلف موجود هستند که با توجه به رنگ های دلخواه خود می توانید همان رنگ را در اختیار داشته باشید.

ما به شما در اینجا به شما پیشنهاد می کنیم که به هنگام خرید به میزان تراکم و خمیدگی و صد البته ارتفاع این نرده ها دقت کنید؛ زیرا خمیدگی هر چه بیشتر باشد باعث می شود کار برای سارقین و ورود به ملک شما سخت تر شود.
بهترین ارتفاع برای این نوع نرده ها نود سانتی متر و با تراکم ده سانتی متر است زیرا عبور از آن بسیار دشوار خواهد شد.

مزایای استفاده از شاخ گوزنی



اگر بخواهیم در مورد استفاده از شاخ گوزنی به شما اطلاعاتی را ارائه دهیم، باید بگوییم که هزینه آن نسبت به دیگر فلزات و روش های حفظ امنیت ملک بسیار کم تر است.

جالب است بدانید که دلیل نام گذاری از این حفاظ ها شباهت آن به شاخ گوزن است، نصب این حفاظ ها نیز نیازمند بررسی محل و همینطور سطوح مورد نظر خواهد داشت،

خرید حفاظ شاخ گوزنی برای ساختمان

باید بگوییم که شما در ساخت و طراحی ابتدایی این شاخ گوزن ها در نمونه های سفارشی سازی شده کاملا حق انتخاب دارید، یعنی می توانید میزان تراکم و اندازه میله گرد های استفاده شده در این نوع حفاظ ها را مشخص کنید، البته که هر چه تراکم بالا تر باشد امنیت بیشتر خواهد بود.

بر این اساس حرکت سارقین روی این سطوح نیز به مراتب سخت تر می شود، دغدغه اصلی در مورد تعمیر سیستم های امنیتی مانند دوربین های مداربسته و همین طور درب های اتوماتیک وجود دارد. در مورد این سیستم ها ما به شما عزیزان این اطمینان را می دهیم که هیچ نیازی به سرویس وجود ندارد، یعنی با یک خرید به صورت مادام العمر نیازی به استفاده از روش های دیگر تامین امنیت ملک و ساختمان ها نخواهید داشت.

با توجه به این که در شهر ها، دیوار حصار ها به یکدیگر متصل است، قطعا نیاز به استفاده از شاخ گوزنی ها به صورت کامل حس می شود، همین طور اگر صاحب یک ویلا و یا ملک دور از محل زندگی اصلی خود هستید. حفاظ شاخ گوزنی ایده آل است.

قیمت حفاظ های شاخ گوزنی

همان طور که می دانیم برای ما ایرانی ها یکی از مهم ترین فاکتور ها در انتخاب یک کالا، خدمات و همین طور در هر زمینه ای که فکرش را می کنید هزینه و قیمت است، عموما سیستم های امنیتی نیاز به صرفه هزینه و وقت زیادی دارند. بخصوص اگر می خواهید در ملک و محل کار خود از آن ها استفاده کنید.

در این مواقع باید تدابیر لازم را اندیشیده تا خدایی نکرده اتفاقاتی که نباید رخ ندهد، حفاظ های شاخ گوزنی یکی از گزینه های پرفروش در طول چند سال اخیر در ایران بوده اند که به دلیل ساختار فلزی ای که دارند، اجازه عبور و مرور در سطوح بلند را به هیچ موجودی نمی دهند.

این حفاظ روی دیوار توسط آهنگران از دیرباز برای امن کردن ساختمان ها، دیوار ها استفاده می شود و طراحی کلی آن نیز از همان ابتدا به همین شکل بوده است. شما می توانید بنا به متراژی که قصد سفارش حفاظ شاخ گوزنی برای آن را دارید، از تخفیف های ویژه خرید برخوردار شوید؛ البته که کیفیت همچنان در کار حفظ خواهد شد.

ساخت و تحویل سریع انواع حفاظ های شاخ گوزنی

با تمامی بررسی ها، برای دیوار های بلند و کوتاه، ساختمان های مسکونی و اداری، ویلا ها، آپارتمان ها و خانه های دور از شهر، در کنار تمامی تجهیزات امنیتی ساختمانی، قطعا حفاظ های شاخ گوزن یکی از مناسب ترین موارد است که می توانید استفاده کنید.

این حفاظ ها در اسرع وقت از سوی شما با کسب اطلاعات مورد نیاز مانند تراکم و متراژ ساخته خواهند شد، نگران نصب آن ها نیز نباشید، این کار به سریع ترین شکل ممکن با اندک صرف زمان انجام می شود، شما عزیزان می توانید با استفاده از شماره های تماس در این مورد اطلاعات بیشتر و تکمیلی تری نیز کسب کنید.

قطعا هر چه قیمت بالاتر باشد از مواد و فلزات گران تر و بهتری استفاده می شود، ارزانی های بیش از حد نیز هر کدام فلسفه ای خواهد داشت و بهتر است که خود را درگیر آن ها نکنید، در درجه اول به دنبال تعادلی بین کیفیت و قیمت باشید تا هزینه های صرف شده از سمت شما بی مورد نباشد.

رنگ نیز به انتخاب شما مشخص خواهد شد و می توانید برای زیبا تر شدن ظاهر ساختمان خود از رنگ های متنوع تر استفاده کنید،

همه چیز در مورد حفاظ شاخ گوزنی



در صورتی که ترجیح می دهید با هزینه ای کم تر نسبت به دیگر گزینه های پیش و رویتان برای حفظ امنیت حصار ها و دیوار ها از مقاومت خانه خود در برابر خطرات احتمالی ایمن باشید، شاخ گوزنی را می توانید سفارش دهید و در صورت تمایل نصبش را نیز خودتان انجام دهید.

صد البته که ما این مورد را به شما عزیزان پیشنهاد نمی کنیم، چون در صورت نصب اشتباه و یا ناکارآمد هیچ عملکرد مثبتی از سوی حفاظ های شاخ گوزنی مشاهده نخواهد شد و چه بسا که باز شدن پیچ ها، امکان کنار زدن این حفاظ ها وجود خواهد داشت.

نیازی به تغییر ساختار کلی محلی که قرار است حفاظ روی آن نصب شود نیز وجود نخواهد داشت و در این مورد نیز شما قرار نیست تغییری را اعمال کنید.

شما می توانید با صرف هزینه بسیار دیوار های ملک خود را بلند تر کنید، اما پیشنهاد ما استفاده از حفاظ های فلزی و بخصوص شاخ گوزنی است که این روز ها بسیار در بین کارفرمایان ساختمان ها محبوب است.

جهت ارتباط بیشتر به وبسایت و کانال تلگرام مراجعه بفرمائید
وبسایتhttps://hefazeiran.ir
کانال تلگرامhttps://t.me/hefazeiran
تلفن تماس: 09194915895

 

مشاورین انتخابات دکتر مازیارمیر

بهترین مشاورین انتخابات

 

شاید حجم عظیمی از مردم و پول و وسوسه قدرت و ثروت باعث می شود که اینطور به نامسایت انتخابات و مشاور انتخاباتی یک شبه از زیر خاک بیرون بیایند.و البته و صد البته بههمیندلیل کلیدی در زمان انتخابات شاهد  شرایط و یک حس شور و نشاطی هستیم کهبرخی با دفاع یا رد

کارنامه ها و تفکرات و مهمتر از همه عملکردهای +یا – کاندیداهایمنتخب موافق و یا مخالف خود آتش و شور انتخاباتی را بیشتر و یا کمتر میکنند. دقیقا در همین زمان است که بهترین مشاوران انتخاباتی وارد عمل شده با تکنیک و تاکتیکو ترفند های اقناع و جذب مردم و حتی ارام کردنو یا تشویق آحاد گوناگون و طبقه هایمختلف مردم آنها را تهییج به حضور گسترده در انتخابات و یا متنفر از انتخابات می کننذ. باید اذعان نمود کهبسیاری از سیاستمداران حرفه ای یا حتی غیر حرفه ای چه برای دفاعاز عملکرد خود و چه برای حضور مجدد در مراکز  قدرت به شیوه های متعددو مخصوصا بهمشاوران حرفه ای متوسل می شوند و معمولا بازیگران این بازی در نهایت مشاورانانتخاباتی خواهند بود وهرچه یک مشاورانتخاباتی بهتر قدرتر و حرفه ای تر باشد شانس موفقیت حزب ودسته وگروه بهتر خواهد بود.

 

 

 مشاور انتخاباتی

بهترین مشاور انتخابات

 

بهترین مشاورین انتخابات

یکی از همین سایتهای به اصطلاح انتخاباتی تماس گرفتیم پس از کلی صخبت  طرف مقابل خود را مشاور انتخاباتی معرفی نمود این را دکتر مازیار میر می گوید،پرسیدم مشاور عزیز و گرامی تکنیک F.R  یا B.L و برنامه های چندلایه وحلقه اتش و یا…. چیست و چه کاربردی دارد یا تکنیکها و تاکتیکهای سیاسی چیست ؟ و طرف مقابل در حالی که کاملا براشفته بود گفت  از عناوین وسوالات ما گفت مشاور ارشدمان فردا خودشان تشریف میاورند البته در این میان هم کم نیستند شرکتها و مؤسساتی که با در اختیار داشتن اساتیددانشگاه و کارشناسان زبده  که دارای مهارتهای روانشناسی و همچنین مهارتهای مدیریت و رهبری هستند و با تکیه بر ابزار سوشیال مدیاها و اینترنت با تبلیغات هوشمندانه وهدفمند ومخصوصا غیر مستقیم اذهان عمومی را به سمت خود جلب می کنند.

موسسه فراسوی کاروخدمت با همکاری موسسه برسام وموسسه علوی بعنوان یک مجموعه کاملا تخصصی و فوق حرفه ای انتخاباتی و با توجه به نیاز کاندیداهای محترم در شورای شهر اصناف و مجلس شورای اسلامی و همچنین انتخابات ریاست جمهوری شکل گرفته است  و  ….

 

 

بهترین مشاورین انتخابات

بهترین مشاورین انتخابات

 

بهترین مشاورین انتخابات

 

گرد‏آوری جمعی از اساتید محترم دانشگاه و کارشناسان ارشد حوزه روابط عمومی ورسانه  و محققان برجسته و علاقه‏ مند به روش های مختلف جذب و اقناع مردم و افکارعمومی و آماده تر نمودن هرچه بیشتر و بهتر کاندیدهای محترم و برای دوره بعدی مبارزات انتخاباتی  مجلس و یا شورای شهر و یا اصناف و یا… با بهره برداری ازآخرین فنون و ایده‏های بدست آمده در زمینه جذب و اقناع مخاطب  ارتباطات اثر‏ بلند مدت تری بهمراه برندسازی کاندیداهای محترم را رقم بزنیم با توجه به سه دهه فعالیت تخصصی در زمینهانتخابات مختلف در سطح کشور  باید بگویم دلیل اصلی شکست یک کاندیدای محترم درانتخاباتچه اصناق یا مجلس و یا شورای شهر  و یا… همه و همه دقیقا بعلت نداشتن اولاT.M  یا برنامه ریزی دقیق و همه جانبه  و دوم عدم توانای‏ فردی در برقراری ارتباط و عدمموفقیت در معرفی قدرتها و قابلیتها و مهارتهای کاندیدای محترم است. اری و در اینجانقطه پایانی کار یک نماینده است که موجبات شکست در کارزار انتخاباتی  را سبب می‏ شود. بعنوان  یک مشاور انتخاباتی نهایت تلاش و کوشش خود را مبزول خواهیم نمود که شما را به شهر و استان و کشور با حرفه ای ترین تکنیکهای پیشرفته معرفی خواهیم نمود و یک زیبایی شناسی کارزار انتخاباتی را در دستور کار شما قرار خواهیم داد.

ما توان استقرار حلقه های آتش حرفه ای و فوق حرفه ای را مطابق سر فصلهای ???? داشته و مخصوصا بوجوداوردن بحران های متعدد و بحران ساز یرا در دستور کار هر کاندیدای محترمی قرار می دهیم .یک کاندیدای حرفه ای باید در ارائه حرفه ای محتوای حرفه ای در خور توجه برای کانون هایقدرت و مردمی و ورزشی و اقتصادی و اجتماعی بایددر دستور کار خود قرار داده برای رویارویی با این مجموعه ها و انسانهای زیاد در یک تجمع???? و یا ???? نفری و حتی بیشتر کاملا کارآزموده وعملیاتی باشد…..

برای عقد قرار داد و مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر  با ما تماس حاصل فرمائید مشاوران ما  در خدمت شما هموطنان گرامی هستند تا بصورت مستقیم وحتی برای انتخاب مشاور  حرفه ای شما را یاری برسانند….

 

مهاجرت به اوکراین

مهاجرت به اوکراین

وقتی صحبت از هزینه مهاجرت به اوکراین یا هر کشور دیگری می شود باید در نظر بگیریم که هدف از این مهاجرت چیست؟

بعنوان مثال یک دانشجو می خواهد به اوکراین مهاجرت کند؟

یک فرد متخصص می خواهد به اوکراین مهاجرت کند؟

یک بیزینس من و تاجر می خواهد به اوکراین مهاجرت کند؟

یک فرد بازنشسته می خواهد به اوکراین مهاجرت کند؟

 

چون شرایط مهاجرت به اوکراین درباره هر یک از افرادی که در بالا مثال زده شد متفاوت است و به همین علت هزینه مهاجرت به اوکراین درباره هریک از افراد بالا فرق می کند و یکسان نخواهد بود.

هزینه مهاجرت به اوکراین برای متقاضیان مهاجرت تحصیلی

یک دانشجو برای اینکه بخواهد به اوکراین مهاجرت نماید فقط نیاز دارد که از یکی از دانشگاه های اوکراین که اکثرا دانشگاه های معتبری در سطح اروپا هستند، یک پذیرش در رشته مورد علاقه خودش دریافت نماید و سپس بر اساس این پذیرش تحصیلی، یکسری مدارک برای ارائه به سفارت اوکراین در ایران تهیه نماید.

مدارکی که برای مهاجرت تحصیلی به اوکراین در مقطع لیسانس نیاز است عبارت است از:

ترجمه رسمی دانشنامه دیپلم به زبان انگلیسی

ترجمه رسمی ریزنمرات مقطع دیپلم به زبان انگلیسی

ترجمه رسمی پاسپورت متقاضی به زبان انگلیسی

ترجمه رسمی گواهی صحت و سلامت پزشکی به زبان انگلیسی

اصل پذیرش تحصیلی یا دعوتنامه تحصیلی از دانشگاه های اوکراین

برای مهاجرت تحصیلی به اوکراین در مقطع لیسانس، احتیاجی به ترجمه مدرک پیش دانشگاهی و ترجمه ریزنمرات مقطع پیش دانشگاهی نیست، اما در صورتیکه این دو مدرک به سفارت اوکراین در ایران ارائه شود، کارمند سفارت اوکراین در ایران از شما مدارک را گرفته و تایید می کند. علت این امر هم به این خاطر است که سفارت اوکراین در ایران بابت تایید هر مدرک ترجمه شده عددی بین چهل دلار تا پنج دلار از متقاضی مهاجرت تحصیلی به اوکراین دریافت می کند در حقیقت می توان به زبان عامیانه اینطور بیان کرد که سفارت اوکراین در ایران بابت تایید مدارک اضافه از دانشجو از گرفتن پول بدش نمی آید و حتی استقبال هم می کند و خود دانشجو باید با هوشیاری فقط مدارک مورد نیاز برای صدور ویزای تحصیلی را به کارمند کنسولی تحویل دهد.

مواردی بوده که متقاضی  هشت مدرک ترجمه شده به سفارت اوکراین در ایران تحویل داده و کارمند کنسولی همه مدارک را بدون هیچ اعتراضی تحویل گرفته و فیش پرداخت دلار به صندوق سفارت اوکراین در ایران صادر کرده است.

فقط در همین فیلد مهاجرت دانشجویی به اوکراین  می بینید که هزینه پرداختی بابت صندوق سفارت می تواند برای دو دانشجو آنهم در یک مقطع یکسان، متفاوت باشد یعنی مثلا یک دانشجو هزینه تایید چهار مدرک را بصورت دلاری به صندوق سفارت اوکراین پرداخت کند و دانشجوی دیگر، هزینه تایید پنج یا شش مدرک را بصورت دلاری به صندوق سفارت اوکراین پرداخت نماید.

این موارد باعث می شود که هزینه مهاجرت به اوکراین  حتی برای مهاجرت تحصیلی در هر پرونده متفاوت باشد.

یکی از نکات مهمی که خیلی از متقاضیان مهاجرت تحصیلی به اوکراین نمی دانند و متاسفانه دارالترجمه های مختلف و موسسات اعزام دانشجو از این مورد سوء استفاده می کنند اینست که  برای ترجمه مدارک مورد نیاز سفارت برای مهاجرت تحصیلی به اوکراین احتیاجی به ترجمه روسی مدارک نیست و سفارت اوکراین در ایران و حتی دانشگاه های مختلف اوکراین، ترجمه رسمی به زبان انگلیسی را از متقاضی قبول میکنند. اما بدلیل اینکه در حال حاضر در ایران هزینه ترجمه یک مدرک به زبان روسی  سه برابر هزینه ترجمه همان مدرک به زبان انگلیسی است، عده ایی از این نا آگاهی دانشجویان یا متقاضیان مهاجرت تحصیلی به اوکراین سوء استفاده می کنند.

این مورد هم یکی دیگر از پارامترهایی است که باعث می شود هزینه مهاجرت به اوکراین برای هر فرد حتی با داشتن مدارک یکسان، متفاوت بشود.

گروه تخصصی اوکراین در دپارتمان مهاجرت هلدینگ حقوقی رادیو وکالت خدمات اخذ پذیرش از تمامی دانشگاه های معتبر اوکراین در شهرهای کی یف، خارکف، اودسا، سومی، لوو و … را به صورت تخصصی و حرفه ایی  انجام می دهد.

برای مشاوره با کارشناسان ما  می توانید با تلفنهای دفتر ایران و یا دفتر اوکراین تماس بگیرید و درصورت تمایل وقت مشاوره حضوری رزرو نمائید.

هزینه مهاجرت به اوکراین برای متقاضیان مهاجرت دائم یا اخذ اقامت دائم اوکراین

همانطور که در بالا به تفصیل توضیح داده شد هزینه مهاجرت به اوکراین برای هر فرد به خیلی از پارامترها بستگی دارد

فرد متقاضی مهاجرت به اوکراین، پس از ورود به کشور اوکراین می خواهد در کدام شهر زندگی کند؟

فرد متقاضی مهاجرت به اوکراین، پس از پروسه اخذ اقامت اوکراین، می خواهد در کشور اوکراین کارآفرینی کند و به اصلاح کسب و کاری راه بیاندازد یا اینکه در شرکتی بعنوان نیروی کار، استخدام بشود؟

فرد متقاضی مهاجرت به اوکراین متاهل است یا مجرد؟

فرد متقاضی مهاجرت به اوکراین بصورت تکی می خواهد اقدام نماید یا بصورت خانوادگی؟

فرد متقاضی مهاجرت به اوکراین دارای فرزند است؟

سن فرزند یا فرزندان فرد متقاضی چقدر است؟
با توجه به قوانین کشور اوکراین، پروسه اخذ اقامت اوکراین و مهاجرت به اوکراین  برای فرزندان یک خانواده در سنین مختلف  متفاوت است و این تفاوت باعث می شود که هزینه مهاجرت به اوکراین در هر پرونده متفاوت بشود.

اما نکته ای که درباره هزینه مهاجرت به اوکراین باید متذکر بشویم این است که عده ایی از افرادی که در زمینه اخذ مهاجرت به اوکراین در فضای مجازی ایران کار می کنند، به دلیل اینکه پروسه اخذ اقامت و مهاجرت به اوکراین مراحل مختلف و ریزه کاری های بسیاری دارد، از نا آگاهی متقاضیان سوء استفاده کرده و در مراحل مختلف، مبالغ متعددی را اخذ می کنند

اما هلدینگ حقوقی رادیو وکالت در قراردادی که با موکلین و متقاضیان مهاجرت منعقد می کند هزینه مهاجرت و اخذ اقامت به کشور مقصد را قید می کند و قید می شود که متقاضی هیچ هزینه اضافه ای بابت مراحل مختلف پرداخت نمی کند.

بعنوان مثال برای کشور اوکراین، رادیو وکالت تضمین می نماید که در کلیه مراحل پروسه مهاجرت به اوکراین، هیچ مبلغ اضافه ای به عناوین واهی از متقاضی اخذ نمی شود.

طی این مدت فعالیت در زمینه مهاجرت، موکلین و متقاضیانی داشتیم که قبلا تجربه کار با گروه های دیگر مهاجرتی را داشتند و عنوان میکردند که علاوه بر مبلغ قید شده در قرارداد، پس از ورود به کشور مقصد، در مراحل مختلف  هزینه هایی با عناوین مختلف از آنها اخذ می شده است.

گروه تخصصی اوکراین در دپارتمان مهاجرت هلدینگ حقوقی رادیو وکالت به صورت تخصصی و حرفه ایی خدمات مشاوره راه اندازی کسب و کار و خرید ملک و اخذ اقامت دایم اوکراین را ارائه می کند بطوریکه رادیو وکالت خبره ترین تیم اجرایی را در شهرهای کی یف، خارکف و اودسا در کشور اوکراین دارا می باشد.

تمامی قرارداد های رادیو وکالت با متقاضیان و موکلین  در بخش حقوقی یا مهاجرتی در دفتر ایران تنظیم می شوند

قرارداد ها به زبان فارسی تنظیم می شوند و مهمتر از همه  قرارداد ها به صورت تضمینی منعقد می گردد.

رادیو وکالت سعی دارد با اعتماد سازی و ارائه خدمات منحصر بفرد در کشورهای حوزه فعالیت خود، برند قابل اعتمادی را برای ایرانیان در سراسر دنیا ارائه کند.

ارائه مشاوره برای متقاضیان در هلدینگ حقوقی رادیو وکالت به صورت رایگان انجام میشود

با توجه به شرایط اوکراین و ارزش پول این کشور، بهترین موقعیت برای سرمایه گذاری در اوکراین و راه اندازی کسب و کار برای ایرانیان علاقه مند می باشد.

رادیو وکالت تیم تخصصی مشاوره سرمایه گذاری دارد و می تواند در حوزه هایی که  در اوکراین سود ده می باشد  به متقاضیان سرمایه گذاری و راه اندازی کسب و کار، مشاوره تخصصی ارائه دهد.

برای اطلاعات بیشتر و دریافت وقت مشاوره می توانیدبا تلفن های دفتر ایران تماس بگیرید

88705123

88106119

 

از دوستان تا دلبند عزیزترینم

از دوستان تا دلبند عزیزترینم

تازه‌های نشر

خرید کتاب از فروشگاه اینترنتی کتاب کاواک

کتاب دوستان

پدید‌آورنده: کوبو آبه/ مترجم: فردین توسلیان/ کتاب فانوس

نمایشنامه «دوستان» مانند دیگر آثار کوبه آبه، اثری ابزورد است که پوچی زندگی مدرن را هدف قرار می‌دهد. آبه این اثر را با اقتباس از داستان کوتاهی به قلم خودش نوشت. او این نمایشنامه را در تماشاخانه شخصی خود در ژاپن و هم‌چنین در قالب توری در ایالات متحده آمریکا به روی صحنه برد.

آبه در دهه ?? در ژاپن عضو حزب کمونیست بود و به همین دلیل نیز وقتی سال‌ها بعد در آمریکا در دوره دکتری دانشگاه کلمبیا درس می‌خواند، با توجه به لایحه مک کارتی، بسیار محدودش کرده بودند. در همین دوران هم با دونالد کین، مترجم انگلیسی نمایشنامه «دوستان» و از شرق‌شناسان فعلی دانشگاه کلمبیا، آشنا شده و این مترجم بعدها چند نمایشنامه و رمان آبه را به انگلیسی ترجمه می‌کند.

این مترجم درباره محتوای نمایشنامه «دوستان» نیز چنین گفت:آبه در این نمایشنامه به نقد دوران کمونیست بودن خود پرداخته و بویژه زندگی اشتراکی را بسیار هجو می‌کند، و البته از نقد سرمایه‌داری نیز نمی‌گذرد…

کتاب مرد غیر قابل اعتماد

پدید‌آورنده: یوستاین گاآردر/ مترجم: داود صدیقی/ جامی

جدیدترین اثر خالق دنیای سوفی. نویسنده این کتاب که به خاطر نگارش رمان فلسفی‌ اش دنیای سوفی در سراسر جهان شهرت یافت، اینک روایتگر داستان بسیار ارزشمند دیگری است.

این داستان حکایت انسانی است که از تنهایی خود رنج می برد و در پی آن است که با بودن در جمع از رنج خود بکاهد. اما سرانجام می‌فهمد که تنها باید به خویش متکی باشد و دیگران را رها کند…

کتاب دلبند عزیزترینم

پدید‌آورنده: آنتوان چخوف _ اولگا کنیپر / مترجم: احمد پوری /  نیماژ

آنتوان چخوف نویسنده بزرگ روس با یکی از هنرپیشه‌های سرشناس تئاتر مسکو به نام اولگا کنیپر، ازدواج کرد و پیوند آنها چهار سال طول کشید. چخوف مبتلا به مرض سل شد و مجبور شد در شهری دور از اولگا زندگی کند و اولگا نیز به‌خاطر بازیگری‌اش در تئاتر مجبور به اقامت در مسکو بود؛ در این چهارسال آنها در مجموع چهار ماه زیر یک سقف نزیستند. اما نامه‌هایی که بینشان ردوبدل شد از زیباترین نامه‌های عاشقانه جهان هستند. اولگا کنیپر در ???? از دنیا رفت. او پس از چخوف ?? سال زندگی کرد و ازدواج نکرد.

در «دلبند عزیزترینم» نامه‌های آنتوان چخوف و همسرش را با ترجمه احمد پوری (-????) می‌خوانید:

اولگای عزیزم، من زنده‌ ام و سالمم و امیدوارم تو هم باشی. اگر برایت نامه ننوشته‌ ام، هم به خاطر هواست و هم این‌که دارم نمایش‌نامه را می‌نویسم. کمی خسته‌کننده شده‌ است اما در مجموع عمیق است. همان‌طور که کاملاً انتظارش را داشتم بسیار آرام می‌نویسم. اگر آن جوری که می‌خواهم درنیاید باید بگذارم برای سال بعد. اما اگر این نشد به هر ترتیبی باید تمامش کنم.