فروشگاه فایل

فروشگاه فایل

فروشگاه فایل

فروشگاه فایل

مبانی نظری و پیشینه سبک های شناختی و اهمال کاری تحصیلی دانش آموزان

مبانی نظری و پیشینه سبک های شناختی و اهمال کاری تحصیلی دانش آموزان

RSS feed.

  • مبانی نظری و پیشینه سبک های شناختی و اهمال کاری تحصیلی دانش آموزان
    مبانی نظری و پیشینه سبک های شناختی و اهمال کاری تحصیلی دانش آموزاندسته: روانشناسی و علوم تربیتی
    بازدید: 1 بار
    فرمت فایل: docx
    حجم فایل: 124 کیلوبایت
    تعداد صفحات فایل: 32

    مبانی نظری و پیشینه سبک های شناختی و اهمال کاری تحصیلی دانش آموزان

    قیمت فایل فقط 12,000 تومان

    خرید

    بصورت فایل ورد

    همراه با منابع

    2-1تعریف یادگیری... 24

    2-1-1تعریف سبک.... 26

    2-1-2تعریف سبک شناختی... 27

    2-1-3سبک های یادگیری از نظر کلب: 27

    2-1-3-1سبک یادگیری واگرا 28

    2-1-3-2سبک یادگیری جذب کننده 28

    2-1-3-3سبک یادگیری همگرا 29

    2-1-3-4سبک یادگیری انطباق یابنده 29

    2-1-4-انواع سبک های شناختی... 30

    2-1-4-1مقاومت در برابر انعطاف پذیری... 30

    2-1-4-2متعارف بودن در برابر فردیت.... 30

    2-1-4-3سبک های مفهوم سازی... 30

    2-1-4-4سبک های بخش بخش سازی... 30

    2-1-4-5واگرایی در مقابل همگرایی... 31

    2-1-4-6جذب کننده در برابر انطباق یابنده 31

    2-1-4-7پردازش کننده کلامی در برابر دیداری... 31

    2-1-4-8سبک شناختی تکانشی در مقابل تاملی... 31

    2-1-4-9سبک های پیچیدگی شناختی در برابر سادگی شناختی... 32

    2-1-4-10سبک های شناختی وابسته به زمینه و مستقل از زمینه. 32

    2-2تعریف اهمال کاری... 34

    2-2-1انواع اهمال کاران و مراتب آن.. 36

    2-2-2ویژگی های اهمال کار : 37

    2-2-3آثار اهمال کاری : 37

    2-2-4پیامدهای  اهمال کاری : 38

    2-2-5بررسی علل اساسی اهمال کاری... 38

    2-2-6آسیب های اهمال کاری مربوط به محیط... 39

    2-2-7درمان اهمال کاری... 43

    2-3تعریف رضامندی... 45

    2-4پیشینه داخلی و خارجی پژوهش..... 47

    قیمت فایل فقط 12,000 تومان

    خرید

    برچسب ها : مبانی نظری و پیشینه سبک های شناختی و اهمال کاری تحصیلی دانش آموزان

 برای توضیحات بیشتر و دانلود کلیک کنید

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.