فروشگاه فایل

فروشگاه فایل

فروشگاه فایل

فروشگاه فایل

پشیتبانی کامپیوتر


 

s5_mp4y.jpg


امروزه زندگی انسان ها با تکنولوژی در هم آمیخته شده به طوری که کمتر کسی شیوه استفاده از تلفن همراه و کامپیوتر را نمی‌داند به همین دلیل استفاده از محصولات الکترونیکی به یکی از نیاز ها ما تبدیل شده است.

 اما همانطور که میدانید هر ابزار الکترونیکی روزی خراب می‌شود و یا نیاز به تعمیرات و خدمات کامپیوتری یا موبایلی دارد. در چنین مواقعی بهترین کار این است که با یک مرکز پشتیبانی کامپیوتری شبانه روزی در ارتباط باشید که در هر ساعت از شبانه روز کارشناسان فعال در حوزه های مختلف داشته و میتوانید مشکل دیوایس شما را رفع کند.

اما در صورتی که بر روی دستگاه خود اطلاعات محرمانه از شرکت یا خصوصی از خود داشته باشید آیا میتوانید دیوایس خود را برای تعمیر به دست هر خدمات کامپیوتری آنلاین بسپارید؟

آیا میتوانید برای تعمیر کامپیوتر و لپ تاپ خود آن را در اختیار خدمات کامپیوتری غیر مجاز قرار دهید؟

پرسش های که در بالا به آن پرداخته شد، بخشی از سوالاتی که ممکن است به ذهن هر فردی، زمانی که با ارور با خطا در کامپیوتر روبرو شده است، پیش آمده باشد. برای پاسخ به این سوالات بهتر است ابتدا بیشتر با خدمات کامپیوتری آشنا شویم و بررسی کنیم که یک خدمات رایانه ای خوب شامل چه ویژگی های میشود.

 

پشیتبانی کامپیوتر 24 ساعته

اولین سوالی که ممکن است هر فردی زمانی که با خدمات کامپیوتری تلفنی و آنلاین روبرو میشود این است که پشتیبان کامپیوتر چیست و چه ویژگی های دارد؟

مرکز پشتیبانی کامپیوتری همانطور که از اسم آن مشخص است به معنای سازمانی است که میتواند علاوه بر راه اندازی کامپیوتر زمانی که دیوایسی با مشکل روبرو شود، به سرعت به رفع مشکل آن اقدام میکنند.

اکنون فردی که به عنوان پشتیبان کامپیوتر شناسایی میشود به این معنا است که فرایند عیب یابی و رفع مشکل کامپیوتر و تلفن همراه مسلط بوده و می‌تواند در کمترین زمان ممکن مشکل هر دیوایس را رفع کنند.

همچنین فعالیت پشتیبانی کامپیوتر شامل، رفع مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری کامپیوتر  و تلفن همراه میشود به طوری که فرد بتواند در کمترین زمان ممکن ایراد را شناسایی کرده و به رفع آن اقدام کند.

خوشبختانه شرکت رایانه کمک با دارا بودن کارشناسان متخصص در حوزه پشتیبانی کامپیوتری به راحتی می‌توانند مشکلات و ایرادات کامپیوتری و تلفن همراه را در کمترین زمان ممکن شناسایی کرده و رفع کنند.

بنابراین برای دریافت خدمات غیر حضوری عیب یابی و تعمیر کامپیوتر و موبایل با شرکت رایانه کمک در ارتباط باشید.

 

1 . پشتیبانی کامپیوتر تلفنی

رایانه کمک یک شرکت پشتیبانی و خدمات کامپیوتری تلفنی است و این امکان را به کاربران میدهد تا از راه دور به رفع مشکلات کامپیوتری خود اقدام کنند. با این کار کاربران زمانی که با هر گونه مشکل سخت افزاری و نرم افزاری در کامپیوتر یا تلفن همراه خود روبرو می‌شوند، میتوانند تنها از طریق یک تماس تلفنی به راحتی با کارشناسان رایانه کمک در ارتباط بوده و مشکلات خود را از طریق تلفن رفع کنند.

کارشناسان فعال در رایانه کمک با تمام ایرادات و خطاهای کامپیوتری و موبایلی آشنا هستند و می‌توانند فرایند عیب یابی مشکل دستگاه شما را انجام داده و به رفع آن بپردازیم.از همین جهت کارشناسان رایانه کمک توانسته است در این 10 سال بودن در عرصه پشتیبانی و مشاوره رایانه، پاسخگوی مشکلات کامپیوتری بیش از میلیون ها کاربر درون کشور به صورت شبانه روزی باشند.

برای ارتباط با متخصص های فنی رایانه کمک کافی است از طریق شماره های 9099071540 یا 0217129 با کارشناسان رایانه کمک در ارتباط بوده و مشاوره تلفنی و اینترنتی دریافت کنید.

البته توجه داشته باشید که تنها حوزه فعالیت کارشناسان رایانه کمک محدود به کامپیوتری و تلفن همراه نبوده و رایانه کمک در زمینه های رفع مشکل شبکه، پرینتر، مک، آیفون، بازی ویدیویی و... کارشناسان متخصص به خود را دارد و به صورت کامل حوزه تکنولوژی را پوشش میدهد.

 

2 . رایانه کمک رایگان

روش دیگر که میتوانید از خدمات غیر حضوری رایانه کمک، برای رفع مشکلات کامپیورتری خود بهره مند شوید استفاده از مشاوره رایگان در سایت اصلی رایانه کمک است.

در برخی شرایط ممکن است کاربران به تلفن ثابت و همراه دسترسی نداشته باشند  دقیقا در همین زمان با ارور کامپیوتری یا تلفن همراه روبرو شده باشند.خوشبختانه تیم کارشناسان رایانه کمک فکر این شرایط کاربران هم بوده و در سایت اصلی رایانه کمک بخشی به نام پرسش و پاسخ رایگان مشکلات کامپیوتری و تلفن همراه راه اندازی کرده است تا کاربران فقط از طریق اینترنت با کارشناسان متخصص کامپیوتری در ارتباط باشند و بتوانند مشکلات دیوایس خود را از طریق اینترنت رفع کنند.

بخش مشاوره رایگان رایانه کمک به صورت آنلاین بوده و تمام کارشناسان رایانه کمک به آن دسترسی دارند در صورتی که یکی از کاربران عزیز ما با مشکل روبرو شده باشد میتواند سوال یا مشکل کامپیوتری یا تلفن همراه خود را در این بخش به صورت کامل بنویسد. پس از آن کارشناس متخصص به همان حوزه مشکل شما را بررسی کرده و در قالب یک پیام متنی راه حل را برای شما ارسال میکند.

با این روش به راحتی میتوانید از پشتیبانی کامپیوتری آنلاین رایانه کمک بهره مند شوید. برای اینکار تنها کافی است وارد صفحه خدمات کامپیوتر رایگان رایانه کمک شوید و برای مشاوره کامپیوتر رایگان در بخش نظرات مشکل یا سوال خود را مطرح کنید.

 

 

 

3 . رایانه کمک آنلاین تلگرام

و در آخر یکی دیگر از راه های ارتباطی با کارشناسان رایانه کمک میتوان به گروه تلگرامی رایانه کمک اشاره کرد که برای رفع ایراد و مشکلات کامپیوتری و تلفن همراه کاربران بسیاری به آن رجوع میکنند. شرکت رایانه کمک برای ارائه خدمات بهتر گروه تلگرامی با آی دی (https://t.me/rk7129) راه اندازی کرده که کاربران که به شبکه های اجتماعی دسترسی دارند از طریق تلگرام به کارشناسان رایانه کمک در ارتباط بوده  مشاوره رایگان کامپیوتری دریافت کنند.

در گروه پرسش و پاسخ رایگان کامپیوتری رایانه کمک تمامی کارشناسان رایانه کمک با ID متفاوت حاضر هستند و در صورتی که فردی نیاز به پشتیبانی کامپیوتری نیاز داشته باشد تنها کافی است مشکل خود را در گروه مورد نظر مطرح نماید. پس از آن کارشناس متخصص به حوزه مشکل مطرح شده بررسی کرده و فرایند رفع ایراد را به کاربران توضیح می‌دهد.

به همین دلیل برای رفع مشکل کامپیوتر، تلفن همراه، شبکه، پرینتر و... میتوانید وارد گروه آنلاین تلگرام رایانه کمک شده و پشتیبانی رایانه ای رایگان دریافت کنید.

 

جمع بندی

و در آخر ممنونم که تا پایان این مطلب همراه ما بودید در این مقاله قصد داشتیم تمام خدمات پشتیبان کامپیوتری آنلاین و حضوری رایانه کمک را به صورت تک به تک نام برده و به شرح آنها بپردازیم.

با این کار شرایط دریافت خدمات کامپیوتری رایکان و غیر رایگان هر بخش به صورت کامل بررسی شده است تا کاربران متناسب به شرایط خود بتوانند با اورژانس کامپیوتری رایانه کمک در ارتباط باشید.

بنابراین اگر با هر گونه مشکل یا سوال خاصی در زمینه (کامپیوتر، لپ تاپ، مک بوک، پرینتر، شبکه، مودم، تلفن همراه و...) روبرو شده اید، با خونسردی کامل از طریق یکی از روش های گفته شده با کارشناسان متخصص کامپیوتری رایانه کمک در ارتباط باشید

71398.irمنبع :

آیا برنده جنگ روسیه و اوکراین، بیت کوین خواهد بود؟


آیا برنده جنگ روسیه و اوکراین، بیت کوین خواهد بود؟

جنگ همیشه با فروش سنگین دارایی‌های پر ریسک از جمله سهام و کریپتوکارنسی نیز همراه بوده است.

افزایش تنش در اوکراین موجب شد که بیت‌ کوین از 45 هزار دلار تا 42 هزار دلار ریزش کند. کارشناسان معتقدند اگر محدوده 42 هزار دلار از دست برود حمایت بعدی 40 هزار دلار است. اما اگر محدوده 40 هزار دلار هم از دست برود احتمالا بیت ‌کوین سقوط بی‌سابقه‌‌ای را تجربه می‌کند.

همچنین برخی بر این باورند واکنش هیجانی بازار رمزارزها به جنگ افزایش عرضه است اما بعد از مدتی افزایش تورم می‌تواند به نفع این بازار تمام شود. درواقع بیت‌ کوین به عنوان سپر خوبی در مقابل تورم عمل می‌کند و همین موضوع هم استدلال طرفداران صعود بیت ‌کوین است.

شیوع بیماری کویید 19 و افزایش تورم در سراسر جهان دلیلی برای رشد بازار رمزارزها بود. اکنون بسیاری ادعا می‌کنند برنده این جنگ بیت‌ کوین خواهد بود.

تاثیر جنگ اوکراین بر بیت کوین

s5_7ojt.jpg

 

دولت اوکراین از کاربران توییتر درخواست کرد که از غیرنظامیان و سربازان این کشور حمایت کنند. در هفته اول جنگ اوکراین و روسیه، دولت اوکراین پذیرش بیت کوین، اتریوم و تتر را برای تامین مالی نظامیان و شهروندان این کشور آغاز کرد.

پس از تهدید روسیه به تصرف شهر کیف، دولت اوکراین از سازمان‌های بین‌المللی زیادی درخواست کمک کرد. اکنون حساب رسمی دولت این کشور در توییتر از مردم دنیا نیز درخواست ارسال کمک‌های مالی کرده است.

معاون نخست‌ وزیر اوکراین، میخائیلو فدوروف سه آدرس کیف پول رمزارزی را به اشتراک گذاشت و از جامعه کریپتو درخواست کرد کمک‌های خود را به این آدرس‌ها واریز کنند. آدرس‌های اعلام شده برای بیت کوین و اتریوم از طرف اکانت دولت و حساب معاون نخست‌ وزیر یکسان بوده؛ اما آدرس تتر اعلام شده از سوی نخست‌وزیر بر پایه استاندارد TRC20 است.

برخی از فعالان حوزه کریپتو از جمله ویتالیک بوترین در ابتدا به هک شدن حساب معاون نخست ‌وزیر مشکوک شدند. اما چند ساعت بعد تومیکا تیلمان، دیپلمات آمریکایی صحت این آدرس را تایید کرد. وی اعلام کرد برای تایید این حساب با وزیر کشور اوکراین نیز در ارتباط بوده است.

در طی جنگ روسیه و اوکراین، پناهندگان غیرنظامی اعلام کردند که دسترسی آن‌ها به پس‌اندازهای فیات و کارت‌های اعتباری خود دچار مشکل شده است. همچنین سازمان ملل نیز گزارش داده است که تا 26 فوریه بیش از 150 هزار اوکراینی نیز آواره شده‌اند. بسیاری از این آوارگان در کشورهای همسایه حضور دارند و نمی‌توانند از دارایی‌های فیات خود استفاده کنند.

بوترین یک پلتفرم خودگردان DAO را معرفی کرد.این در حالی است که سردرگمی‌های بسیاری برای ارسال کمک‌ها وجود داشت. تمرکز این پلتفرم خدمت‌ رسانی به شهروندان اوکراینی است.

پلتفرم UkraineDAO به رهبری نادیا تولوکونیکوا، با توسعه توکن‌های NFT پرچم اوکراین شروع به کار کرد. درواقع هدف این پلتفرم جمع‌آوری کمک‌های مالی و رمزارزی برای غیرنظامیان اوکراینی است.

در 24 فوریه در طی گزارشی، خبرگزاری Cointelegraph اعلام کرد که وزارت دفاع اوکراین نیز درخواست‌های بسیاری از شهروندان سایر کشورها برای ارسال کمک‌های مالی دریافت کرده‌اند.

درواقع سرعت، امنیت و ازان بودن فرایند انتقال موجب شده است که رمز ارزها گزینه‌ای مناسب برای حمایت از جنگ زده‌های این کشور باشد.

با شروع حمله روسیه به اکراین، بسیاری از چهره‌های شناخته شده دنیای کریپتو نیز تلاش‌های گسترده‌ای برای کمک به کشور اکراین انجام دادند.

سام بنکمن فرید، مدیر عامل FTXاز اولین کسانی بود که کمک‌های رمزارزی خود را برای این کشور ارسال کرد.

انتقال رمزارزها برای دولت اوکراین در شرایطی که نقل و انتقالات بانکی مسدود است درواقع قدرت و آزادی رمزارزها را نشان می‌دهد. اینکه مردم آزادانه از هر کجای دنیا بدون دخالت دولت‌ها و سیستم بانکی می توانند بیت کوین و سایر رمزارزها را انتقال دهند و کسی قادر به مسدود کردن این مسیر نیست می تواند موجب پذیرش بیشتر بیت کوین و رمزارزها در جهان شود.

اگر به دنیای ارز دیجیتال، متاورس و NFT علاقه‌مند هستید پیشنهاد می‌کنیم به وبسایت ایران متا مراجعه کنید. در ایران متا ما اخبار روز متاورس و ارزهای دیجیتال را مورد بررسی قرار می‌دهیم و از هیچ خبر جدیدی در این حوزه بی‌اطلاع نخواهید ماند.

 

 

مقایسه اجمالی سوییچ های سیسکو


 

مقایسه اجمالی سوییچ های سیسکو

 

تکنولوژی FlexStack و FlexStack-Plus

Flexstack  نام تکنولوژی stacking است که برای سری سوییچ های اترنت 2960-S می باشد (تنها این سوییچ از این تکنولوژی استفاده می کند) Flexstack-Plus نیز برای سوییچ های کاتالیست سری 2960-X و 2960-XR استفاده می شود. هر دو تکنولوژی Flexstack و Flexstack-Plus نیاز به یک ماژول اکسترنال خاص برای استک شدن با یکدیگر و همینطور کابل Flexstack برای ارتباط با ماژولها دارند، که بدون این ماژول stacking عمل نمی کند.

 به گزارش بخش خبری نمناک اتصال سوئیچ ها به یکدیگر از طریق اتصال به وسیله این ماژول مخصوص، باعث می شود که سوئیچ های درون استک به صورت یک سوئیچ واحد عمل می کنند. تکنولوژی FlexStack و FlexStack-Plus با استفاده از ساختارهای درونی، مانند 1+N Redundancy، دسترسی بالا (HA) و قابلیت پیش تنظیمی، میتوانند مجموع هزینه ها را کاهش دهند، که در سوئیچ هایی که به صورت standalone استفاده می شود، وجود ندارد.

ویژگی های HA مثل EtherChannel و FlexLinks که بین اعضای یک استک کار می کند، موجب بالا رفتن طول عمر و اتصالات شبکه می شود. FlexStack-Plus بر پایه FlexStack است. FlexStack، در سال 2010 در سری سوئیچ های 2960-S و تکنولوژی FlexStack-Plus در سال 2013 با ماژولهای سری 2960-X و 2960-XR از سری سویچ های اترنت (کاتالیست) سیسکو معرفی شد.FlexStack-Plus به نوعی بهبود یافته FlexStack است.

پهنای باند آن به دو برابر افزایش یافته و اجازه می دهد تعداد سوییچ های بیشتری عضو استک شوند. پهنای باند FlexStack-Plus برای اعضای یک استک تنها 4Gbps در مقایسه با 20Gbps برای FlexStack می باشد. شما می توانید از طریق تکنولوژی FlexStack-Plus، 8 سوئیچ 2960-x یا 2960-XR و در FlexStack، تنها 4 سوئیچ 2960-S را عضو یک استک کنید.

نکته مهمی که در ارتباط با سری های XR وجود دارد اینست که لایسنس های OS  میتواند در برخی از پارت نامبر ها از لایه سوم ((IP Basedپشتیبانی کند.

معرفی محصول سوییچ سیسکو WS-C2960S-48LPS-L

قابلیت HA و Redundancy

اتصالات پرسرعت تکنولوژی Flexstack، ارتباطات پایدار (Redundant) را از هر عضو استک به عضو دیگر فراهم می آورد. در معماری stacking، مسیر داده اضافی (data path redundancy) قرار داده شده است.

n4_62vt.jpg

به این شکل که بین هر 2 عضو درون استک، 2 مسیر فیزیکی از طریق کابل استک قرار داده می شود که اتصال سوییچ های درون یک استک با کابل استک، یک مسیر redundant را فراهم می کند.

قابلیت stacking، در دسترس بودن سوییچ های اترنت را به وسیله قابلیت redundancy برای هر دو سوییچ فیزیکی و پورت های uplink ایجاد می کند. (یعنی یک ارتباط همیشگی پایدار فراهم می کند.) زیرا، تمام اجزای استک با لینک مستقل به سوییچ لایه بالا متصل می شوند و با از دست رفتن (قطع شدن) یکی از سوییچ ها یا یکی از اینترفیس های uplink، از دردسترس بودن شبکه جلوگیری به عمل نمی آید. یا در کل شبکه down نمی شود.

از آنجاییکه هر سوییچ logical چندین پورت uplink دارد، سوییچ logical هنوز هم متصل به شبکه است زیرا حداقل یک پورت uplink فعال دارد.

معرفی سوییچ سیسکو WS-C2960X-48TD-L 

Mixed FlexStack

Flexstack-plus با نسخه های پیشین 2960-S و Flex-stack سازگار است. ترکیب 2960-X و 2960-S به عنوان اعضای یک Stack شدنی است. هنگامیکه درون یک اسنک اعضایی مانند 2960-X و 2960-S وجود داشته باشند، Flexstack-Plus توانایی های خود را در حد یک Flexstack پایین می آورد طوری که پهنای باند استک به 40Gbps می رسد و بیشینه اعضای یک استک به 4 عضو می رسد.در این متن منظور از 2960، سوییچ های سری 2960-X و 2960-XR و 2960-S است مگر در جایی به طور ویژه نمونه خاصی نام برده شود تفاوت Flexstack و Flexstack-Plus در جدول زیر مشخص شده است.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره 2960-X و 2960-XR به بخش Campus LAN Access Switchesدر سایت cisco.com مراجعه کنید.Flexstack و Flexstack-Plus به عنوان بخشی از معماری شبکه توسعه پذیر، به راحتی و سریع امکان تدارک و مدیریت تعداد بیشماری سویچ را در هر مقیاسی به ما می دهد.

Why Stack Ethernet Switches؟

استک کردن سویچ های اترنت، مجموع هزینه های مدیر شبکه و هزینه های نگهداری شبکه را کاهش می دهد، زیرا دستگاه های کمتری برای مدیریت وجود دارند و همچنین، زمان دردسترس بودن (uptime) شبکه به وسیله قابلیت redundancy افزایش می یابد. شکل 1 دو روش توسعه سوییچ های اترنت در لایه access را نشان می دهد.

 

در هرکدام از موارد، 4 سویچ اترنت به سویچ core (6509switch) متصل شده اند.سناریوی توسعه داده شده در سمت چپ، 4 سویچ را نشان می دهد که با کابل های مشابه در کنار یکدیگر قرار گرفته اند؛ اما در یک استک نیستند. (به صورت standalone هستند) هر سویچ standalone در سمت چپ، 2 پورت uplink در لایه distribution دارد که در یک گروه Etherchannel با یکدیگر ترکیب شده اند و 4 سویچ در شکل سمت راست با تکنولوژی Flexstack-Plus با یکدیگر استک هستند. (لینکهای Flexstack-Plus به رنگ قرمز در شکل نشان داده شده اند.) استک، 4 پورت uplink در لایه distribution دارد، زیرا Flexstack از قابلیت Etherchanneling اینترفیس های اترنت قرار گرفته درون یک استک پشتیبانی می کند. هنگامیکه تمامی سویچ ها در یک استک هستند، می شود از تمامی مزایای EtherChannel بهره مند شد. وقتی که سویچ ها دورن یک استک قرار می گیرند، تمامی مزایای گروه بندی EtherChannel برای آنها حفظ می شود. که همانطور که در شکل ملاحظه می کنید 4 پورت uplink درون یک گروه Etherchannel با یکدیگر قرار گرفته اند.

مقایسه ای کامل تر از انواع سوییچ 2960 را می توانید در شکل زیر ببینید