فروشگاه فایل

فروشگاه فایل

فروشگاه فایل

فروشگاه فایل

پاورپوینت انباشت سرمایه و توسعه‌ ی فقر

پاورپوینت انباشت سرمایه و توسعه‌ ی فقر

RSS feed.

  • پاورپوینت انباشت سرمایه و توسعه‌ ی فقر
    پاورپوینت انباشت سرمایه و توسعه‌ ی فقردسته: اقتصاد
    بازدید: 50 بار
    فرمت فایل: pptx
    حجم فایل: 657 کیلوبایت
    تعداد صفحات فایل: 58

    پاورپوینت انباشت سرمایه و توسعه‌ ی فقر شامل 58 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد و برای دانشجویان اقتصاد کاربرد دارد

    قیمت فایل فقط 9,800 تومان

    خرید

    پاورپوینت انباشت سرمایه و توسعه‌ ی فقر

    پاورپوینت انباشت سرمایه و توسعه‌ ی فقر شامل 58 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان اقتصاد و سایر دانشجویان مرتبط کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

    مقدمه

    در این مبحث به تحلیل تأثیرات اقتصادی ـ اجتماعی جهانی شدن سرمایه‌ داری بر کشاورزان، تولیدات کشاورزی و تغییر ترکیب طبقات اجتماعی پرداخته شده است. مهم‌ترین دگرگونی اجتماعی که نیمه دوم قرن بیستم را برجسته می‌کند آن است که نسبت طبقات اجتماعی پایین‌ از کمتر یک چهارم به بیشتر از یک دوم جمعیت افزایش یافته است. بنابراین جهانی شدن به تشدید نابرابری‌ها و «توسعه فقر» می‌انجامد و باید به جست‌وجوی سیاست‌های بدیل «آزادسازی اقتصادی» پرداخت. جنبش‌های اجتماعی که اخیراً در منازعات اجتماعی درگیر شده و هدفشان تلاش برای ایجاد «جهانی دیگر» و جست‌وجو برای یک «جهانی‌سازی بی‌بدیل» است، باید برای درافکندن یک گفت‌وگوی تئوریک اصل، ابتدا خود را از حصارهای ویروس لیبرالیسم آزاد کنند.

    امروزه گفت‌وگو درباره‌ی «فقر» و ضرورت کاهش گسترده‌ی آن، به گفتمانی رایج تبدیل شده است اما به شناخت مکانیزم‌های اجتماعی و اقتصادی که باعث تولید فقر می‌شوند توجهی نمی‌شود، هر چند ابزارهای علمی و تکنولوژیکی ریشه کن کردن آن هم اکنون نیز در دسترس است.

    سرمایه‌داری و مسأله کشاورزی

    تمامی جوامع ماقبل مدرن، جوامع کشاورزی بوده‌اند. تولید این جوامع به وسیله‌ی نظام‌هایی معین و منطقی ـ اما نه منطق حداکثر سازی بازگشت سرمایه که بر سرمایه‌داری در جوامع تجاری حاکم است ـ قاعده‌مند شده بود. در حال حاضر، کشاورزی سرمایه‌داری مدرن که شامل هر دو خانواده‌ی ثروتمند و بزرگ کشاورزان و شرکت‌های کشت و صنعت کشاورزی با حمله‌ای گسترده، وارد جنگ با تولیدات کشاورزی جهان سوم شده است می‌شود.

    و ...

    فهرست مطالب

    مقدمه

    سرمایه‌داری و مسأله کشاورزی

    مسأله کارگران جدید

    طبقات پایین با ثبات

    طبقات پایین متزلزل

    مهم‌ترین دگرگونی اجتماعی

    پایان

    عنوان : انباشت سرمایه و توسعه‌ی فقر

    فرمت : پاورپوینت

    حجم : 660 کیلوبایت

    تعداد صفحات : 58

    پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

    پاورپوینت انباشت سرمایه و توسعه‌ ی فقر

    قیمت فایل فقط 9,800 تومان

    خرید

    برچسب ها : پاورپوینت انباشت سرمایه و توسعه‌ ی فقر , پاورپوینت انباشت سرمایه و توسعه‌ ی فقر , دانلود پاورپوینت انباشت سرمایه و توسعه‌ ی فقر , پاورپوینت رایگان انباشت سرمایه و توسعه‌ ی فقر , دانلود پاورپوینت رایگان انباشت سرمایه و توسعه‌ ی فقر , پاورپوینت فقر جهانی چیست , دانلود پاورپوینت فقر جهانی چیست , پاورپوینت مفهوم فقر جهانی چیست , دانلود پاورپوینت مفهوم فقر جهانی چیست , پاورپوینت فقر جهانی انباشت سرما

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.