فروشگاه فایل

فروشگاه فایل

فروشگاه فایل

فروشگاه فایل

دانلود پاورپوینت استاندارد و سری های آن

دانلود پاورپوینت استاندارد و سری های آن

RSS feed.

  • دانلود پاورپوینت استاندارد و سری های آن
    دانلود پاورپوینت استاندارد و سری های آندسته: صنایع
    بازدید: 3 بار
    فرمت فایل: ppt
    حجم فایل: 262 کیلوبایت
    تعداد صفحات فایل: 41

    فایل پاورپوینت با موضوع استاندارد و سری های آن در حجم 41 اسلاید قابل ویرایش

    قیمت فایل فقط 5,000 تومان

    خرید

    چکیده محتوای فایل:

    استاندارد وسریهای آن

    تاریخچه استاندارد

    استاندارد از دیر باز در زندگی بشر وجود داشته است .برای مثال تاریخ پیدایش سیستم شمارش دهی که هم اکنون نیز مورد استفاده قرار می گیرد به گذشته بسیار دور بر می گردد .

    استاندارد کردن تقویم و تعداد روزهای سال رومی که توسط ”ژولیوس سزار“ در سال 46 قبل از میلاد مسیح انجام شده است نمونه دیگری از استانداردکردن زمان است.

    اما پس از عصر رنسانس با توجه به تحول بنیادی در طرز فکر اجتماعی و رشد اختراعات و تولیدات صنعتی در دوران پس از انقلاب صنعتی استاندارد های صنعتی بوجود آمد

    تعریف استاندارد

    امروزه از واژه استاندارد در زمینه های متفاوتی استفاده می شود بطور مثال در مکالمات روز مره بکار بردن عباراتی نظیر لوازم استاندارد ، رفتار استاندارد ، مشخصات استاندارد و امثال آن بسیار رایج است .

    تعریف سازمان بین المللی استاندارد:

    مدرکی است در بر گیرنده قواعد ، راهنمایی ها یا ویژگی هایی برای فعالیت ها یا نتایج آنها به منظور استفاده عمومی و مکرر که از طریق همرایی فراهم و بوسیله سازمان شناخته شده ای تصویب شده و هدف از آن دستیابی به میزان مطلوبی از نظم در یک زمینه خاص است

    فوایداستاندارد

    باتوجه به گسترش روز افزون استاندارد و پیشرفت عظیمی که در این زمینه طی سالهای اخیر حاصل شده است برشمردن اهداف نیاز به بررسی بیشتر دارد.

    در این خصوص کمیته ثابت بررسی اصول استاندارد (استاکو) وابسته به شورای سازمان بین المللی استاندارد اهداف چنین تشریح شده است:

     1- اقتصاد جامع(صرفه جویی در نیروی انسانی مواد انرژی)

     2- حمایت از مصرف کننده

     3- ایمنی و بهداشت

     4- ارتباط بهتر

    اهداف استاندارداز دیدگاه اقتصادی

    استاندارد ها ارایه دهنده راه حل برای مشکلات بوده و نتیجه استاندارد کردن افزایش بهره وری است که از طرق زیر امکان پذیر است:

    قیمت فایل فقط 5,000 تومان

    خرید

    برچسب ها : دانلود پاورپوینت استاندارد و سری های آن , پاورپوینت استاندارد و سری های آن , استاندارد و سری های آن , استاندارد

 برای توضیحات بیشتر و دانلود کلیک کنید

 

پاورپوینت مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی

مرجع فایلهای آموزشی | پاورپوینت مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی

RSS feed.

 برای توضیحات بیشتر و دانلود کلیک کنید

 

پاورپوینت طراحی در سطح مولفه (رویه ای)

مرجع فایلهای آموزشی | پاورپوینت طراحی در سطح مولفه (رویه ای)

RSS feed.

  • مرجع فایلهای آموزشی | پاورپوینت طراحی در سطح مولفه (رویه ای)

    پاورپوینت طراحی در سطح مولفه (رویه ای)


    پاورپوینت طراحی در سطح مولفه (رویه ای)دسته: کامپیوتر و IT
    بازدید: 1 بار
    فرمت فایل: ppt
    حجم فایل: 1351 کیلوبایت
    تعداد صفحات فایل: 44

    طراحی
    برنامه نویسی ساخت یافته
    نشان گذاری
    طراحی گرافیکی
    زبان طراحی برنامه

    قیمت فایل فقط 6,000 تومان

    خرید

    طراحی در سطح مؤلفه ، که طراحی نیز نامیده می شود ، بعد از انجام طراحی

    های داده ، معماری ، و رابط انجام میشود . هدف ، ترجمه مدل طراحی به نرم

    افزار عملیاتی است . اما سطح مجرد سازی مدل طراحی موجود نسبتا بالاست،

    و سطح مجرد سازی عملیاتی پایین است . این ترجمه می تواند راهی باشد برای

    باز نمودن در به سمت مقدمه خطاهای پنهانی که یافتن و اصلاح آنها در مراحل

    آخر فرآیند نرم افزار مشکل است . در یک سخنرانی مشهور ، Edsgar

    Digkstra ، که در مفاهیم طراحی سهم عمده ای دارد ، اینگونه بیان نموده است :

    به نظر می رسد نرم افزار با بسیاری از محصولات دیگر متفاوت باشد ، که در

    نتیجه ، کیفیت بالاتر ، نیازمند هزینهبالاتری نیز می باشد . افرادی که نیازمند نرم

    افزار قابل اعتماد هستند ، خواهند فهمید که باید راهی برای اجتناب ازاشکالات

    عمده ای که د درشروع وجود دارد بیابند، و در نتیجه فرآیند برنامه نویسی ارزان تر

    خواهد شد … برنامهنویسان کارآمد … نباید زمان خود را صرف اشکال زدایی

    نمایند . آنها نباید اشکالاتی را در شروع ایجاد نمایند .

    اگر چه این کلمات سالها قبل بیان شده اند ، امروز هنوز درست هستند . هنگامی

    که مدل طراحی به کد مبدا ترجمه میشود ، باید مجموعه ای از اصول طراحی را

    دنبال نمود که نه تنها ترجمه را انجام می دهند ، بلکه اشکالاتی را درشروع به

    وجود نمی آورند.

    امکان نمایش طراحی در سطوح مولفه با استفاده از زبان برنامه نویسی وجود

    دارد. درنتیجه ، برنامه با استفاده از اینمدل طراحی به عنوان راهنما ایجاد می

    شود . روش دیگر ، نمایش طراحی رویه ای با استفاده از نمایشی میانی است(

    برای مثال ، گرافیک ، جدول ، متن) که می تواند به راحتی به کد مبدا تبدیل شود .

    علیرغم مکانیزمی که برای نمایش طراحی در سطح مولفه استفاده می شود ،

    ساختمان داده ها ، رابط ها ، و الگوریتم هایی که تعریف شده اند ، باید

    بهراهنمایی های طراحی رویه ای مناسب گوناگونی تبدیل شوند که در ضمن

    تکامل طراحی رویه به اجتناب از خطاها کمکمی کنند . در این فصل این

    راهنمایی های طراحی بررسی می شوند.

    ودر ادامه مباحث زیر بررسی میشود:

    برنامه نویسی ساخت یافته

    نشان گذاری طراحی گرافیکی

    نشان گذاری جدولی طراحی

    زبان طراحی برنامه

    مثالی از PDL

    مقایسه نشان گذاری طراحی

    فاسل پاورپوینت 44 اسلاید

    قیمت فایل فقط 6,000 تومان

    خرید

    برچسب ها : طراحی , برنامه نویسی ساخت یافته , نشان گذاری , طراحی گرافیکی , زبان طراحی برنامه

 برای توضیحات بیشتر و دانلود کلیک کنید

 

مبانی نظری وپیشینه تحقیق بازاریابی رابطه مند و وفاداری مشتری

مرجع فایلهای آموزشی | مبانی نظری وپیشینه تحقیق بازاریابی رابطه مند و وفاداری مشتری

RSS feed.

  • مرجع فایلهای آموزشی | مبانی نظری وپیشینه تحقیق بازاریابی رابطه مند و وفاداری مشتری

    مبانی نظری وپیشینه تحقیق بازاریابی رابطه مند و وفاداری مشتری


    مبانی نظری وپیشینه تحقیق بازاریابی رابطه مند و وفاداری مشتریدسته: علوم انسانی
    بازدید: 1 بار
    فرمت فایل: docx
    حجم فایل: 320 کیلوبایت
    تعداد صفحات فایل: 60

    مبانی نظری وپیشینه تحقیق ارتباط بازاریابی رابطه مند ووفاداری مشتری

    قیمت فایل فقط 20,000 تومان

    خرید

    مبانی نظری وپیشینه تحقیق ارتباط بازاریابی رابطه مند ووفاداری مشتری

    توضیحات کوتاه از متن:

    توضیحات: فصل دوم پژوهش کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
    همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پژوهش
    توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
    پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
    رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
    منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)

    فصل دوم
    بخش اول
    1-2-مقدمه
    2-2-سیر تکاملی رویکردهای بازاریابی
    2-2-1- رویکرد معامله ای (سنتی)
    2-2-2- رویکرد بازاریابی رابطه مند
    2-2-2-1-استراتژی های بازاریابی رابطه مند
    2-2-3- رویکرد بازاریابی مبتنی بر همکاری
    2-3-ارتباط بازاریابی  رابطه مند و وفاداری مشتریان
    2-3-1-وفاداری
    2-3-2-اهمیت وفاداری
    2-3-4-توسعه وفاداری مشتریان
    2-3-5-مزایای حاصل از وفاداری مشتریان
    2-4-رضایت مشتری
    2-5-تعاریف اعتماد
    2-5-1-دیدگاه های مختلف به اعتماد
    2-5-2-اعتماد در بخش خدمات
    2-6-ارزش مشتری
    2-7-ریسک ادراک شده
    2-7-1-ابعاد مختلف ریسک
    2-8-دانش مشتری
    2-9-هزینه های تعویض
    2-9-1-انواع هزینه های تعویض
    2-10-روابط مستمر
    2-11-سهولت در خرید
    2-12-تکرار مصرف
    2-13-قطعیت
    2-14-ادارک مشتری از کیفیت خدمات

    2-14-1خدمت
    2-14-2-کیفیت خدمات
    2-14-2-1-ابعاد و عوامل کیفیت خدمات
    2-14-2-2-اندازه گیری کیفیت خدمات
    بخش دوم:پیشینه تحقیق

    2-1-مقدمه
    از آغاز دهۀ 1990 بحث بر این بود که سازمانهای مشتری گرا و بازار گرا در بازارهای رقابتی موفق ترند می توان گفت بهترین استراتژی برای سازمانها مشتری مداری است به عبارت دیگر اساس سازمانها مشتری است. امروزه در بازارهای رقابتی سازمانها موظفند خواسته ها، تمایلات مشتریان خود را درک کنند و رضایت خاطر مشتریانشان را فراهم کنند. امروزه بازاریابی در سیر تکاملی خود در مرحله ای قرار دارد که بازار پایان تنها در اندیشه یافتن مشتریان جدید نیستند امروزه هدف از بازاریابی مدیریت تقاضا از طریق رشد دادن و سوق دادن مشتریان تا حد بلوغ در نردبان وفاداری و میل به خرید مجدد سازمانهاست امروزه دیگر رضایتمندی مشتریان کافی نبوده و شرکتها نباید به رضایتمندی مشتریانشان دلخوش کنند آنها باید مطمئن شوند که مشتریان رضایتمندشان مایل به خرید مجدد نیز هستند دراین پارادایم هدف برقراری روابط بلند مدت و متقابل با گروههای ذینفع و مهمتر از همه هدف این است که با حفظ مشتریان و از دست دادن کمتر مشتریان در بلند مدت منافعی حاصل شود که در نتیجه سهم بازار و سودآوری شرکتها افزایش یابد.

    2-2-سیر تکاملی رویکردهای بازاریابی:
    نظریات مختلف بازاریابی را می توان در قالب سه رویکرد مطرح کرد:
    2-2- 1- رویکرد معامله ای (سنتی)  :
    این رویکرد آغاز مباحث بازاریابی است و در این رویکرد هدف، تلاش درجهت افزایش فروش و یافتن مشتریان جدید است در این رویکرد سازمان فرض می کند که مشتریان موجود را حفظ کرده و بیشترین تلاش را صرف جذب مشتریان می کند در این رویکرد اگر یک مزیت جدید بوجود آید شرکت آماده است تا از یک تأمین کننده به سمت تأمین کننده دیگر حرکت کند و شرکتها در این رویکرد ذینفعانی که سهم مهمی در موفقیت شرکت دارند را نادیده میگرد
    ( philipson,zineldin,2007 ) .
    2-2-2-رویکرد بازاریابی رابطه مند:
    پایه و اساس این رویکرد ایجاد و حفظ یک رابطۀ خوب در زمان معامله با مشتریان است یک تغییر عمده ای در بازاریابی ایجاد کرده است به سمت وابستگی و همکاری متقابل حرکت کرده است و برخلاف رویکرد بازاریابی معامله ای اهمیت همکاری طرفهای مختلف مانند تأمین کنندگان، واسطه هاف خرده فروشان برای عرضه بهترین ارزش به مشتریان را مورد هدف قرار داده است تعاریف متعددی از این بازاریابی مطرح شده است که عبارتند از:
    بنت (1996)   : بازاریابی رابطه مند منجر به ایجاد مزایایی دوطرفه، تعهد طولانی به مشتری، اجرای تعهدات، مبادله و یکدلی بامشتری می شود (ظهوری، 1388) .
    از نظر پالمر (2000)  : بازاریابی رابطه مند به جای نگرش خصمانه به چانه زنی در معامله می پردازد و فروشنده برای رسیدن به اهداف خود با یکدیگر به توافق می رسند و نسبت به هر تعهداتی پیدا کرده که روابط خود را شکل می دهند .
    از نظر کوئیست و همکارانش بازاریابی رابطه مند کارآگاهانه برای برقراری، توسعه، روان سازی رابطه با مشتری به طریقی که ارزش و رقابت پذیری دو طرفه ایجاد نماید (سالاری، 1383).

    قیمت فایل فقط 20,000 تومان

    خرید

    برچسب ها : مبانی نظری وپیشینه تحقیق ارتباط بازاریابی رابطه مند و وفاداری مشتری , مبانی نظری ارتباط بازاریابی رابطه مند و وفاداری مشتری , مبانی نظری , ارتباط بازاریابی رابطه مند ووفاداری مشتری

 برای توضیحات بیشتر و دانلود کلیک کنید

 

مبانی نظری و پیشینه تحقیق زیرساختهای ضروری و عوامل موفقیت مدیریت دانش

مرجع فایلهای آموزشی | مبانی نظری و پیشینه تحقیق زیرساختهای ضروری و عوامل موفقیت مدیریت دانش

RSS feed.

  • مرجع فایلهای آموزشی | مبانی نظری و پیشینه تحقیق زیرساختهای ضروری و عوامل موفقیت مدیریت دانش

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق زیرساختهای ضروری و عوامل موفقیت مدیریت دانش


    مبانی نظری و پیشینه تحقیق زیرساختهای ضروری و عوامل موفقیت مدیریت دانش
    دسته: صنایع
    بازدید: 1 بار

    فرمت فایل: doc
    حجم فایل: 246 کیلوبایت
    تعداد صفحات فایل: 98

    دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق عوامل موفقیت مدیریت دانش بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید

    قیمت فایل فقط 35,000 تومان

    خرید

    دانلود مبانی نظری پایان نامه  مهندسی صنایع

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق زیرساختهای ضروری و عوامل موفقیت مدیریت دانش

    چکیده

    ارزیابی مقتضیات جهت استقرار مدیریت دانش، اولین گام در استقرار مدیریت دانش است که کلیه سازمان ها ملزم به انجام آن در این مسیر هستند، زیرا اگر مقتضیات، زیرساخت ها و پیش نیازهای مناسب و لازم برای استفاده از چنین فرآیندی فراهم نباشد حاصلی به جزء اتلاف منابع انسانی، وقت و منابع مالی نخواهد داشت. در این تحقیق به بررسی مقتضیات وجودی سازمان جهت استقرار مدیریت دانش در سازمان صنایع دریایی– گروه شناورهای اثرسطحی پرداخته شده است.

          این تحقیق از نوع توصیفی اکتشافی می باشد. در مرحله اول با توجه به مطالعات پیشین انجام شده، مقتضیات مدیریت دانش شناسایی و بومی سازی شدند. در مرحله دوم، وضعیت مقتضیات وجودی سازمان در قالب پنج معیار، 21زیر معیار و 48 گزاره  از طریق پرسشنامه مورد بررسی قرار گرفت. داده های حاصل از پرسش نامه این مرحله، از طریق نرم افزار SPSS16 مورد تجزیه و تحلیل آماری قرار گرفت. د ر مرحله سوم، زیر معیارها بر اساس میزان اهمیت و کاربرد آن ها در مراحل مختلف چرخه دانش، با استفاده از روش ویکور که از روش های تصمیم گیری چند معیاره است، اولویت بندی گردیدند. 

         در بررسی وضعیت مقتضیات وجودی مدیریت دانش، سازمان در سه معیار ظرفیت چارچوب سازمان، ظرفیت مدیریت دانش و ظرفیت فناوری، وضعیت مناسبی داشت و در دو معیار  ظرفیت افراد و فرهنگ سازمان و ظرفیت مدیریت تغییر در وضعیت مناسبی قرار نداشت. در اولویت بندی زیرمعیارها، حمایت و تعهد مدیریت، مشارکت کارکنان و آموزش به ترتیب بیشترین اهمیت را به خود اختصاص دادند.

    نتایج حاصل از این پژوهش می تواند مورد استفاده سازمان های صنعتی و نظامی، خصوصاٌ سازمان صنایع دریایی-گروه شناورهای اثر سطحی جهت پیاده سازی مدیریت دانش، قرار گیرد. 

    واژگان کلیدی:

    مدیریت دانش

    ارزیابی مقتضیات

    اولویت بندی

    گروه شناورهای اثرسطحی

    مقدمه

         در عصر امروز، دانش موجود درسازمان ها ازمهمترین دارایی های آنها محسوب می شود و  توانسته است خود را به عنوان یکی از اثربخش ترین وچالش برانگیزترین موضوعات مدیریتی معرفی نماید. مدیریت دانش شیوه جدیدی برای تفکر در مورد سازمان و تسهیم منابع فکری و خلاقانه سازمان است و به تلاش هایی اشاره دارد که به صورت سیستماتیک برای یافتن، ساماندهی و قابل دسترس نمودن سرمایه های فکری سازمان و تقویت فرهنگ یادگیری مستمر و تسهیم دانش در سازمان صورت می گیرد(ال دفت، 1377). 

    مقتضیات مدیریت دانش می تواند به عنوان عواملی تعریف شود که اگر به طور مناسبی لحاظ گردند منجر به اطمینان یافتن سازمان به دستیابی به یک مزیت رقابتی و موفقیت اجرای یک رویکرد گردند(محمدی، 1387) (روکارت، 1979).

         داونپورت و پرابست  با انجام مطالعه موردی و بررسی شرکت های بزرگی مانند آمازون دات کام، لیستی از عوامل کلیدی موفقیت را برای پیاده سازی مدیریت دانش ارائه کرده اند که عبارتند از: رهبری، اندازه گیری عملکرد، خط مشی سازمانی، کسب و اشتراک دانش، ساختار سیستم های اطلاعاتی، الگوبرداری و آموزش(داونپورت و پرابست، 2002). 

         انصاری و نوروز نژاد (2013) در راستای اولویت بندی شاخص های مدیریت دانش، در تحقیقی که در سازمان اوراق بهادار انجام دادند، با استفاده از روشTOPSISتاپسیس، 26زیر معیار را بر اساس شش معیار اصلی خلق دانش،اکتساب دانش، یادگیری سازمانی،به اشتراک گذاشتن دانش، بهره برداری از دانش و ذخیره سازی دانش  مورد بررسی قرار دادند. این معیارهای اصلی دربرگیرنده شاخص ها و  اهداف سازمان هستند که در راستای آن ها، مدیریت دانش پیاده سازی می شود. در این تحقیق زیر معیارهایی مانند کار تیمی، تداوم یادگیری و استفاده از افرادی که برای دانش سازمانی ارزش قائل هستند، بالاترین اولویت را به دست آوردند و  راه حل های قدیمی بازیابی اطلاعات،اجرای ایده های جدید و آشنایی کارکنان با اینترنت، کمترین اولویت را به دست آوردند(انصاری و نوروزنژاد، 2013، 433-426). 

         محقر و همکاران(1391) در تحقیق خود در شرکت مکو یازده عامل را به عنوان عوامل موفقیت مدیریت دانش شناسایی و سپس به رتبه بندی این عوامل بر اساس روش گسترش عملکرد کیفیت فازی پرداخته اند. مدیریت منابع انسانی،حمایت و رهبری مدیریت و زیرساخت سازمانی بالاترین اولویت ها را به دست آورده اند(محقر و همکاران، 1391).

         سعیدی  و همکاران(2012) عوامل موثر در پیاده سازی مدیریت دانش را در قالب 33 زیر معیار، بر اساس چهار شاخص اصلی  جنبه استراتژیک، جنبه سازمانی، جنبه زیرساخت ها، جنبه اجتماعی و فرهنگی و جنبه سرمایه اجتماعی در شرکت بهنوش، با استفاده از تکنیک تاپسیس فازی رتبه بندی کرده است. در این تحقیق چشم انداز استراتژیک، تعهد مدیریت و دسترسی به دانش بالاترین رتبه ها را به دست آوردند. هدف اصلی پیاده سازی مدیریت دانش در شرکت بهنوش، بهبود اوضاع شرکت، در  پنج شاخص فوق بااستفاده از 33زیرمعیار  است(سعیدی و همکاران، 2012، 1341-1335).

         در پژوهش حاضر در ابتدا بر اساس مطالعات پیشین، زیر معیارهایی برای سنجش مقتضیات و وضعیت زیرساخت های موجود برای پیاده سازی مدیریت دانش تعریف می گردد و این زیر معیارها در قالب پنج معیار ظرفیت افراد و فرهنگ سازمان، ظرفیت چارچوب سازمان، ظرفیت مدیریت دانش، ظرفیت مدیریت تغییر و ظرفیت فناوری قرار می گیرند و بر اساس آن ها به بررسی وضعیت مقتضیات مدیریت دانش پرداخته خواهد شد. در ادامه زیر معیارهای سنجیده شده ، بر اساس میزان اهمیت و کاربرد آن ها در چرخه دانش اولویت بندی می شوند.

    فهرست

    فهرست مطالب

    چکیده 1

    فصل دوم: مروری بر ادبیات تحقیق و پیشینه تحقیق

    2-1- مقدمه.14

    2-2- تاریخچه مدیریت دانش.15

    2-3- مفاهیم  مدیریت دانش.18

    2-4- انواع دانش.22

    2-5- ویژگی های دانش25

    2-6- منابع دانش.27

    2-7- تفاوت مدیریت داده،مدیریت اطلاعات و مدیریت دانش.27

    2-8- تعریف مدیریت دانش28

    2-9- کاربرد مدیریت دانش.30

    2-10- اصول مدیریت دانش.31

    2-11- روش های دانش آفرینی در سازمان33

    2-12- مزایای مدیریت دانش.34

    2-13- چرخه دانش35

    2-14- مقتضیات،زیر ساخت ها و عوامل موفقیت مدیریت دانش38

    2-15- معیارها و زیر معیارهای بررسی شده در تحقیقات پیشین38

    2-15-1- تحقیقات داخلی39

    2-15-2- تحقیقات خارجی40

    2-16- معیارها و زیر معیارهای مورد بررسی این تحقیق.41

    2-17- تحقیقات پیشین در زمینه اولویت بندی معیار ها و زیر معیارها.51

    2-18- انتخاب روش اولویت بندی زیر معیارها52

    2-18-1-تصمیم گیری چند معیاره52

    2-18-2- فرایند تحلیل سلسله مراتبی(AHP) . .58

    2-18-3- روش ویکور 58

    2-18-4- دلایل بهکارگیری روش ویکور در این تحقیق.59

    2-19- جمع بندی و نتیجه گیری 61

    منابع و مآخذ

    فهرست جداول

    جدول2-1- نخستین تلاشها در راستای مدیریت دانش.17

    جدول2-2-  خصوصیات داده،اطلاعات و دانش22

    جدول2-3-  مزایای کمی و کیفی مدیریت دانش.35

    جدول2-4- چرخه های مدیریت دانش از دیدگاه های مختلف.37

    جدول2-5- معیارهای های بررسی شده مدیریت دانش در تحقیقات صورت گرفته49

    فهرست اشکال و نمودارها

    شکل 2-1- روابط داده، دانش و اطلاعات.18

    شکل2-2- معیارهای اصلی مورد بررسی در تحقیق42

    شکل2-3- مدل های MADM با توجه به طبقه بندی جبرانی و غیرجبرانی55

    شکل 2-4- انواع روش های MADMاز نظر کاربرد57

    شکل2-5- مدل مفهومی تحقیق.62

    قیمت فایل فقط 35,000 تومان

    خرید

    برچسب ها : مبانی نظری و پیشینه تحقیق زیرساختهای ضروری و عوامل موفقیت مدیریت دانش , مبانی نظری عوامل موفقیت مدیریت دانش , دانلود مبانی نظری عوامل موفقیت مدیریت دانش , پیشینه تحقیق عوامل موفقیت مدیریت دانش , ادبیات نظری عوامل موفقیت مدیریت دانش , فصل دوم پایان نامه عوامل موفقیت مدیریت دانش , مبانی نظری و پیشینه تحقیق عوامل موفقیت مدیریت دانش , ادبیات و مبانی نظری عوامل موفقیت مدیریت دانش

 برای توضیحات بیشتر و دانلود کلیک کنید