فروشگاه فایل

فروشگاه فایل

فروشگاه فایل

فروشگاه فایل

بهترین دانشگاههای حسابداری ترکیه


بهترین دانشگاههای حسابداری ترکیه

b5_ax5q.png

بهترین دانشگاههای حسابداری ترکیه

بهترین دانشگاههای حسابداری ترکیه

بهترین دانشگاههای حسابداری ترکیه - در طی سالیان اخیر تعداد دانشجویانی که برای تحصیل به کشور ترکیه آمده اند رشد بسیار چشمگیری داشته است. قطعا یکی از دلایل انتخاب ترکیه این است که دانشجویان می توانند یک دوره تحصیلی را با هزینه ارزان به پایان برسانند و همین موضوع باعث شده است که بیش از 650 هزار دانشجوی بین المللی برای تحصیل به این کشور بیایند. ایرانیان بسیاری نیز به دلیل کم بودن مسافت و ارزان بودن تحصیل به کشور ترکیه مهاجرت می نمایند.
حسابداری علم اعداد و تحلیل کردن اعداد می باشد و شما با ابزار حسابداری می توانید عملیات مالی هر شرکت و سازمانی را مورد بررسی قرار دهید. افرادی که در رشته حسابداری تحصیل می نمایند قادر خواهند بود که صورت های مالی سالانه یک شرکت را تهیه نمایند و در مورد موفقیت اقتصادی یک بیزینس یا شرکت اظهار نظر نمایند، لذا در جهت پاسخ گویی به این سوال که آیا آینده شغلی این رشته مناسب است؟
 بایستی بیان داریم که تقریبا هر شرکت بزرگی برای ادامه مسیر خود و رسیدن به موفقیت به متخصصان حسابداری نیاز دارد. در کشور ترکیه نیز دانشگاه های مختلفی اعم از خصوصی و دولتی برنامه و رشته حسابداری را ارائه می نمایند. در این مطلب از پروان آکادمی قصد داریم به معرفی بهترین دانشگاههای حسابداری ترکیه بپردازیم. ضمنا جهت دریافت و تهیه پکیج آموزش زبان ترکی می توانید اینجا کلیک نمایید.

 

بهترین دانشگاههای حسابداری ترکیه

بهترین دانشگاه های حسابداری ترکیه

ترکیه یکی از کشور های جذاب برای تحصیل در خارج از کشور است که دارای دانشگاه های متعددی است اغلب دانشگاه های این کشور در بین برترین دانشگاه های جهان به طور کلی یا بر اساس یک رشته خاص رتبه بندی شده اند ، در ادامه با بهترین دانشگاه ها برای تحصیل رشته حسابداری در ترکیه آشنا می شویم.

·دانشگاه اقتصاد ازمیر

دانشگاه اقتصاد ازمیر یک دانشگاه پایه واقع در ازمیر ترکیه است ، این دانشگاه که در 14 آوریل 2001 تأسیس شد، اولین دانشگاه پایه منطقه اژه است زبان تحصیل در این دانشگاه انگلیسی است ، دانشگاه اقتصاد ازمیر در مجموع دارای هشت دانشکده و دوازده مرکز تحقیقاتی و کاربردی است ، بیست و چهار برنامه کاردانی ، سی و چهار دوره کارشناسی ، بیست و هشت برنامه کارشناسی ارشد و هفت برنامه دکتری در این دانشگاه ارائه می شود.
دانشکده های این دانشگاه شامل دانشکده هنر – علوم ، هنر های زیبا و طراحی ، حقوق ، ارتباطات ، تجارت ، مهندسی ، علوم سلامت و پزشکی است که هریک دارای دپارتمان های مختلفی هستند ، برای نمونه دانشکده تجارت این دانشگاه دارای دپارتمان های اقتصاد ، تجارت ، مدیریت ، حسابداری ، علوم سیاسی و تجارت بین الملل است.

·دانشگاه استانبول

دانشگاه استانبول یک دانشگاه تحقیقاتی دولتی است که در استانبول ترکیه واقع شده است ، این دانشگاه در سال 1453 تاسیس شده است ، این دانشگاه دارای هفده دانشکده در پنج پردیس می باشد ؛ دانشکده های این دانشگاه شامل پزشکی ، حقوق ، ادبیات ، علوم ، اقتصاد ، داروسازی ، دندانپزشکی ، مدیریت ، علوم سیاسی ، ارتباطات ، الهیات ، آموزش از راه دور ، حمل و نقل ، پرستاری ، تجارت ، معماری و علوم آبزیان است.

 

بهترین دانشگاههای حسابداری ترکیه

·دانشگاه حاجت تپه

دانشگاه حاجت تپه یک دانشگاه دولتی پیشرو در آنکارا ترکیه است ، این دانشگاه در 8 ژوئیه 1967 تأسیس شد ، توسط URAP 2019، رتبه اول را در بین دانشگاه های ترکیه کسب کرده است ؛ این دانشگاه دو پردیس اصلی دارد.
دانشگاه حاجت تپه دارای دانشکده ارتباطات ، دندانپزشکی ، اقتصاد و علوم اجرایی ، آموزش ، مهندسی ، هنر های زیبا ، سلامت ، حقوق ، کلام ، داروسازی و علوم می باشد ، رشته حسابداری از رشته های تحصیلی ارائه شده در دانشکده اقتصاد و علوم اجرایی است که در مقطع کارشناسی ارشد ارائه می شود.
زبان رسمی کشور ترکیه زبان ترکی است از این رو دروس در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی این کشور به زبان ترکی برگزار می شود البته در دانشگاه های خصوصی ترکیه دروس به زبان انگلیسی ارائه می شود ، پس زبان تحصیل رشته حسابداری در ترکیه ترکی و انگلیسی است.
مشاوران پروان آکادمی شرایط و ویژگی های تحصیل رشته حسابداری در ترکیه را بررسی کردند در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در زمینه های مهاجرت با ما تماس بگیرید ، همچنین مطالعه مقاله مهاجرت به ترکیه می تواند اطلاعات به روز و جامعی را در خصوص این کشور و جنبه های مختلف مهاجرت به آن در اختیار شما قرار دهد.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.