فروشگاه فایل

فروشگاه فایل

فروشگاه فایل

فروشگاه فایل

استفاده از هدایای تبلیغاتی چه مزایای برای صاحبان کسب و کار دارد؟

 

استفاده از هدایای تبلیغاتی چه مزایای برای صاحبان کسب و کار دارد؟

اولین و مهم ترین مزایای آن، توسعه کسب و کار با صرف هزینه های کم تر است. به همین دلیل شرکت ها به دنبال این هستند تا با بودجه ای کم بازاریابی های تاثیر گذاری انجام دهند، هدایای تبلیغاتی میتواند یکی از بهترین گزینه ها باشد. همچنین زمانی که از هدایای تبلیغاتی کارآمد و سودمندی استفاده می کنید، پیام تبلیغاتی خود را میتوانید برای مدت طولانی در ذهن مشتریان و مخاطبان ثبت کنید. پس میتوان نتیجه گرفت که هدایای تبلیغاتی تنها ابزاری است که میتواند احساسات مشتریان را مورد هدف قرار دهد.
 
بهتر است برای بازاریابی در کسب و کارتان از روش های خلاقانه تری استفاده کنید که آن راه بکارگیری از هدایای تبلیغاتی است. شما میتوانید به جای آنکه بیزینس کارت خود را به مشتریان بدهید، یک محصول به عنوان یادگاری و معرفی برند خود بدهید تا بیشتر در ذهن آنها باقی بمانید.

 

بهترین هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی یکی از بهترین ابزاری است که صاحبان کسب و کار برای نشان دادن و معرفی کردن خدمات شرکت و یا سازمان خود به مشتریان ارائه میکنند. در واقع شما نوع خدمات یا آرم شرکت خود را بر روی اجسام پرکاربرد روزمره که ممکن است افراد بیشتر از آنها استفاده کنند، چاپ میکنید که این خدمات با استفاده از دستگاه لیزر انجام میشود تا نوع سفارشات شما بر روی هر اجسامی قابل اجرا باشد.  هدایای تبلیغاتی به تمامی افراد این امکان را می دهد تا در قدم اول نام تجاری و نام شرکت شما را ببینند و در قدم بعدی نام تجاری شما را با دیگران به اشتراک بگذارند. تمامی این مراحل مهم هستند چرا که افراد زیادی از نام برند شما آگاه میشوند و در نتیجه شما نتیجه بهتری در کسب و کار خود به دست خواهید آورد.

 

 

·هدایای تبلیغاتی فرهنگی:

هدایای تبلیغاتی فرهنگی ارائه شده برای مشتریان، بسته به نوع همکاری شما با مشتری متفاوت خواهد بود. معمولاً برای مشتریانی که دارای مدت زمان همکاری بیشتری با شرکت هستند، هدایای تبلیغاتی خاص‌تری با طبقه‌بندی نفیس تر ارائه می‌شود؛ اما برای مشتریان جدید شرکت ارائه یک هدیه تبلیغاتی معمولی تر، می‌تواند مشتری را برای ادامه فعالیت با شرکت بیشتر ‌ترغیب کند. در ادامه برخی از هدایای تبلیغاتی در حوزه فرهنگ جهت ارائه به مشتریان معرفی‌شده است.

1- لوازم التحریر اختصاصی :

لوازم التحریر تبلیغاتی با کیفیت تولید کشور عزیزمان میتواند جایگزین بسیار مناسب کالاهای وارداتی برای هدایای تبلیغاتی بی کیفیت چینی گردد . ایت دسته از هدایا به اقسام زیر دسته بندی می گردند :

• دفاتر تبلیغاتی

• مداد رنگی تبلیغاتی

• بسته های بلیستری

• پاک کن تبلیغاتی

• خودکارهای تبلیغاتی

• جامدادی تبلیغاتی

• مدادهای تبلیغاتی

• تراشهای تبلیغاتی

• خطکش های تبلیغاتی

• پاستل تبلیغاتی

2- صنایع دستی :

هدایای صنایع دستی تبلیغاتی با کیفیت و نفیس تولید کشور عزیزمان میتواند جایگزین بسیار مناسب کالاهای وارداتی برای هدایای شما در جشن ها ، مراسم ها ، سمینارها و نمایشگاها گردد . هدایای صنایع دستی ویژه سازمانها و شرکتها برای معرفی کسب و کار شما در بسته بندی های خاص ، استندها ، جعبه های شکیل و سنتی و ... ارائه می گردد و بطور کلی به صورت زیر تقسیم بندی می گردند :

• میناکاری

• خاتم کاری

• کاشی ، سرامیک و سفال

• معرق کاری

• فیروزه کاری

• قلم زنی

3- محصولات چرمی :

یکی از بهترین گزینه ها برای هدایای تبلیغاتی نفیس و ماندگار محصولات چرمی است که به دو دسته چرم طبیعی و چرم مصنوعی تقسیم می شوند و البته تشخیص چرم طبیعی از چرم ساخت دست انسان در برخی موارد بسیار دشوار است. چرم طبیعی بسیار گرانتر از چرم مصنوعی است. برخی از کالاهای چرمی اگر با چرم اصل تولید شده باشند، معمولاً دارای شناسنامه بوده که اطلاعات مربوط به کالا در آن‌ها درج شده‌است. این نوع محصولات در ایران معمولا به صورت زیر دسته بندی می گردند :

 

 

• کیف دستی مردانه :

برخی از شرکت‌های مطرح جهت نشان دادن میزان ارزش مشتری، کیف‌های چرمی زیبا را برای مشتری‌های خاصشان ارسال می‌کنند. کیف چرمی که برای نگهداری اسناد، مدارک و پول به طور مکرر در طول روز مورد استفاده قرار می‌گیرد، علاوه بر ایجاد احساس رضایت خاطر بیشتر مشتری هنگام استفاده، می‌تواند تبلیغات شرکت شما را نیز به خوبی بر قسمت رویه خود به نمایش بگذارد.

کیف دستی مردانه و زنانه

ست چرم مردانه

• ست زنانه

• کیف پاسپورتی

• دستبند چرمی

• کمربند

• کیف پالتویی مردانه

• کیف آرایشی زنانه

کیف جیبی مردانه

• کیف جیبی زنانه

• کوله پشتی

 سعید فرزامی

برترین وبسایت ارائه دهنده تجهیزات نفت و گاز

پتروسا، برترین وبسایت ارائه دهنده تجهیزات نفت و گاز

  • معرفی شرکت

شرکت پتروسپنتا آذر با نام تجاری پتروساکو با تکیه بر دانش متخصصان شرکت و همچنین با تجربه‌ای قریب به 20 سال توانسته است نام نکویی در زمینه تولید، واردات و تامین تجهیزات نفت و گاز از خود برجای گذارد.

nwyt_d1.jpg

  • لوله

بی تردید خطوط لوله انتقال نفت و گاز از شریان‌های مهم اقتصادی کشور و از سرمایه‌های ارزشمند ملـی بـه شـمارمی‌روند. بنابراین لازم است مجموعه‌های کارفرمائی، پیمانکـاری و بهـره بـرداری احسـاس مسئولیت نموده و ازمحصولات و ادواتی استفاده کنند که از پیشرفته‌ترین فناوری‌هـا برخوردار بوده و معتبرترین استانداردهای روز دنیا را دارد.

یکی از بخش‌های اصلی تشکیل دهنده یک مجموعه طراحی پروژه‌های صنایع نفت و گاز و پتروشیمی، بخش پایپینگ می‌باشد و لوله به عنوان  مهم‌ترین قسمت از مجموعه پایپینگ است که بخش وسیعی از طراحی پروژه‌ها را  به خود اختصاص می‌دهد و دارای انواع مختلفی است. بطور کل لوله‌ها در بخش صنعتی به دو دسته لوله‌های فلزی و لوله‌های غیرفلزی تقسیم می‌شوند که هرکدام کاربردهایی متفاوت و متنوعی دارند. که در ادامه تنها به بررسی ویژگی‌ها و کاربردهای لوله‌های فلزی می‌پردازیم.

  1. انواع لوله‌های فلزی
  1. لوله‌های فولادی ضد زنگ (Stainlss Steel)                                                      

این نوع فولاد ترکیبی از آلیاژ آهن، کرم و نیکل می‌باشد و بسته به میزان کرم و نیکل موجود در فولاد از انواع متنوعی برخوردار است. در واقع تعداد زیاد انواع و رده‌های فولاد ضد زنگ نشانگر آن است که این فولادها به طور وسیعی در صنایع مختلف کاربرد دارند.

با توجه به سختی فرآیند ساخت این نوع فولاد  معمولا از قیمت بالایی برخوردار می‌باشند، که همین موضوع سبب گشته تا در پروژه‌هایی که هزینه جزء پارامترهای کم اهمیت تلقی شود، بکار رود.

جالب است بدانید در صورتی‌که عملیات پرداخت سطحی بر روی لوله‌ها انجام گیرد این لوله‌ها قابلیت آن را دارند تا از نفود و رشد میکروب‌ها جلوگیری نمایند و امکان استفاده در صنایع غذایی و آشامیدنی را پیدا می‌کنند.

از خصوصیات این فولادها می‌توان به مقاومت بالای آن‌ها در برابر فشار، خوردگی و دمای بالا اشاره کرد.

  1. فولاد آلیاژی (Low Temperature Carbon Steel)                                

فولاد آلیاژی از کربن وآهن و برخی مواد و فلزات مانند سیلیس، مولبیدن، منگنز و … با عیار بسیار پایین ساخته می‌شود.

این نوع از لوله‌های فولاد آلیاژی به علت پایین بودن انبساط حرارتی آن‌ها نسبت به سایر فولادها بیشتر در خطوط گاز سرد و خشک مانندخطوط نیتروژن و سیالات سرد با فشار متوسط و بالا استفاده می‌گردند.

  1. فولادهای آلیاژی کربن دار( Alloy Steel)

فولادهای آلیاژی کربن دار، آلیاژهای دیگـری از آهن هسـتند که با افـزودن کربن، سـیلیس و فلزاتی همچون مولبیدن، نیکل، وانادیم، کرم و برخی دیگر از فلزات با عیار بالا ایجاد می‌شود.

  1. لوله‌های فولادی

مزیت استفاده از لوله‌های فولادی به پارامتر مقاومت و هزینه نسبی بستگی دارد. این نوع لوله‌ها  نسبت به پرتوهای UV و محیط‌های با دمای زیاد مقاوم هستند.

 از دیگر مزیت‌های این نوع لوله‌ها می‌توان به قابلیت جوشکاری، مقاومت در برابر خوردگی، دوام و هزینه مناسب اشاره کرد.

  بطور کل لوله هـای فولادی را بر اساس نوع ساخت به دو دسته لوله‌هـای درزدار و لوله‌هــای بدون درز تقسیم می‌نمایند.

  1. لوله‌هــای بدون درز

لوله فولادی بدون درز در اصطلاح به لوله مانسمان یا سیم لس (seam-less) معروفند. واژه «بدون درز» به معنی عدم وجود درزهای جوش است.

 در فرایند تولید این دسته از محصولات از مقاطع فولادی اعم از شمش استفاده می‌شود و پس از حرارت و کشش و سایر فرایندها به لوله فولادی تبدیل می‌شود.

همچنین از این لوله‌ها معمولا در شرایطی استفاده می‌شود که دما و فشار افزایش می‌یابند.

لوله‌های فولادی بدون درز در موارد مختلف در صنعت نفت و گاز به کار می‌روند:

عملیات‌های بالادستی (لوله‌های نفتی) (OTCG)

عملیات‌های میانی (انتقال و توزیع سیالات مانند نفت، گاز، بخار، اسیدها، دوغاب‌ها)

عملیات‌های پایین دستی (لوله‌های فرایندی برای تصفیه نفت و گاز در محصولات مشتق شده)

کاربردهای لوله کشی عمومی در زمینه تأسیسات

  1. لوله‌های درزدار

لوله‌های درزدار ((welded pipe،  به لوله‌هایی گفته می‌شود که از شکل‌دهی و جوش دادن ورق‌های فولادی با ضخامت‌ها و جنس‌های مختلف تولید می‌شوند.

بدین صورت که ابتدا ورقه‌هایی با ضخامت‌های متفاوت و بر پایه اندازه نهایی لوله برش داده می‌شوند، سپس به دستگاه نورد منتقل شده  و بعد از آن درز به وجود آمده جوشکاری می‌شود در واقع لوله بدون درز، از جوش دادن دو سر ورق فولادی ساخته شده و به همین دلیل لوله به شکل یکنواخت نبوده و درزدار است.

لوله درزدار، دارای سختی زیادی هستند و می‌توانند نیرو و فشار بالایی را تحمل کنند و با توجه به وزن کمی که دارند بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی هستند.

لوله‌های درزدار بر اساسی نوع روشی که به واسطه آن ورق‌های فولادی به هم جوش داده می‌شوند به دسته‌های جوشکاری الکتریکی، زیرپودری و ذوبی الکتریکی تقسیم می‌شوند که در ادامه به اختصار تشریح شده‌اند.

  • جوشکاری الکتریکی (Electric Resistance Welded)

 در فرآیند جوشکاری الکتریکی لبه‌های ورق در اثر حرارت یک  دستگاه جوش الکتریکی به حالت مذاب درآمده و به یکدیگر جوش می‌خورند، به لوله‌هایی که بر اثر جوشکاری الکتریکی حاصل می‌شوند به اختصار ERW گفته می‌شود.

  • جوشکاری زیرپودری (Submerged Arc Welding)

 یکی از پرکاربردترین روش‌های جوشکاری در صنعت است. در این روش وقتی لبه‌های ورق با یکدیگر نور می شوند شکافی V شکل بین آن‌ها به وجود می‌آید که با دستگاه جوش قوس الکتریکی شکاف را با زیر پودرهای مخصوص پر می‌کند.

  • جوشکاری ذوبی الکتریکی  (Electric Fusion Welding) 

 از این روش جوشکاری در تولید لوله درز مستقیم و یا درز مخفی استفاده می‌شود. لوله‌های درزداری  که به وسیله این نوع جوش کاری تولید می‌شوند به لوله های EFW معروفند.

  1. اتصالات فشار قوی

اتصالات فشار قوی دستهای از اتصالات صنعتی هستند که نقش مهمی در رشد صنایع مختلف از جمله نفت و گاز و پتروشیمی دارند.

 اگرچه اتصالات فشار قوی تجهیزات بسیار کوچکی هستند اما قلب صنایع انتقال سیالات محسوب می‌شوند؛ این اتصالات معمولاً از فولاد و آلیاژهای خاص ساخته میشوند که بسته به فشار سیال و اندازه سایر تجهیزات دارای انواع مختلفی هستند.

 از جمله اتصالات فشار قوی که توسط شرکت پتروسا تأمین و تولید می‌گردد می توان به انواع  زانویی (جوشی و دنده ای)، فلنج (کور، لبه دار، گلودارو ساکت)، سه راهی، درپوش، رابط و مهره ماسوره اشاره کرد.

 از آن‌جا که جابه‌جایی این سیالات همواره با فشار زیادی و درجه حرارت بالا صورت می‌گیرد لازم است تا با بررسی دقیق میزان جابه‌جایی از متناسب‌ترین نوع از اتصالات استفاده شود.

  • برخی از مشتریان ما

گروه مپنا، ماموت، شرکت نفت ایرانول،گلوبال پترو تک و...

باتوجه به تنوع و پیچیدگی‌های صنعت نفت، گاز و پتروشیمی کارشناسان شرکت آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند. جهت مشاوره می‌توانید با شماره 86073350-021 و یا از طریق سایت info@petrosaco.com  با ما تماس حاصل نمایید.

آدرس سایت فارسی: petrosaco.com/fa

آدرس سایت انگلیسی: petrosaco.com

مواردی که باید در مورد یک سامانه پیامکی و نحوه کار با آن بدانید چیست؟

مواردی که باید در مورد یک سامانه پیامکی و نحوه کار با آن بدانید چیست؟

09uy_b2.jpg

در این مقاله قصد داریم درباره بازاریابی از طریق سامانه ارسال پیامک اطلاعاتی را در اختیار شما بگذاریم و  بگوییم چرا برای رونق کسب و کار خود به سامانه پیامک  نیاز دارید. اگر مایلید در زمینه شغل و خدماتی که در حال ارائه آن هستید، به کمک شیوه های جدید خدمات تان را بالاتر ببرید، این مقاله را با دقت بخوانید.

حتما گزینه بازاریابی پیامکی یا بهتر است بگوییم بازاریابی از طریق سامانه ارسال اس ام اس به گوش تان خورده است. بازاریابی پیامکی در نظرسنجی ها یکی از مدرن ترین و کار آمدترین شیوه های تبلیغات پربازده در سال های اخیر معرفی شده است. امروزه بسیاری از اهالی کسب وکار در دنیا، با خرید سامانه ارسال پیامک کسب و کارشان را توسعه می دهند.

برای بررسی جزئی تر و دقیق تر سامانه ارسال پیامک ، بهتر است ابتدا با هم ماهیت اس ام اس مارکتینگ را مورد بررسی قرار دهیم.

اس ام اس مارکتینگ چیست؟

این نوع بازاریابی که با کاهش درگیری نیروی انسانی و کاهش هزینه همراه است، به منظور تبلیغات شما و همچنین معرفی خدمات یا محصولاتی که ارائه می دهید به مخاطبانتان مورد استفاده قرار میگیرد.

عوامل مهم دیگری مانند صرفه جویی در زمان نیز، از مواردی هست که در نتیجه استفاده از این نوع بازاریابی به دست خواهد آمد.

جالب است بدانید که یکی از موثرترین اثر گذاری های خرید سامانه ارسال پیامک این است که شما با این روش، می توانید کاملا هوشمندانه اقدام به جلب مشتری و مخاطب جدید برای اهداف کسب و کارتان داشته باشید. علاوه بر آن میتوانید ارتباطی مثبت و موثر نیز با مخاطبینتان برقرار کنید.

چرا اس ام اس مارکتینگ:

تمامی کسب و کارها نیاز به فروش بیشتر دارند، برای رسیدن به این هدف 2 کار را نباید فراموش کنید:

1_ مشتریان فعلی خود را دریابید و وفادار کنید. شاید جالب باشد بدانید آمارها نشان داده‌اند

که ??% از درآمد ثابت ماهیان? شما توسط مشتریان وفادارتان تامین می‌شود.

2_ همواره در حال جذب مشتریان جدید برای خود باشید. بدون جذب مشتریان جدید، شما هیچوقت نمی‌توانید کسب و کار خود را گسترش دهید.

بازاریابی پیامکی یا همان اس ‌ام‌ اس مارکتینگ ، راهکاری است که می‌تواند در هر دو مورد به شما کمک کند. با پیروی از اصول درست ، پیامک می‌تواند به یکی از ساده‌ترین ، موثرترین و البته، کم‌هزینه‌ترین روش‌های بازاریابی شما تبدیل شود

کدام استراتژی اس ام اس مارکتینگ برای شما بهتر است؟

شما می‌توانید به دو روش به بازاریابی پیامکی بپردازید:

تبلیغات انبوه با پیامک

در این روش، شما پیامک تبلیغاتی را به بازار هدف خود ارسال می‌کنید ، اما نمی‌توانید مطمئن باشید که دریافت‌کنندگان این پیامک ، به محصول یا خدمات شما علاقه‌مند هستند یا خیر.

بازاریابی اجازه‌ای با پیامک

در این روش ، شما پیامک خود را به کسانی ارسال می‌کنید که در خبرنامه پیامکی یا باشگاه مشتریان شما عضو شده باشند و تمام آنها با میل خود اقدام به دریافت پیامک‌های شما نموده‌اند

در ادامه متن، شما را با سایر خدمات و کاربرد هایی که یک سامانه پیامک به شما ارائه خواهد داد آشنا خواهیم ساخت. همچنین بررسی خواهیم کرد که چرا سامانه پیامکی شیوه ای موثر در بازاریابی شده است.

خدماتی که یک سامانه ارسال اس ام اس در اختیارتان خواهد گذاشت:

_ پروسه تبلیغاتی و معرفی محصولات یا خدمات شما به مشتریان و جذب مشتری

_ اطلاع رسانی اخبار و اطلاعیه ها و پیشنهادات و انتقادات

_ نظر سنجی از مخاطب

_ برگزاری مسابقات

_ ارائه و اعلام تخفیفات ویژه

_ اعلام مناسبت ها و تاریخ های مهم مانند اعیاد، انواع تبریکات و تسلیت ها

 

اینها چند مورد از کاربری های گوناگون استفاده از سامانه ارسال اس ام اس یا سامانه پیامکی بودند. طبیعتا اگر شما نیز بنا بر شغل و اهداف کاری تان به استفاده از سامانه پیامکی نیاز داشته باشید، حتما متوجه بازدهی قابل توجه و استفاده های مفید سامانه پیامکی در کسب و کار و کاربری مورد نظر تان خواهید شد.

اما برای استفاده از سامانه ارسال پیامک دلایل قانع کننده ی بیشتری وجود دارد. همین دلایل باعث شده صاحبین مشاغل و بیزینس ها تاکنون از سامانه اس ام اس استقبال چشمگیری کنند و آن را عضو جدانشدنی کار خود بدانند.

در ادامه ی متن حتما برایتان دلایل مهم استفاده از سامانه پیامکی را به تفکیک نام خواهیم برد.

چرا با هر کسب و کاری باید سامانه پیامکی داشته باشیم؟

با توجه به تغییر شکل مسیر تبلیغات و بازاریابی در دنیای اقتصاد امروزی، دلایل بسیاری وجود خواهد داشت که شما را به سمت بازاریابی دیجیتال یا اصطلاح بسیار معروف ” بازاریابی پیامکی” هدایت می کنند، اما شاید بخواهید مهم ترین این دلایل را برای استفاده و خریداری سامانه ارسال پیامک بدانید. به همین منظور توجه شما را به موارد ذکر شده در بخش زیر جلب می نماییم:

_ در بر داشتن هزینه کمتر در مقایسه با سایر روش های تبلیغاتی

_ سرعت بالا در تبلیغات

_ ارائه تبلیغاتی هدفمند و برنامه ریزی شده

_ ایجاد ارتباطی مثبت و موثر با مخاطب

_ بازدهی قابل توجه و مثبت در بازه ی زمانی کوتاه تر در مقایسه با سایر روش های تبلیغاتی

_ پوشش دهی مخاطبان بیشتر در براببر هزینه کمتر

_دسترسی سریع مخاطبان

_ نداشتن محدودیت در زمان و حجم ارسال

_ صرفه جویی در زمان و هزینه

_ صرفه جویی در نیروی انسانی برای تبلیغات

_ مدیریت آنلاین

 

اگر به موارد اشاره شده در بالا توجه کافی را کرده باشید مسلما متوجه خواهید شد که در بر داشتن چنین مزایایی یکی از خواسته ها و انتظارات بزرگ هر کارفرما و کار آفرینی برای تبلیغات و معرفی محصول، خدمات و کسب و کارش می باشد که این امکان فقط با استفاده از خرید سامانه پیامک امکان پذیر است.

روشی که به آسانی و با کمترین نیاز به دخالت نیروی انسانی بتواند از پس تبلیغاتی هدفمند و پر سود برآید و نتیجه کار و سود پایانی را دچار وضعیتی صعودی کند، تمام این موارد چیزی ست که سامانه پیامکی در اختیار شما خواهد گذاشت.

بنابراین اگر به صورت هدفمند و برنامه ریزی شده اقدام به خرید سامانه ارسال پیامک برای اهداف کاری تان نمایید، خواهید دید که چطور  می تواند نیاز های شما و مخاطب را به طور همزمان پوشش داده و نتیجه مطلوبی را بریتان به ارمغان بیاورد.

چرا سامانه ارسال پیامک مدیانا :

1 – زیرا  medianasmsشرکتی دانش بنیان است، پس شما با مجموعه ای علمی با روشهای علمی و فارغ از اندیشه های صرف بازاری سرو کار دارید.

2 – زیرا  medianasmsدارای نماد اعتماد الکرونیک از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و کسب و کار مجازی است و از هر نظر قابل اعتماد است.

3 – زیرا  medianasmsرضایت مشتری ها را سرمایه اصلی خود میداند و بر این عقیده است که مشتریان قهرمانان داستان ما هستند، پس کسب درآمد پایان راه نیست.

4 – زیرا medianasms  آماده دریافت نقطه نظر مشتریان خود برای بهبود سامانه و راحتی کاربران خود است.

5 –  زیرا  medianasmsبر این عقیده است که “مشتریان راضی بهترین تبلیغات برای ما هستند” و بیشترین ورودی مشتریان جدید خود را از معرفی مشتریان قدیمی خود دارد.

6 – زیرا  medianasms نمایندگان خود را شریک کسب و کار خود میداند.

در صورتیکه شما هم قصد ثبت نام و دریافت سامانه پیامک medianasms را دارید از لینک زیر اقدام نمایید

خدمات گرمایشی؛ از تعمیر آبگرمکن تا تعمیر پکیج

خدمات گرمایشی؛ از تعمیر آبگرمکن تا تعمیر پکیج

تعمیر آبگرمکن و تعمیر پکیج از کارهاییست که بهتر است پیش از سرد شدن هوا انجام دهیم. اگر انتهای زمستان گذشته پکیج‌تان خراب شد و تعمیر پکیج را تا حالا عقب انداخته‌اید، یا چندان سرمایی نیستید و تعمیر آبگرمکن در صدر کارهای ضروری‌تان نیست، بهتر است حالا به هر دو رسیدگی کنید تا هم در زمستان به مشکل نخورید، و هم دستگاه‌ها دچار عیوب جدی‌تری نشوند. حالا که قصد کمک گرفتن از متخصصان را دارید، بهتر است باقی وسایل خانه را هم بررسی کنید. ممکن است به تعمیر ماشین لباسشویی نیز احتیاج داشته باشید. در ادامه خدمات تعمیر آبگرمکن، تعمیر پکیج و تعمیر ماشین لباسشویی را با یکدیگر بررسی می‌کنیم.

 

8bkz_a2.jpg

 

تعمیر آبگرمکن

هرکدام از ما تا به حال حداقل یکبار عباراتی مانند تعمیر آبگرمکن دیواری بوتان b3315if، تعمیر آبگرمکن دیواری بوتان b15، تعمیر آبگرمکن ایستاده و... را در اینترنت جستجو کرده‌ایم. دلایل مختلفی می‌توانند باعث نیاز به تعمیر آبگرمکن شوند؛ مواردی مانند نشتی گاز، نشتی آب، تغییرات غیرعادی دما و غیره. تعمیر آبگرمکن کاری نیست که با مطالعه چند مطلب در مورد آموزش تعمیر آبگرمکن دیواری بوتان انجام داد. برای تعمیر آبگرمکن دیواری بوتان b3315if و یا مدل‌های دیگر باید شناخت کاملی از اجرای آبگرمکن و نحوه کار آنها داشت. در ادامه 2 دلیل رایج برای تعمیر آبگرمکن را شرح می‌دهیم:

گرم نبودن و یا بیش از حد گرم بودن آب از مشکلاتیست که سریعا ما را به فکر تعمیر آبگرمکن می‌اندازد. برای تعمیر آبگرمکن در این حالت، باید میزان حرارت لازم برای گرم کردن محیط را به درستی تنظیم کرد. اگر دما به درستی تنظیم شده باشد، اما گرمای آب همچنان کم باشد چه باید کرد؟ برای تعمیر آبگرمکن ایستاده یا زمینی در این صورت باید سنسور دما و حرارت آب را بررسی کرد. فشار آب ورودی به آبگرمکن نیز باید کافی باشد تا آب بتواند با حرارت مناسب از آبگرمکن خارج شود.

نشتی آب نیز از دلایل پرتکرار درخواست خدمات تعمیر آبگرمکن دیواری بوتان b3115 و... است. اگر با جریان قطره‌های آب از قسمت زیرین آبگرمکن و خیس شدن محیط اطراف آن مواجه شدید، باید سریعا برای تعمیر آبگرمکن ایستاده اقدام کنید. برای تعیین مبدا نشتی و تعمیر آبگرمکن دیواری بوتان باید قسمت‌هایی مانند مبدل حرارتی، پیچ‌های مختلف و لوله‌های انتقال‌دهنده سیال حرارتی بررسی شوند. رگلاتور آب و دیافراگم آن را نیز باید به دقت بررسی کرد تا در صورت وجود ترک‌خوردگی به تعمیر آبگرمکن پرداخت. اگر آبگرمکن ندارید و از پکیج استفاده می‌کنید، در ادامه با تعمیر پکیج بهتر آشنا خواهید شد.

 

 

تعمیر پکیج

تعمیر پکیج به خاطر وجود مدل‌ها و قطعات متعدد کاری حساس و تخصصیست. به دلیل قیمت سوخت در کشور ما، پکیج گازی و پکیج گازوئیلی از به پکیج برقی محبوب‌تر هستند. تعمیر پکیج بوتان و یا برندهای دیگر در شرایط متفاوتی ضروری می‌شود. برای مثال، روشن نشدن دستگاه، گرم نشدن آب، وجود نوسان در درجه حرارت، نمایش ارورهای مختلف و... همه نیاز به تعمیر پکیج توسط متخصص دارد. همان‌طور که می‌بینید، دلایل تعمیر پکیج تا حدودی به دلایل تعمیر آبگرمکن شبیه است.

یکی از راه‌های جلوگیری از تعمیر پکیج، سرویس آن به‌طور منظم است. البته خریداری دستگاه متناسب با نیازهایتان هم در کاهش نیاز به تعمیر پکیج هم بی‌تاثیر نیست. برای اینکه بتوانید ظرفیت پکیج مورد نیازتان را تخمین بزنید، فضای محل مسکونی را در 150 و فضای کاری را در 100 ضرب کنید (زیرا میزان آب گرم مصرفی در دفتر کاری کمتر است). همچنین، برای دو واحد اداری با مصرف آب گرم کم می‌توان از یک پکیج استفاده کرد، مشروط بر این که ظرفیت دستگاه جوابگوی مساحت دو واحد باشد.

هزینه تعمیر پکیج به مدل دستگاه و مشکل پیش‌آمده برای آن بستگی دارد و با توجه به نرخ اتحادیه تعمیر پکیج تعیین می‌شود. برای مثال، هزینه تعمیر پکیج دیواری گازی با هزینه تعمیر پکیج دیواری برقی متفاوت است. همچنین، هزینه تعمیر پکیج برای برندهای نیز متفاوت است. نیاز و یا عدم نیاز به تعویض قطعات نیز هزینه تعمیر پکیج را تغییر خواهد داد. البته در مواردی ما در واقع به تعمیر پکیج بوتان یا برندهای دیگر نیازی نداریم، و سرویس پکیج می‌تواند مشکل را حل کند. حالا که خیال‌تان از بابت گرمایش منزل راحت شد، بهتر است مشکل سایر وسایل برقی خانه را نیز برطرف کنیم.

 

 

تعمیر ماشین لباسشویی

اگر آموزش تعمیر ماشین لباسشویی را ندیده‌اید، کار تعمیر ماشین لباسشویی خود را نیز به عهده متخصصان بگذارید. درصورتی که اهل نگهداری وسایل باشید، کمتر به تعمیر ماشین لباسشویی کنوود، تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما، عمیر ماشین لباسشویی دوو، تعمیر ماشین لباسشویی ال جی و... نیاز پیدا خواهید کرد. خرابی تسمه‌ها و شلنگ‌ها، انسداد فیلترها و مواردی از این دست با سرویس سالانه دستگاه رفع شده، و می‌تواند نیاز شما به تعمیر ماشین لباسشویی را تا حد مناسبی کاهش دهد.

عمده دلایل افراد برای ارتباط با متخصص جهت تعمیر ماشین لباسشویی موارد متعددی را شامل می‌شود. نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی، روشن نشدن دستگاه، برق دادن آن، بسته نشدن درب ماشین لباسشویی یا باز نشدن آن و... تنها برخی از دلایل نیاز به تعمیر ماشین لباسشویی است.علاوه بر کمک گرفتن از متخصص برای تعمیر ماشین لباسشویی، در صورت مشاهده هرگونه مشکل، ترجیحا به استفاده از دستگاه ادامه ندهید و تا تعمیر ماشین لباسشویی کنوود یا ال جی خود صبر کنید.

هزینه تعمیر ماشین لباسشویی نیز با توجه به نوع مشکل آن تعیین می‌شود. اگر تعمیرکار قطعه‌ای را هنگام تعمیر ماشین لباسشویی دوو و برندهای دیگر تعویض کند، قیمت آن نیز به هزینه نهایی اضافه خواهد شد. ایرادات یکسان در برندهای متفاوت نیز تقریبا یکسان است. برای مثال، رفع مشکل تایمر در تعمیر ماشین لباسشویی کنوود با تعمیر ماشین لباسشویی دوو معمولا تفاوت ناچیزی با یکدیگر دارند. اما مسلما هزینه تعویض قطعه در تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما کمتر از هزینه تعویض قطعه تعمیر ماشین لباسشویی ال جی خواهد بود.

 

سخن پایانی

چه به تعمیر آبگرمکن و تعمیر پکیج نیاز داشته باشید، یا تعمیر ماشین لباسشویی و باقی لوازم خانگی، «خدمت از ما» به شما کمک می‌کند تا فرد موردنظر را برای انجام آن پیدا کنید. همچنین، می‌توانید قیمت کلیه خدمات را پیش از نهایی کردن درخواست‌تان از آنها استعلام کنید. «خدمت از ما» به شما این امکان را می‌دهد تا علاوه بر مشاهده اطلاعات تعمیرکاران آبگرمکن، پکیج و لوازم خانگی به همراه نظرات مشتریان قبلی، قیمت خدمات را نیز به رایگان از آنها استعلام کنید. تمام این موارد شما را قادر خواهد کرد تا بهترین فرد را برای انجام این خدمات انتخاب کنید.

 

منبع:  https://courseworks2.columbia.edu/eportfolios/1677/Heating_services